• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.


    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ohw wat erg, ik was deze RPG helemaal vergeten door de drukte hier thuis. Dankzij een GB'tje van Asami schoot het me weer te binnen en kan ik hopelijk inhaken.
    Is er iemand die me een kleine up-date kan geven van wat er al gebeurd is?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Henry is boos. But what else's new? :'D

    Voor de rest denk ik niet dat er veel veranderd is in het plot. Henry is trouwens boos omdat Jasmine uit de gevangenis van de Rueri is ontsnapt, maar dat is niet gebeurd in de RPG, is voorgeschiedenis. :3

    Ik denk niet dat er anders veel gebeurd is. :')


    help

    Er is niet veel gebeurd inderdaad, enkel eerste posts en conversaties.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou als Evanjalin straks weggaat, iemand dan voor Aerion? :')


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh dan heb ik opzich niet te veel gemist. Ik wacht even op de post van Asami zodat ik in kan haken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT, sorry dat ik nog niet heb gepost. Ik heb het ineens echt extreem druk met school en ook privé heb ik het ineens erg druk. Ik ben nu bezig met een post, maar ik had een vraagje of iemand mij kon vertellen wat er nu gebeurd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nicolas' post is geweldig. :Y)

    Sorry, ik zie hem nu pas. Ik moet erover gekeken hebben... Ik probeer vanavond nog te reageren. (:


    help

    Wat ik me eigenlijk nog afvroeg was of vrouwen bh's dragen? Want het speelt zich wel in de toekomst af maar tegelijkertijd hangt er ook wel weer wat een uiterlijk van de middeleeuwen.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Wat ik me eigenlijk nog afvroeg was of vrouwen bh's dragen? Want het speelt zich wel in de toekomst af maar tegelijkertijd hangt er ook wel weer wat een uiterlijk van de middeleeuwen.


    Well that was a random question. :')


    help

    Misschien korsetten of een soort bustiers dan? Haha. Oh, ik denk dat een bustier en dan een soort korte korset versie wel passend is? Dus wel één met een sluiting met van die touwtjes zoals een korset :Y)

    Ik schrijf asap, wss maandag of dinsdag en dan help ik, ja,.vijf mensen verder hoop ik :')

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 19:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tolkien schreef:
    Nicolas' post is geweldig. :Y)

    Sorry, ik zie hem nu pas. Ik moet erover gekeken hebben... Ik probeer vanavond nog te reageren. (:


    Glad you liked it :3
    ~Het is natuurlijk wel van belang om te weten of Braulio de bh sluiting van Aurea kan openen of niet hé.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Glad you liked it :3
    ~Het is natuurlijk wel van belang om te weten of Braulio de bh sluiting van Aurea kan openen of niet hé.


    Hahahahahaha. :'D Daar moest ik stiekem ook aan denken. :x

    Nee, ik vond die post echt leuk, ik kon niet ophouden met glimlachen. :') Sorry nog eens dat mijn posts zo kort en nutteloos zijn, ik moet er weer even in komen, ik heb te lang op polyvore geroleplayed. Daar waren de langste posts drie zinnen lang en wilde iedereen zijn personage oppermachtig, dus kon ik mijn sadistische persona's niet echt neerzetten zoals ik dat wilde. :/


    help

    Florentina schreef:
    (...)

    Glad you liked it :3
    ~Het is natuurlijk wel van belang om te weten of Braulio de bh sluiting van Aurea kan openen of niet hé.


    Le me was thinking of that too xd.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tolkien schreef:
    (...)

    Hahahahahaha. :'D Daar moest ik stiekem ook aan denken. :x

    Nee, ik vond die post echt leuk, ik kon niet ophouden met glimlachen. :') Sorry nog eens dat mijn posts zo kort en nutteloos zijn, ik moet er weer even in komen, ik heb te lang op polyvore geroleplayed. Daar waren de langste posts drie zinnen lang en wilde iedereen zijn personage oppermachtig, dus kon ik mijn sadistische persona's niet echt neerzetten zoals ik dat wilde. :/


    No worries, de rpg is ook pas begonnen. Zo kort zijn je posts ook weer niet.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Glad you liked it :3
    ~Het is natuurlijk wel van belang om te weten of Braulio de bh sluiting van Aurea kan openen of niet hé.


    Haha, uiteraard, dat is super van belang. Het was inderdaad een beetje een random vraag maar eentje die ik wel beantwoord moet hebben voor mijn post. x')


    Stand up when it's all crashing down.