• Toen Epialthes en Ardaneus de magische ketting in elkaar zetten, stegen veel tovenaars, heksen, dreuzels en elven op. Ze werden meegevoerd naar de epische wereld Askroth, het voormalige thuis van de Askrothidae. Draken terroriseren deze wereld en de voormalige beschaving is grotendeels uitgeroeid.
    Ze gaan de wereld verkennen, ontdekken wat er met iedereen gebeurd is en een nieuw bestaan opbouwen.

    Het rollentopic
    Topic 1
    Nieuwe topic!
    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.


    Personages:


    Ablaze Zealous Vivacious - 16 [Alicia]
    Adrienne Gates - 16 [Natas]
    Aenea van Zwaarden - [Natas]
    Alaine Dylis Sneep - 14 [Jeffrey]
    Alassëa - 17 [Jeffrey]
    Alice Potter - 16 [Marjanne]
    Ardaneus - oud [Jeffrey]
    Brian - 17 [Natas]
    Claire Sneep - 16 [Rosanne]
    Daisy Sneep - 16 [Jeffrey]
    Damien Le Roy – 17 [Alicia]
    Daniel Potter - 16 [Marjanne]
    Emmy Sneep - 16 [Rosanne]
    Epialthes - oud [Natas]
    Eva van Eden - oud [Maartje]
    Gaara - 18 [Natas]
    Hermes - oud [Jeffrey]
    Ignatius Sneep - 17 [Jeffrey]
    Jenny François - 17 [Marjanne]
    Jurgen Motres - 17 [Marjanne]
    Li Zhaijian - 16 [Alicia]
    Luuk - 24 [Natas]
    Megan Sneep - 16 [Rosanne]
    Moon Desrosiers - 20 [Natas]
    Nick [Natas]
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 [Alicia]
    Quinn' Odius - 16 [Alicia
    Sloane – 16 [Natas]
    Sykes Vengeance - 3000 [Natas]
    Tomas Bunardi - 20 [Natas]
    Van Madden [Alicia]
    Viktor – 65 [Jeffrey]
    Zet - 3000 [Alicia]
    Zoë Zhaijian - 16 [Alicia]




    Het kan handig zijn om Het Epische Verhaal te lezen voor de background stories van bepaalde personages.
    Het kan handig zijn om Askroth : Ver van Huis te lezen voor de background story van Askroth.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 14:31 ]

    Megan schudde haar hoofd. 'Ik ben kort geleden van een brug gesprongen, en ik ging niet dood. Ik werd wakker in een of andere smerige gevangenis.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Tegen die tijd heb ik vast iets gevonden waarmee ik dat probleem kan oplossen,' antwoordde Aenea, maar het idee joeg haar al angst aan. 'En ik wil slapen. Dus mond dicht.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Oh. Dan lijkt het me beter om te leven. Misschien... is het dodenrijk in deze tijd wel anders ingericht,' bedacht Sykes. Hij grinnikte. 'Daar zijn ze vast ook wel eens aan wat afwisseling toe.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ignatius grinnikte en sloeg zijn arm weer om Aenea.
    'Ik vind de nacht altijd de perfecte tijd om wakker te zijn.'

    Aenea zweeg en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan omdat hij nogal veel ruimte in beslag nam.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ignatius kuchte toen Aenea een hoofd tegen zijn schouder aan legde en schoof een beetje achteruit.

    'Ik zat al tijden in het dodenrijk voor ze me die eerste keer terug brachten, en het beviel me prima. Het was niet aan afwisseling toe,' vond Megan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Alaine volgde haar moeder omdat ze haar vader alweer kwijt was geraakt.
    'Ik hou van je, mama.' fluisterde ze.

    -

    Hermes zuchtte opgelucht toen hij stadsmuren op zag doemen. Het licht van de maan weerkaatste op de muren en maakte mooie lichtspektakels in het zand.
    'Daar kunnen we uitrusten,' sprak Hermes hardop en hij keek om, naar Quinn'.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 22:22 ]

    'Zij dachten er misschien anders over,' antwoordde Sykes schouderophalend.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Wie wil er nu in een smerige martel gevangenis zijn? Dat wil geen enkele dode.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Sykes grinnikte. Zijn opmerking was immers maar als grapje bedoeld. 'Ik denk ook niet dat de doden het zelf voor het zeggen hebben.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nee. Als dat zo was, was ik hier niet geweest.' Ze glimlachte flauwtjes.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Misschien kunnen we hier wel gewoon opnieuw beginnen. Een nieuwe kans.' Hij wees even naar de contouren van een stad die hij kon ontwaren. De zon kwam alweer op en de hemel werd wat lichter. 'Daar is een stad.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Misschien.' Ze was liever dood gebleven, maar ze was nu eenmaal hier. 'Laten we maar een kijkje gaan nemen!'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Quinn zuchtte en liet zich op de grond zakken. Ze was moe, had honger en een vreselijke dorst van de lange wandeling.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes