• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Have a Henry hug. :c Ik gebruik deze gif teveel.



    I see it as a Dean hug, but thanks :3.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    I see it as a Dean hug, but thanks :3.


    So it be Dean hug. :') I wonder if anyone would like a Henry hug. :x

    Ik wil stiekem No Exit opnieuw gaan kijken omdat dat één van de awesomeste afleveringen die ik tot nu toe heb gezien is, maar hij is zo creeeepyyyyyy. D:

    It has Chestervelle tho.


    help

    Tolkien schreef:
    Wauw, Google Translate sucks. Hij zegt dat laudare leren betekent. :') Het betekent prijzen.

    Ik heb net deze verzonnen: [Tussen haakjes vind ik er niet per se bij hoeven.]

    Pugnabimus et erimus victores, [beati a deis.]

    We zullen vechten en we zullen overwinnen, [gezegend door de goden.]

    Meningen? :x Ik ben nog steeds niet overtuigd. ._.


    Ik vind hem wel tof! Glad I could help, of nouja, je kon inspireren haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Inspiratie was wat ik nodig had, so thank you very much. :3


    help

    Ik heb gepost. Beetje fluttig maar ik ga er van uit dat me volgende post beter gaat


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aerion is a cutie.


    help

    jaa hij is lieffig he :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha indeed, al zou ik me in het echt doodergeren aan zo een onzekere kwast :p
    Ik vraag me af of Evanjalin iemand gaat kunnen haten, of dat ze een keer echt boos wordt. Dus niet omdat ze boos wil zijn, maar omdat ze echt woedend is :Y)

    Ik moet trouwens weer zeggen dat ik iedereens personages zo tof vind hier! Echt niet om te slijmen oid, maar ik las weer de personages door en al die relaties, ik heb het gevoel dat dit heel goed gaat kunnen worden (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yeah, ik ook hoor, maar het is wel leuk om te spelen :p. Aerion is gewoon heel onzeker gemaakt door zijn broers en een beetje door zijn vader, hij heeft gewoon iemand nodig die hem laat zien hoe goed en leuk en knap etc hij wél is en dan is hij lang zo verlegen niet meer. :Y)

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 19:52 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Tolkien schreef:
    (...)

    So it be Dean hug. :') I wonder if anyone would like a Henry hug. :x

    Ik wil stiekem No Exit opnieuw gaan kijken omdat dat één van de awesomeste afleveringen die ik tot nu toe heb gezien is, maar hij is zo creeeepyyyyyy. D:

    It has Chestervelle tho.

    Van Supernatural? Waar gaat ie over?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Van Supernatural? Waar gaat ie over?


    Jo wordt ontvoerd door een geest en zit achter de muren van een gebouw vast. I kinda ship Jo and Dean... And I know what happens to her. :c
    Soms erger ik me aan Jo en soms vind ik haar awesome. :') Ellen ook tho.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)
    Jo wordt ontvoerd door een geest en zit achter de muren van een gebouw vast. I kinda ship Jo and Dean... And I know what happens to her. :c
    Soms erger ik me aan Jo en soms vind ik haar awesome. :') Ellen ook tho.

    OH wait, die ken ik al. Het is al wel een tijdje geleden, maar ik weet nog waar die over gaat. Toen ik deze een lange tijd gelee op tv zag, dacht ik: "wtf, waar gaat dit nou weer over? *zapt weg*" Zo herkende ik die blondine ook, maar. . .hm. Ik weet niet wat ik van haar moet vinden. Op zich mag ik haar niet heel erg, maar haar antwoorden zijn soms wel grappig.

    Nu heb ik zin om Supernatural te kijken. Eens zien waar ik gebleven was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zit nu aan 5x4. Waar 2009 Dean naar 2014 gaat. 2014 Dean gives me inspiration. Het is best hilarisch. :')

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 21:32 ]


    help

    @Offing: Het spijt me echt heel erg. Ik voel me zo schuldig. Ik ga morgen die plaatjes van de steden opnieuw gaan zoeken in het vorige praattopic, aangezien die nu allemaal verdwenen zijn. I feel like such an idiot. Oh God, het spijt me echt heel erg. ._.


    help

    Tolkien schreef:
    @Offing: Het spijt me echt heel erg. Ik voel me zo schuldig. Ik ga morgen die plaatjes van de steden opnieuw gaan zoeken in het vorige praattopic, aangezien die nu allemaal verdwenen zijn. I feel like such an idiot. Oh God, het spijt me echt heel erg. ._.


    Don't worry man. Overkomt iedereen wel eens en het heeft toch geen haast.


    Aan niets denken is ook denken.