• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter || Reservatie || SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven


    Invullen
    Student (*=hoeft niet):
    Naam:
    Heden/Verleden/Toekomst
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Beste/slechte vakken:
    zwerkbalfunctie*:
    hoofdmonitor/klassenoudste*:


    Leraar (*= Hoeft niet):
    Naam:
    Vak:
    Leeftijd:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Schoolhoofd/afdelingshoofd*:


    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 21:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    ^ Lily is toch juist goed in toverdranken?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ow ja lol, sorrey ik let niet op...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Maakt niet uit, kan gebeuren. (:


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aangepast, en ik kan trouwens Lily-Loena haar foto niet zien ;o


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    Lindehh mag ik zo lief zijn om je vader, Draco te gaan bespelen? (X
    Dus hij is van het heden ennn.. he shit door jou kan ik campbell niet spelen... x.o' dan maar mijn fav van alle potterweasley kinderen... Rose Weasley?


    Je kan Campbell wel spelen alleen is hij dan.... 20 jaar ouder dan Scorpius:8


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry dat ik niet veel reageer, komt door proefwerkweek :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jovantos schreef:
    Aangepast, en ik kan trouwens Lily-Loena haar foto niet zien ;o


    Raar, ik wel. Ik zet de link er anders wel onder.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Naam:
    James Potter
    Heden/Verleden/Toekomst
    Afdeling:
    Griffoendor
    Leeftijd:
    Geboren op 27 maart 1960. Hij is dus 16,
    Leerjaar:
    zesde leerjaar
    Uiterlijk:
    [FC: Aaron Johnson]




    James heeft donkere haren en bruine ogen. Ook draagt hij meestal een bril. Hij is aardig gespierd omdat hij vaak zwerkbalt. Hij is 1.80 meter groot.
    Innerlijk:
    Verleden:
    Beste/slechte vakken:
    beste: Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Bezweringen en gedaanteveranderingen
    Slechte: Kruidenkunde en Astronomie.
    zwerkbalfunctie*:
    In zijn eigen tijd was James aanvoerder en Jager. (Aanvoerder kan natuurlijk niet, aangezien Harry dat al is als het goed is, maar Jager als het kan wel)
    hoofdmonitor/klassenoudste*:
    Beiden niet

    Innerlijk, uiterlijk en verleden komen (hopelijk) vanavond.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 16:44 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Eruditie schreef:
    (...)

    Je kan Campbell wel spelen alleen is hij dan.... 20 jaar ouder dan Scorpius:8


    Helemaal niet. Campbell zit in elk topic die je maar kan verzinnen ('x ook in Scorpius leerjaar (@19yearslater) ik bedoel hij is gewoon mijn main RPG character :3.
    Maar ik kan Campbell wel maken maar dan heeft hij sws geen vader/moeder die op school zit :p Tenzij ik die ook moet maken maar ik wil sws Draco want hij is niet-bezet.. Dus ik zal wel wat gaan invullen vanavond ofzo..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naam: Draco Lucius Malfoy

    Heden/Verleden/Toekomst: Heden

    Afdeling: Zwadderich

    Leeftijd: 16

    Leerjaar: 6

    Uiterlijk: Draco heeft kort licht blond haar dat mooi bij zijn grijze ogen valt waar wallen onder liggen door het weinige slaap dat hij heeft gehad. Draco draagt naast zijn gewaad alleen maar kleding die zijn armen bedekken. Hij heeft namelijk sinds dit jaar het duistere teken op zijn arm. Dit betekend dat hij een dooddoener is.
    Draco is een tengere jongen maar bezit toch enige spieren in zijn armen en benen die je alleen ziet als hij ze aanspant. Dit komt vooral door het zwerkballen en het hardlopen wat hij doet.

    Innerlijk: Draco is een onzekere jongen. Als je hem een keuze geeft durft hij nooit te kiezen. Ondanks dat je het niet aan hem merkt is hij redelijk beïnvloedbaar door zijn vrienden. Zijn onzekere gedrag verbergt hij onder een hoop arrogantie dat hij overgenomen heeft van zijn vader; Lucius Malfoy. Niemand heeft hem dan ook gezien als de eenzame verloren jongen, die zijn vader nodig heeft om zijn handje vast te houden. Vooral bij zijn aankomende klus. De dooddoeners Zweinstein in te smokkelen. Anders zou hij zijn ouders verliezen. Deze gebeurtenis maakt hem nog depressiever dan mogelijk en vertrouwd dan ook niemand meer waardoor hij zich afzondert.

    Verleden: Als je de naam Malfoy hoort weer je al zeker dat het een raszuivere tovenaars familie is. Het is dan ook niet raar dat Draco Malfoy in een rijk huis geboren werd waar hij alles kreeg. Behalve het geen waar zijn hart echt naar verlangde; liefde. Hij is daarom redelijk materialistisch aangelegd wat zijn leegte van binnen verstopt. Dit ging jarenlang goed totdat de heer van het duister terug keerde. Hij onderdrukte familie Malfidus al vanaf het begin en als hij eenmaal in hun villa gaat wonen geeft hij ook nog eens Draco een opdracht die hij liever niet wil uitvoeren. Maar als hij zal weigeren zal Voldemort alles vernietigen wat Draco liefheeft waardoor hij toch zwicht. Dit jaar gaat hij met een bedrukter gevoel dan ooit naar Zweinstein. Met een opdracht die hij liever niet zal willen uitvoeren.

    Beste vakken: Toverdranken en Verweer tegen Zwarte kunsten

    Slechte vakken: Kruidkunde en Verzorging van Fabeldieren

    zwerkbalfunctie*: Zoeker

    Hoofdmonitor/klassenoudste*: Klassenoudste



    Uch ik zit nu door jou te twijfelen om Rose te maken of Campbell tot leven weer te wekken :3.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 10:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Pabu schreef:
    Naam: Lily Luna Potter

    Heden/Verleden/Toekomst Toekomst

    Afdeling: Gryffindor

    Leeftijd: 14, verjaard op 12 februari

    Leerjaar: 4

    Uiterlijk:

    Klik.Wat je waarschijnlijk als eerst opvalt als je Lily ziet, is haar lange, rode haar. Het rijkt ongeveer tot aan haar billen. Lily ergert zich er mateloos aan, maar steeds als ze het heeft geknipt, groeit het zo snel dat het binnen twee weken weer even lang is als eerst. Lily draagt het daarom vaak in een staart, of soms in een vlecht. Lily's haar is ongeveer tot het midden van haar rug stijl, en vanaf daar krult het.
    Lily heeft bruine ogen, waar je een twinkeling in kan zien als ze vrolijk of enthousiast is. Als Lily verdrietig is, zijn ze echter heel leeg. Hierdoor kan je goed zien wanneer ze zich verdrietig voelt. Verder is Lily niet heel groot, waar ze van baalt. Ze is zo'n 1.65 meter.

    Innerlijk: Het meest kenmerkende aan Lily's karakter is haar sterke wil. Ze weet precies wat ze moet doen om iets te krijgen en is dan niet van plan om op te geven. Lily heeft ook echt we een eigen mening, en kan net zolang door zeuren tot ze gelijk krijgt. Ook heeft Lily een grote bek tegen iedereen, ongeacht leeftijd of grootte.
    Lily kan zich dan wel opstellen als iemand die heel sterk is en geen zwaktes of angsten heeft, maar die heeft ze wel. Haar ergste nachtmerrie is dat er iets ergs gebeurt met de mensen waar ze van houdt. Ook kan ze er niet tegen als ze iemand pijn ziet leiden. Lily is doodsbang voor dementors, hoewel ze er nog nooit één heeft gezien. Alleen de verhalen geven haar al kriebels. Een feeks of vampier zou ze ook liever niet tegenkomen.
    Lily kan wel alles hebben, en raakt niet snel beledigd. Ze word niet snel boos (alleen op haar broers). Lily is wel zo iemand die het altijd opneemt voor de zwakkeren, en daar ook altijd partij voor zal kiezen. Zelf pest ze dan ook niemand, en de ergste belediging is voor haar toch wel het woord 'Lafaard'. Lily gaat elke uitdaging aan, hoe erg de gevolgen ook zijn. Puur omdat ze niet als een zwakkeling wil overkomen. Ook kan Lily erg fanatiek zijn, als ze iets doet moet het ook goed gedaan worden.

    Verleden: Lily is opgegroeid in een gezin van 5, waaronder twee oudere broers waar ze vaak tegen moest opboksen. Hoewel Albus wel mee valt, kan James flink irritant zijn. Lily is dus gewend om zich te verdedigen. Lily is altijd wel jaloers op haar broers geweest, omdat ze ouder zijn en dus altijd meer mogen. Ze vond het pas echt vreselijk toen Albus al naar Hogwarts mocht, en zij nog twee jaar moest wachten. Lily was best wel een duivel in huis en wist de schuld altijd wel op haar broers af te schuiven. Als kleinste en meest weerloze werd ze vaak wel geloofd door haar ouders. Ook kon Lily altijd heel goed traantjes opzetten als haar ouders bij een ruzie kwamen kijken, hoewel ze daarvoor nog flink had staan schelden. Bij ruzie's met James en Albus staat Lily bijna altijd aan Albus' kant, omdat hij meestal liever voor haar is dan James. Ze lijkt qua gedrag wel meer op James.
    Beste/slechte vakken: Lily heeft maar één vak waar ze echt in uitblinkt, en dat is transfiguratie. Ze is echt waardeloos in toverdranken, en de rest kan ze op zich wel.
    zwerkbalfunctie*: Lily is jager in het team van Gryffindor, in haar eigen tijd (de toekomst), en als het mag ook in het heden.
    hoofdmonitor/klassenoudste*: -


    Lily is af.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik laat Lily haar innerlijk zich in de rpg ontwikkelen. Anders houd ik me er niet aan. En als het mag/kan wil ik Albus Severus ook wel spelen D:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik Rose Weasley van de toekomst reserveren? Ze zit in Gryffindor en als het mag is ze Seeker van het Zwerkbalteam (:

    [ bericht aangepast op 21 juni 2014 - 18:51 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    misschien moet ik maar mijn functie als topic volspammer terug winnen met dit, mag dat, als het tenminste nog niet is begonnen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James is nog niet af, maar zie deze uber schattige foto <3


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!