• Ik ben dus ziek, vraagt een meisje op whatsapp opeens of ik niet gewoon ongesteld ben. Dus ik zeg nee, en dat ik het nog nooit ben geweest. Begint dat meisje een heel zeikverhaal te houden over dat het heel raar is, omdat het volgens haar normaal was als je in groep 8/de eerste ongesteld word en we bijna naar de derde gaan, en dat ik misschien wel nooit ongesteld word en gewoon niet vruchtbaar ben. :')
    Ik had zoiets van: 'Dude, ik ben 14.' Maar goed, ik reageer dus met 'Zal wel', word ze opeens boos omdat ik 'chaggie' ben.
    Echt waar, zulke mensen...
    En, hoe oud waren jullie toen jullie voor het eerst ongesteld waren?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ik was 11

    Ik raad je wel aan als je op je 16de nog niet ongesteld bent om even langs de dokter te gaan.
    Je kunt namelijk aanvallen krijgen als je niet ongesteld wordt voor de eerste keer.
    maar het verschild bij iedereen^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat een stoerdoenerij. Genoeg mensen worden ongesteld als ze pas 14, 15 of 16 zijn. Volgens mij is groep 8 nog best wel vroeg.


    Tijd voor koffie.

    Prefect schreef:
    ik was 14, en ik zeg je, koester elke kostbare maand dat je niet ongesteld wordt, er is namelijk geen zak aan.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ik werd op mijn 11de voor het eerst ongesteld...


    Cute as a button, every single one of you !

    Groep zeven, 11 jaar.
    Great.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Asami schreef:
    11 (cat) Maar dat is echt bullshit wat zij zegt, ik heb wel eens gehoord dat mensen het pas voor de eerste keer werden toen ze 16/17 waren. Het verschilt enorm.
    Ah well, gewoon negeren dat rare kind en anders zeg je de volgende keer dat ze vraagt of je ongesteld moet worden gewoon ja. Ben je meteen van dat gezeur af.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    9. Ik wist er nog bijna niks over en schrok me kapot. :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Je mag blij zijn dat je ze nog niet hebt (en de mensen rondom je ook), want ik word er altijd mooi chagrijnig van én het doet gewoon zeer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik was 13. En de precieze datum was 13 mei 2010. :Y)
    Dat ik dat nog weet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bohemen schreef:
    Ik was 13. En de precieze datum was 13 mei 2010. :Y)
    Dat ik dat nog weet.


    Je bent niet de enige die die datum nog weet :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige die die datum nog weet :'D


    Oh nee, dat zal vast niet, het verbaasde me alleen, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik was toen 11. Maar die eerste keer zal wel komen, bij de ene wat later dan bij de andere, no worries (:


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Tien, volgens mij. Ik was gewoon vroeg.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    mijn oma was op haar 11e al ongesteld, mijn moeder op haar 13e en ik was ong. 14,5 toen ik ongesteld werd, dus was niet zo raar dat ik pas op me 14e ongesteld werd.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik was 15,5 best wel laat dus terwijl andere meiden in m'n omgeving het al op hun 11e waren


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.