• Een 12-jarige meisje is in de buurt van de Amerikaanse stad Milwaukee 19 keer gestoken door twee vriendinnetjes. Het zwaargewonde meisje werd daarna door haar leeftijdsgenootjes aan haar lot overgelaten in het park.

    De drie klasgenoten hadden vrijdagavond een slaapfeestje bij één van de meisjes thuis. Geïnspireerd door horrorverhalen over de dood die ze hadden gelezen op internet, lokten de twee meisjes het slachtoffer mee naar een bebost gebied waar ze verstoppertje zouden gaan spelen. Daar staken ze haar meerdere keren neer met een groot keukenmes, aldus Amerikaanse media.

    Het zwaargewonde meisje wist op eigen kracht uit de bosjes te kruipen en werd zaterdag langs de weg gevonden door een fietser. Kort daarna werden de daders opgepakt. Ze zijn aangeklaagd voor moord en worden berecht als volwassenen. Er hangt hen een celstraf van 60 jaar boven het hoofd. Het slachtoffer ligt in het ziekenhuis, maar is niet in levensgevaar.

    Verschillende moordplannnen
    De daders hadden de steekpartij al in februari gepland en hadden meerdere moordscenario's bedacht. In eerste instantie wilden ze duct tape over de mond van hun klasgenoot plakken terwijl ze sliep en haar in haar nek steken. De meiden voorzagen echter een bloedige chaos en besloten toen dat ze haar beter in de badkamer konden vermoorden, omdat dat makkelijker schoon te maken was. Uiteindelijk namen ze haar mee naar het park.



    Bron

    Da fuck is wrong with people? Vraag me af wat de reden was om dit te doen.


    Take me to wonderland

    Armastus schreef:
    Ik heb even het filmpje gekeken en nu vraag ik me wel iets af. Waarom laten ze hun gezichten zien? Ik dacht dat dat niet mocht ;$


    In Amerika gelden die regels niet en ze worden ook nog eens berecht als volwassenen. Dan heb je in de VS al helemaal geen rechten meer.

    Maar dit is ziekelijk gewoon... Geen andere woorden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    what the hell.... oke dat je weleens denk van" Ach, die kan ik zo wel de nek om draaien" maar het ook echt doen op basis van horrorfilms... Sick, really sick


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hartnett schreef:
    Ik heb hier geen woorden voor. Dit is gewoon ziekelijk. Ook al zijn het 'maar' kinderen, zoiets is gewoon misselijkmakend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hartnett schreef:
    Ik heb hier geen woorden voor. Dit is gewoon ziekelijk. Ook al zijn het 'maar' kinderen, zoiets is gewoon misselijkmakend.

    Hartnett schreef:
    Ik heb hier geen woorden voor. Dit is gewoon ziekelijk. Ook al zijn het 'maar' kinderen, zoiets is gewoon misselijkmakend.


    26 - 02 - '16

    Oh my God. Just... Oo
    Twaalf jaar en dan dit doen?!


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ben ik de enige die denkt dat die meiden dringend psychiatrische hulp nodig hebben? Wanneer je zulke dingen doet, en zelfs maanden van tevoren een moord beraamt, dan is er echt iets goed mis met je. En dat heeft niets met een teveel aan horrorfilms te maken, want dan denk ik dat de regisseurs van zulke films allemaal massamoordenaars moeten zijn.

    Maar goed, ik vind dit echt ziekelijk. Ik heb enorm veel medelijden met het slachtoffer - het kan niet anders dat dat meisje een trauma voor het leven heeft. Ik zou gewoon niemand meer vertrouwen als mij zoiets zou overkomen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ten eerste, echt vreselijk voor het slachtoffertje wat hier vast een levenslang trauma aan over gaat houden. Om op zo'n jonge leeftijd al geconfronteerd te worden met zoiets..
    Het is afschuwelijk dat ze dit hebben gedaan en ik vind het ook meer dan terecht dat ze hun straf krijgen. Maar wat je tegenwoordig allemaal kan lezen op het internet, dat moest natuurlijk een keertje fout gaan.
    Ik vind de schuld ook zeker deels bij de ouders liggen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 23:11 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Blij dat dat meisje het heeft overleefd en dat die andere meisjes als volwassenen berecht worden. Ze mogen wel wat merken van de schade die ze hebben aangericht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nou, die mogen tot hun 72e minimaal in de cel. En dan niet vrij komen voor goed gedrag ofzo, want je weet nooit wat ze gaan doen...

    Ik vind het echt heftig. Sowieso, waar waren de ouders? Een slaapfeestje, op vrijdagavond, dan nog het bos in sluipen met een keukenmes... volgens mij doe je als ouder ook iets niet goed als je kinderen dit doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Omg.... WT is er mis met hun?! Dat is gwn verschrikkelijk !! Gelukkig dat ze het heeft overleefd..die meiden zijn gwn ziek in hun hoofd.. 12 jaar en dan dit doen >:(


    May StarClan light your path.

    Volgens ABCNews deden ze het voor Slenderman. Een van de twee meisjes werd blijkbaar bezocht door slenderman in haar dromen en kwam tot de conclusie dat ze in zijn villa mochten wonen als ze zich waardig toonden door iemand te vermoorden.

    OK


    quidquid excusatio prandium pro

    @Hierboven, omg..what ?!? Gewoon door zo'n droom doen ze dit ?!


    May StarClan light your path.

    COBAI schreef:
    Ben ik de enige die denkt dat die meiden dringend psychiatrische hulp nodig hebben? Wanneer je zulke dingen doet, en zelfs maanden van tevoren een moord beraamt, dan is er echt iets goed mis met je. En dat heeft niets met een teveel aan horrorfilms te maken, want dan denk ik dat de regisseurs van zulke films allemaal massamoordenaars moeten zijn.

    Maar goed, ik vind dit echt ziekelijk. Ik heb enorm veel medelijden met het slachtoffer - het kan niet anders dat dat meisje een trauma voor het leven heeft. Ik zou gewoon niemand meer vertrouwen als mij zoiets zou overkomen.


    Nee hoor, dat was ook het eerste ( oké, het tweede) wat ik dacht toen ik het las.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ziekelijk. Ik vind het vreselijk voor het slachtoffer.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.