• Ik ben dus ziek, vraagt een meisje op whatsapp opeens of ik niet gewoon ongesteld ben. Dus ik zeg nee, en dat ik het nog nooit ben geweest. Begint dat meisje een heel zeikverhaal te houden over dat het heel raar is, omdat het volgens haar normaal was als je in groep 8/de eerste ongesteld word en we bijna naar de derde gaan, en dat ik misschien wel nooit ongesteld word en gewoon niet vruchtbaar ben. :')
    Ik had zoiets van: 'Dude, ik ben 14.' Maar goed, ik reageer dus met 'Zal wel', word ze opeens boos omdat ik 'chaggie' ben.
    Echt waar, zulke mensen...
    En, hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst ongesteld waren?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik was al op mijn 9de ongesteld. :/

    Ik was twaalf, maar ik ken genoeg mensen die het heel laat werden, dus je moet je zeker geen zorgen maken. Trek je maar niets van haar aan.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ken iemand die het pas op haar 19de werd. Zelf was ik twaalf, bijna dertien.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    14. (: Heel normaal hoor.

    Ik was bíjna 11 toen ik ongesteld werd. Groep 7 dus. Gelukkig waren bijna alle meiden van de klas ook ongesteld, dus hoefde ik me niet te schamen dat ik zo vroeg was. Of althans, ík vond het vroeg. x)

    Maar raar meisje is dat zeg. Ziek is ziek, kan gebeuren jah. :p Beterschap! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik was 18 toen ik het voor het eerst werd en mijn zussen rond hun 14-15e. Dus dat zegt niks.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik was 10, maar het verschilt voor iedereen per persoon.


    From these ashes, I will rise

    Ik was.. zestien. Ik was overal eigenlijk een beetje laat mee. Geloof dat mijn nicht zelfs achttien was.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik was 12, en geloof me die dag vergeet ik nooit meer. Destijds was ik echt zo'n jongens-meisje en ik ging dus ook eigenlijk enkel met jongens om. Ook voetbalde ik destijds, keeper, en gezien ik een harde was mocht ik altijd met de 16 tot 25 jarigen meevoetballen en in het doel staan. (het waren ook allemaal gasten die bij m'n ouders over de vloer kwamen, aangezien het één grote kliek was. Enkele waren zonen van vrienden van hun, en dan weer een aantal vrienden van die zonen of aanhangsel van die dochters. En tja, ik had dan weer van die 'coole' ouders waar iedereen graag kwam :'D Afin, het was één grote, gezellige bende en ik was het 'kleine zusje', zeg maar.) En tja, iedereen mocht gewoon voluit en zo hard als ze konden op me schieten, en die ballen hield ik dan ook gewoon tegen. Goeie keeperstraining XD
    Afin, het was hartje zomer en we waren weer met een twintigtal mensen op het plein aan het zitten en aan het voetballen. M'n ma zat met een vriendin op een bankje te babbelen. Schreeuwt die vriendin dus opeens over dat hele veld van : Jus, super dat je voor de eerste keer ongesteld bent geworden! Gefeliciteerd!
    Jah, alsof je als 12-jarige meid wilt dat al die gasten weten dat je dus voor de eerste keer ongesteld ben geworden. Schaamde me rot :'D

    Maar terug on-topic, want ik zever weer teveel XD De ene wordt het nu eenmaal vroeg ongesteld, de ander laat. Dat verschilt van persoon tot persoon en dat wicht moet je dus ook maar gewoon laten. Het is duidelijk dat ze niet beter weet ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    DiNozzo schreef:
    Ik was bíjna 11 toen ik ongesteld werd. Groep 7 dus. Gelukkig waren bijna alle meiden van de klas ook ongesteld, dus hoefde ik me niet te schamen dat ik zo vroeg was. Of althans, ík vond het vroeg. x)

    Maar raar meisje is dat zeg. Ziek is ziek, kan gebeuren jah. :p Beterschap! ^^


    Thanks.
    En ja, ze is best wel raar. Ze zegt haast nooit wat, en als ze wat zegt is het niet bepaald aardig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Fijn, zo'n opmerking. Beterschap!

    Ik was denk ik 13, zat in de brugklas.
    Het was echt vreselijk, ik verging de hele avond van de buikpijn en ik wist niet wat er aan de hand was. Ik kan niet tegen bloed dus misschien kan je je voorstellen wat mijn reactie was toen ik ontdekte dat ik ongesteld was...Ik dacht echt dat er iets ernstig mis met me was en dat ik naar het ziekenhuis moest ofzo.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Raar, haha. Ik was 14, het was in de zomervakantie tussen de 1e en 2e klas.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wtf, er zijn nou eenmaal meisjes die het later krijgen dan andere. Ik weet niet meer precies wanneer ik de mijne kreeg, maar ik denk dat ik 12 was.


    16 - 09 - '17

    11.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik was 12 en het was lichtjes rampzalig. Ik was op school en droeg een witte legging, dan hoef ik geen plaatje meer te tekenen denk ik.
    En maandstonden beginnen voor iedereen anders hoor. Je hoort altijd wel gezeik dat het steeds vroeger gaat, maar uiteindelijk is dat slechts een marginaal verschil. Alles komt op z'n tijd :)

    en jeetje, als ze enkel nare dingen zegt zou ik ze eens blokkeren ofzo (joehoe)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.