• Ik ben dus ziek, vraagt een meisje op whatsapp opeens of ik niet gewoon ongesteld ben. Dus ik zeg nee, en dat ik het nog nooit ben geweest. Begint dat meisje een heel zeikverhaal te houden over dat het heel raar is, omdat het volgens haar normaal was als je in groep 8/de eerste ongesteld word en we bijna naar de derde gaan, en dat ik misschien wel nooit ongesteld word en gewoon niet vruchtbaar ben. :')
    Ik had zoiets van: 'Dude, ik ben 14.' Maar goed, ik reageer dus met 'Zal wel', word ze opeens boos omdat ik 'chaggie' ben.
    Echt waar, zulke mensen...
    En, hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst ongesteld waren?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik was 10 of 11. Je mag blij zijn, het enige wat het is is irritant!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Asami schreef:
    11 (cat) Maar dat is echt bullshit wat zij zegt, ik heb wel eens gehoord dat mensen het pas voor de eerste keer werden toen ze 16/17 waren. Het verschilt enorm.
    Ah well, gewoon negeren dat rare kind en anders zeg je de volgende keer dat ze vraagt of je ongesteld moet worden gewoon ja. Ben je meteen van dat gezeur af.

    Ik dus. Ik werd het pas op m'n 16e. :')
    Maar goed, het is dus gewoon bullshit wat ze zegt. Dus laat 'r maar lekker praten :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pacifique schreef:
    (...)

    Je hoeft niet altijd later in de overgang te komen, dat is ook verschillend.

    Ik vind dat meisje trouwens ook een raar kind, niet iedereen wordt op dezelfde leeftijd ongesteld. Geniet er nog maar even van dat je het nog niet bent, want het is geen pretje hoor.
    Ik had op de basisschool een meisje in mijn klas die op haar 10e (bijna 11) ongesteld werd, op kamp nog wel. Dat lijkt me echt een drama.


    Daarom zei ik ook misschien.


    Physics is awesome

    Voor de duidelijkheid: ik vind het ook niet erg dat ik nog niet ongesteld ben. Alsof ik nu al kinderen wil. :') Vooral als ik de verhalen van dat meisje hoor (die heeft het blijkbaar heel erg).


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik kreeg toen ik 13 was. Ik vind wel dat ze een rotte opmerking aan je gaf :S

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 20:30 ]


    • Oh my lord •

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 20:29 ]


    • Oh my lord •

    Ik was 12 jaar, maar het is heel normaal als je op je veertiende nog niet ongesteld bent geweest hoor. Ik heb een vriendin van mijn leeftijd, achttien jaar en zij is twee maanden geleden pas voor het eerst ongesteld geworden, dus het kan allemaal hoor, maak je geen zorgen! :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik was het toen ik...even terug rekenen hoor. :') Ah, ik was 12 jaar. Nét voordat we op groep acht-kamp gingen.
    Maar het ligt er aan per meisje hoor, je moet blij zijn dat je 't nog niet bent. Als jij nu 14 bent en het nog niet bent, dan zal je moeder het ook laat geworden zijn. Vraag het haar maar, want ook dat heeft invloed.

    Hanaemi schreef:
    Ik was het toen ik...even terug rekenen hoor. :') Ah, ik was 12 jaar. Nét voordat we op groep acht-kamp gingen.
    Maar het ligt er aan per meisje hoor, je moet blij zijn dat je 't nog niet bent. Als jij nu 14 bent en het nog niet bent, dan zal je moeder het ook laat geworden zijn. Vraag het haar maar, want ook dat heeft invloed.


    Zij werd het op haar 15e, dat wist ik al. Vandaar dat ik me ook geen zorgen maak.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    11
    En pfhoe zo blij dat ik toen gewoon thuis was!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    ik was 14, en ik zeg je, koester elke kostbare maand dat je niet ongesteld wordt, er is namelijk geen zak aan.

    Ik was 15.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik was 11. Zit al bijna de helft van mijn leven eraan vast (no_chears)


    Life is hard and then we die

    Ik was veertien of vijftien. Ik zou er in elk geval nog even flink van genieten, haha. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik was 13, maar jeetje, wat een raar kind zeg -_-


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…