• Toestemming Aldea
    Beste Indra en Aurora

    Jullie inschrijving ziet er goed uit. Hierbij hebben jullie toestemming om te beginnen met jullie WvW wedstrijd. Jullie hebben een week om een topic te openen. Gelieve het link en toekomstige naamsveranderingen in het algemene wedstrijdtopic neer te zetten.

    Veel succes en heel veel plezier met jullie wedstrijd!

    Groetjes,
    Aldea,
    Moderator


    Hey iedereen,

    hierbij starten Sogra aka Indra en Panaceah aka Aurora hun eerste Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd. Iedereen kent het wel.
    Als je het spel niet kent lees dan hier de spelregels, want het is van belang dat je ze goed kent. Wij zullen hieronder ons spelverloop nog eens uitgebreid uitleggen.

    Spelregels en spelverloop
    Wat we zoeken
    We zoeken 30 actieve deelnemers. We verwachten ook dat je zolang je nog in het spel zit, meedoet.
    En we niet met afhakertjes werken, dat is voor ons heel ingewikkeld.

    De verschillende rollen
    Er zullen in het spel:
    - 5 Weerwolven zijn, hun taak is om elke nacht een nieuw slachtoffer uit te kiezen.
    - 1 Opperwolf, zijn/haar taak is om elke nacht met alle wolven te overleggen. Zij/hij is de enige die ons mag pb'en over het nieuwe slachtoffer, dit om verwarring te voorkomen.
    - 1 heks, hij/zij beschikt over 2 drankjes, daarmee kan ze iemand tot leven wekken maar ook iemand doden. Ze kan elk drankje maar 1x gebruiken.
    - 1 Ziener, hij/zij kan elke nacht één iemands rol inkijken.
    - 1 cupido, hij/zij kan 2 personen aan elkaar koppelen, zodat als één van de twee sterft, e andere ook sterft. Wanneer dit gebeurd kiest cupido een nieuw slachtoffer uit.
    - 1 jager, hij/zij kan wanneer hij/zij sterft nog 1 iemand mee het graf in nemen.
    - 3 sletten, zij kiezen elke nacht bij wie ze gaan slapen, dat wordt niet aan die persoon vertelt. Als die persoon sterft en als er een slet bij slaapt, zal zij ook sterven.
    - 17 burgers, zij hebben geen speciale rol.

    Een nacht
    Iedereen kent zijn of haar rol en doet wat hem gevraagd is. De wolven kiezen een slachtoffer, de sletten een partner, de ziener wie hij/zij de rol wil weten, en ev cupido een koppel.
    Als iedereen zijn/haar taak heeft volbracht, zetten wij alles tentoon in de story.
    Om het stemmen vooral eerlijk te laten verlopen, wensen wij geen groepsdruk of onderlinge samenwerking. Als wij dit toch merken vlieg je meteen uit de wedstrijd.
    Stemmen gebeurd via pb. De wolven mogen wél samenwerken.

    Prijs
    De eer, en het plezier.
    Sorry, wij kunnen geen credits geven.

    Overige regels
    - Meld username veranderingen, aub!!
    - Geen vriendjespolitiek, samenwerking of groepsdruk
    - De huisregels van Q

    Zodra je op onderstaande deelnemerslijst staat sturen Indra én Aurora je een pb met je rol.
    Vragen/stemmingen en nachtelijke activiteiten gaan via dit pb gesprek!


    Wees ook niet boos omdat je 'maar' een burger bent, je kan nog steeds gekoppeld worden!
    De rollen worden eerlijk verdeelt op deze manier: wij hebben al een volgorde gemaakt bv, 1) heks 2) burger 3) ziener. Dus ben je als eerste die je aanmeld, ben je een heks. Als tweede een burger. En als derde ziener. Dit is natuurlijk maar een voorbeeld, in het echt is het een andere volgorde.
    Dit omdat we objectief willen blijven!
    We verwachten dat iedereen sportief en eerlijk speel, zodat dit een leuke wedstrijd kan worden.
    We raden je aan om op de story een abo te nemen zodat je niets mist!

    Deelnemers: VOLZET
    1.Redrosex ~ Roos ~ Burger
    2.Grier ~ Slet
    3.Disclaimer
    4.Tankian ~ Lis ~ Weerwolf
    5.Sevina
    6.Wentelteefje ~ Eva ~ Burger
    7.Bourne ~ Xanthe
    8.Oli
    9.mette3 ~ Mette
    10.Rhaego ~ Burger
    11.Pabu ~ Fanny
    12.Maka ~ Eva
    13.Unsullied ~ Julia ~ Slet
    14.Vastly ~ Ellen ~ Burger
    15.Perhonen ~ Ella
    16.Verlac
    17.Kyojin ~ Belle ~ Jager
    18.Aldea ~ Burger
    19.xxRiRixx
    20.Foreverx ~ Jente
    21.NymeriaDorne
    22.Lithos ~ Yu
    23.Armastus ~ Tamara ~ Burger
    24.Dorchadais ~ Weerwolf
    25.Cresseyde
    26.involved
    27.Floreale
    28.Anthroopos ~ Sven
    29.Axiopistos
    30.Buddy ~ Sarita ~ Slet

    Veel plezier!
    Sogra/Indra en Panaceah/Aurora


    [Edit]: overleg kan enkel op het forum, óf enkel in een reactie. Zodat íédereen het kan lezen. Dus is de reden via pb niet echt nodig, omdat je het al vermeld hebt op het forum/reactie. Dit is tevens de enige manier om je mening over te brengen en zo dus stemmen kan collecteren. Enkel dit is toegelaten.

    [Edit]: Het is verplicht om elke keer als je ons [Indra en Ro] pb't met een nachtelijke activiteit, stem of vraag te zeggen welke rol je hebt. Dit om zeker te weten dat we niet teveel informatie verschaffen aan de foute persoon én om eem duidelijker overzicht te hebben.


    [Edit]: Er wordt dus gestemd ofwel door een pb'tje naar ALLEBEI, ofwel door in een reactie op het stemhoofdstuk van de story (je kunt ook het best een abo nemen daarop) de naam in het VET en de rede te vermelden.

    [Edit]: Dit is de link naar het nieuwe topic.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 8:08 ]


    If you can't dazzle them with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Foreverx schreef:
    (...)

    Omdat "we weten" alsof je dan weerwolf bent en de heks gaat vermoorden :P

    (Nee hoor grapje maar ik moet iemand verdenken van weerwolf zijn, maar waarschijnlijk ben je geen weerwolf omdat ik altijd de verkeerde mensen verdenk.. :$)

    haha, dat tweede xp Ik heb ook vaak geen idee, omdat ik altijd zo ver door ga denken (nee, niet op de groep 8 manier) dat ik dan denk: Je kan het gewoon niet weten! Of iemand moet een fout maken...

    Had ik een keer met weerwolven (real):
    Dan hadden de twee weerwolven dus de heks aangewezen, die zijn goede drankje had ingezet. Vervolgens zegt een van die weerwolven overdag, uit verwarring: "Maar jij was toch dood?" *facepalm*


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Unsullied schreef:
    Ik wantrouw NymeriaDorne erop om de heks te zijn. Alhoewel. Liet de heks nou iemand sterven of niet?


    Geen idee... maar misschien kan je beter de weerwolven verdenken want als de heks al iemand vermoord heeft dan kan ze dat toch niet nog een keer doen? Want ze heeft toch een dood en een levend drankje?


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Maka schreef:
    (...)
    haha, dat tweede xp Ik heb ook vaak geen idee, omdat ik altijd zo ver door ga denken (nee, niet op de groep 8 manier) dat ik dan denk: Je kan het gewoon niet weten! Of iemand moet een fout maken...

    Had ik een keer met weerwolven (real):
    Dan hadden de twee weerwolven dus de heks aangewezen, die zijn goede drankje had ingezet. Vervolgens zegt een van die weerwolven overdag, uit verwarring: "Maar jij was toch dood?" *facepalm*


    (Y) Bravo!


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    (Y) Bravo!

    Dank u, dank u


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Unsullied schreef:
    (...)

    Weerwolven zijn meestal niet zo erg actief in het vinden van complottheorieën omdat ze het niet zo erg nodig hebben ;)

    Dit hoeft niet, want dan gaan mensen juist de mensen die niet zo actief zijn opzoeken, en gaan de weerwolven met die reden zich juist wel actief gedragen. Maar ik denk dat eigenlijk én de weerwolven én de burgers zich een beetje onopvallend proberen te gedragen, want niemand wil dood(cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    Dit hoeft niet, want dan gaan mensen juist de mensen die niet zo actief zijn opzoeken, en gaan de weerwolven met die reden zich juist wel actief gedragen. Maar ik denk dat eigenlijk én de weerwolven én de burgers zich een beetje onopvallend proberen te gedragen, want niemand wil dood(cat)


    Das wel waar...
    Nu denk iedereen wel dat wij weerwolven zijn... :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Foreverx schreef:
    (...)

    Geen idee... maar misschien kan je beter de weerwolven verdenken want als de heks al iemand vermoord heeft dan kan ze dat toch niet nog een keer doen? Want ze heeft toch een dood en een levend drankje?

    MEestal zet de heks alleen haar levensdrankje voor zichzelf of haar geliefde in.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    MEestal zet de heks alleen haar levensdrankje voor zichzelf of haar geliefde in.


    Ja zou ik ook doen..


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    NymeriaDorne is een vriendin van mij, lol. Dus als ze al iemand heeft vermoord dan denk ik niet dat zij de heks is ;)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Foreverx schreef:
    (...)

    Das wel waar...
    Nu denk iedereen wel dat wij weerwolven zijn... :P

    huhuuuu
    (ok, dat is inderdaad een van mijn standaard reacties tegenwoordig)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Unsullied schreef:
    NymeriaDorne is een vriendin van mij, lol. Dus als ze al iemand heeft vermoord dan denk ik niet dat zij de heks is ;)

    Ok, die snap ik niet?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Maka schreef:
    (...)
    huhuuuu
    (ok, dat is inderdaad een van mijn standaard reacties tegenwoordig)



    Geeft niet in meer dan 9/10 van mijn reacties zit deze smiley: :P


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Maka schreef:
    (...)
    Ok, die snap ik niet?


    Ze is niet het type om iemand te vermoorden zodat diegene het spel moet verlaten :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Foreverx schreef:
    (...)


    Geeft niet in meer dan 9/10 van mijn reacties zit deze smiley: :P


    Haha, mijne ook :P
    Tot ergernis van een vriendin van me die die smiley haat.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Foreverx schreef:
    (...)


    Geeft niet in meer dan 9/10 van mijn reacties zit deze smiley: :P

    Ik gebruik heel vaak "xp"
    En ik gedraag me duivels mwuhahahaaa


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…