• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben trots op mezelf.


    26 - 02 - '16

    Ach rot toch op stom mens, denk je echt dat ik het tegen jou zou zeggen als ik zelfmoordneigingen had? :') Laat staan aan tafel. Midden in de Quick. Bemoei je eens met je eigen zaken.

    OT - Vanavond naar Divergent. Alleen hopen dat mijn pa m'n plannen niet gaat dwarsbomen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik snap geen hol van C++. Ach ja, dan ga ik volgend jaar wel werken. (Als ik dat al kan vinden zonder diploma)


    Take me to wonderland

    Muh ik heb echt geen zin om te studeren. :c


    help

    Mijn inspiratie is weer gedaald tot een nulpunt.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dit boek is echt verschrikkelijk – wat hebben meisjes die moeten kiezen tussen twee knappe jongens het toch zwaar, draaamaaa.


    Ik wou dat ik net zoals andere mensen gezond was. Ik kan niks en ik mag niks. Fml


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I love math but I don't.


    help

    HIHIHI. (bloos)


    26 - 02 - '16


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    God, ik heb geen zin om te gaan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    M'n hand doet pijn van 't schrijven...
    En ik mis je als vriendin, vreemd om na zo'n lange tijd met je te praten. Ik vraag me alleen af waar het heen gaat...

    [ bericht aangepast op 14 juni 2014 - 20:08 ]


    You are beautiful, you are love.

    Muh my hand hurts. :c


    help

    Dit is zo frustrerend, dat ik het woord frustrerend 5 keer opnieuw heb moeten typen fdkdslfjakl


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Alsjeblieft zeg! Ik ben 18 jaar oud, ik kan heus wel zelf bepalen wat wel en niet kan. JEZUS.


    26 - 02 - '16