• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 10 juni 2014 - 22:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Even had ik het gevoel dat alles weer goed was, maar nu ga je weer meer met haar om en weet ik niet zo zeker rmeer of we nog beste vriendinnen zijn. Echt, gewoon zonder iets te zeggen met haar gaan fietsen, lekker lullig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het jaar is pas op de helft en ik kan nou al zeggen dat mijn jaar niet meer stuk kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom luister ik naar Nederlandse muziek als het twee uur is? Wáárom? D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kan niet slapen en ik ga het niet eens meer proberen nu.


    Caution first, always.

    Stressstressstressstressstresss


    help

    Presentatiestress, zenuwen en alles.

    [ bericht aangepast door een moderator op 13 juni 2014 - 11:31 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik kan er echt niet tegen dat mijn vader alles op het laatste moment nog zegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kom op – vandaag nog even knallen om dat verslag in te leveren.
    *O*


    Het komt wel goed..


    26 - 02 - '16

    Ik snap het. Ik blijf altijd minder belangrijk dan hem. Dat kan ik wel begrijpen, vriendschap is meestal langer dan een relatie. Helemaal als we naar jullie vriendschap kijken. Maar toch ben ik het zat om altijd maar het vijfde wiel te zijn. Vaak met zijn drieën te zijn en dan er altijd maar een beetje bij lopen terwijl jullie de grootste lol hebben. Ik ben het zat dat je steeds dingen mist die voor mij belangrijk zijn omdat je zo nodig weer iets met hem moet doen. Ik ben het gewoon helemaal zat. Als je niet wilt hoef je zaterdag al niet meer te komen. Maar dan hoef je nooit meer naar belangrijke dingen van mij te komen. Je komt namelijk toch nooit...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Alles doet pijn en brand.
    Vannacht was geen goede nacht.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Even over dat mijn bericht werd aangepast, ik wist niet dat je niet in Caps Lock mocht typen, uitgezonderd van topictitels dan? Is dat echt zo?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    Even over dat mijn bericht werd aangepast, ik wist niet dat je niet in Caps Lock mocht typen, uitgezonderd van topictitels dan? Is dat echt zo?


    Zo ver ik heb begrepen mag je niet heel je bericht in hoofdletters. Dit zou schreeuwerig overkomen. Maar dit:
    IK HOU VAN KOEKJE. nananana


    Zou dan weer wel mogen omdat dan niet alles in hoofdletters is. Tenminste zo was het vroeger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tsubomi schreef:
    Even over dat mijn bericht werd aangepast, ik wist niet dat je niet in Caps Lock mocht typen, uitgezonderd van topictitels dan? Is dat echt zo?


    - In een reactie op een topic mag je woorden in hoofdletters zetten, maar met mate. Een post met alleen maar hoofdletters mag niet.


    OT -- Kom ooop, dit MOET af vandaag.


    ^ Ah, ok op die manier. Weet ik dat ook weer, dank je. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)