• Een 12-jarige meisje is in de buurt van de Amerikaanse stad Milwaukee 19 keer gestoken door twee vriendinnetjes. Het zwaargewonde meisje werd daarna door haar leeftijdsgenootjes aan haar lot overgelaten in het park.

    De drie klasgenoten hadden vrijdagavond een slaapfeestje bij één van de meisjes thuis. Geïnspireerd door horrorverhalen over de dood die ze hadden gelezen op internet, lokten de twee meisjes het slachtoffer mee naar een bebost gebied waar ze verstoppertje zouden gaan spelen. Daar staken ze haar meerdere keren neer met een groot keukenmes, aldus Amerikaanse media.

    Het zwaargewonde meisje wist op eigen kracht uit de bosjes te kruipen en werd zaterdag langs de weg gevonden door een fietser. Kort daarna werden de daders opgepakt. Ze zijn aangeklaagd voor moord en worden berecht als volwassenen. Er hangt hen een celstraf van 60 jaar boven het hoofd. Het slachtoffer ligt in het ziekenhuis, maar is niet in levensgevaar.

    Verschillende moordplannnen
    De daders hadden de steekpartij al in februari gepland en hadden meerdere moordscenario's bedacht. In eerste instantie wilden ze duct tape over de mond van hun klasgenoot plakken terwijl ze sliep en haar in haar nek steken. De meiden voorzagen echter een bloedige chaos en besloten toen dat ze haar beter in de badkamer konden vermoorden, omdat dat makkelijker schoon te maken was. Uiteindelijk namen ze haar mee naar het park.



    Bron

    Da fuck is wrong with people? Vraag me af wat de reden was om dit te doen.


    Take me to wonderland

    Oh Mijn God. 12 jaar en dan doen ze dit al? O_O Nee, serieus, stop hun maar voor eeuwig weg.


    -

    SolidSnake schreef:
    Volgens ABCNews deden ze het voor Slenderman. Een van de twee meisjes werd blijkbaar bezocht door slenderman in haar dromen en kwam tot de conclusie dat ze in zijn villa mochten wonen als ze zich waardig toonden door iemand te vermoorden.

    OK


    Lol. Die meisjes hebben hulp nodig. Tbs ofzo.


    26 - 02 - '16

    The world's screwed... Dit is niet normaal...

    SolidSnake schreef:
    Volgens ABCNews deden ze het voor Slenderman. Een van de twee meisjes werd blijkbaar bezocht door slenderman in haar dromen en kwam tot de conclusie dat ze in zijn villa mochten wonen als ze zich waardig toonden door iemand te vermoorden.

    OK


    Serieus? Om fucking SLENDERMAN. Ik ken genoeg mensen die het spelen maar die hebben nog nooit moordneigingen gehad. :')


    wat was dit ookalweer

    God, dit is verschrikkelijk. Niemand met een gezond verstand doet dit toch? Die meisjes hebben werkelijk waar psychiatrische hulp nodig, ze zijn ziek. Arm slachtoffer, levenslange trauma.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pft, ik heb hier geen woorden voor. Die hebben echt hulp nodig, geen twijfel over mogelijk. Gelukkig had het meisje genoeg kracht om naar de weg te kruipen en overleefd ze het, maar het heeft een heel diep litteken achtergelaten.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 11:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hartnett schreef:
    Ik heb hier geen woorden voor. Dit is gewoon ziekelijk. Ook al zijn het 'maar' kinderen, zoiets is gewoon misselijkmakend.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hiraeth schreef:
    God, dit is verschrikkelijk. Niemand met een gezond verstand doet dit toch? Die meisjes hebben werkelijk waar psychiatrische hulp nodig, ze zijn ziek. Arm slachtoffer, levenslange trauma.


    Tell me about it, stud.

    Waar gaat het toch heen met deze wereld? Als zulke jonge kinderen al tot dit in staat zijn..

    Wow ik kon het gewoon niet geloven toen ik dit las.. Dit is echt te erg voor woorden...


    Treat people with kindness

    Ik las het ook onlangs en afschuw is wat ik voelde. What the actual hell.
    Ik ben heel erg blij dat ze als volwassenen terecht worden gesteld.


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    In zo'n gevallen ben ik voor de doodstraf. What the fuck.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    :') Maak die 2 gewoon af ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Nadine23x schreef:
    Wow ik kon het gewoon niet geloven toen ik dit las.. Dit is echt te erg voor woorden...


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is echt vreselijk ziek, gelukkig worden ze gewoon als volwassenen gestraft en van mij mogen ze meer dan zestig jaar vastzitten.


    Everything is illuminated by the light of our past.