• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter || Reservatie || SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven


    Invullen
    Student (*=hoeft niet):
    Naam:
    Heden/Verleden/Toekomst
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Beste/slechte vakken:
    zwerkbalfunctie*:
    hoofdmonitor/klassenoudste*:


    Leraar (*= Hoeft niet):
    Naam:
    Vak:
    Leeftijd:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Schoolhoofd/afdelingshoofd*:


    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 21:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    misschien moet ik maar mijn functie als topic volspammer terug winnen met dit, mag dat, als het tenminste nog niet is begonnen :')


    Jaaah <'3 worden we weer de 3 musketiers? ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan wil ik mijn georgie terug :D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik wil dit keertje ook een worden ;3 wait dan pas ik Albus aan naar FRED ^^ YEAAHH BITCHAS


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dan ben jij mijn tweeling broer OF mijn zoon, welke Freddie bedoel je :'D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Dan ben jij mijn tweeling broer OF mijn zoon, welke Freddie bedoel je :'D


    Haha VERWARRING
    Maar welcome back en welcome @Jovantos (doeg)
    Waarom is de code van die smiley [doeg]?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rose Weasley vul ik vanavond in...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naam:
    Scorpius Hyperion Malfoy
    Heden/Verleden/Toekomst
    Toekomst
    Afdeling:
    Zwadderich
    Leeftijd:
    16
    Leerjaar:
    6
    Uiterlijk:






    Innerlijk:
    Scorpius is de enige zoon van de Malfoys waardoor hij heel wat waar te maken heeft. Toen hij onder de sorteerhoed zat en te horen kreeg dat hij het beste bij Huffelpuf paste, viel zijn wereld zowaar kapot. Hij wenste zo diep dat hij toch in Zwadderich werd geplaatst, dat het ook gebeurde. Maar sindsdien krijgt hij het niet meer uit zijn hoofd. Zijn hele leven draait erom om zijn vader te evenaren, het slechte weer terug te brengen op Zweinstein. Toch is dat niet wat hij wil. Hij houdt eigenlijk helemaal niet van vechten. Het enige Zwadderich-achtige aan hem is dat hij zich wil bewijzen. Hij wil dat zijn vader ziet wat hij waard is. Daardoor gedraagt hij zich soms als een tweede versie van zijn vader, hoewel hij dat niet is. Opscheppen vindt hij eigenlijk helemaal niets, maar hij kan er niet onderuit komen. Het is nou eenmaal iets wat je moet doen als je een Malfoy zijn. Trots zijn op wat je bereikt. Maar helaas lukt dat hem niet altijd. Als hij iets fout doet dan krijgt hij enorm op zijn kop van zijn vader waardoor hij een enorme perfectionist is geworden. Hij doet niks zonder een paar keer te checken of het goed is. Natuurlijk heeft hij er ook wat puberachtige trekjes bijgekregen. Soms kan hij opeens een woede-uitbarsting krijgen als zijn vader boos op hem word of het bevel van zijn vader negeren. Toch doet hij steeds zijn best om op te vallen, wat hem niet erg goed lukt, aangezien hij eigenlijk juist niet opgemerkt wil worden. Hij heeft geen hekel aan muggles of muggle-borns. Dit durft hij alleen niet tegen zijn vader te zeggen en hij doet alsof hij er een grote hekel aan heeft. Hij is best wel slim hoewel hij dat niet graag laat merken. Wat hij wel van zijn vader gekregen heeft is de haat jegens de Potters en Weasleys. Hij en de Potters maken nogsteeds elkaars leven zuur.
    Verleden:
    Scorpius is opgegroeid in Vila Malfidus en daar kreeg hij alles wat hij wou. Een tijdje lang leek alles voor hem perfect. Tot hij ouder werd. Op zijn negende verwachtte zijn vader van hem dat hij zich als een Malfoy ging gedragen. Hij mocht niet meer met muggles praten en al helemaal niet met ze spelen. Muggle-borns werden ook taboe en hij ging bijna alleen nog maar om met pure tovenaarsfamilies. Zelf snapte hij hier eerst niets van. Zijn vader heeft dat hem wel duidelijk gemaakt. Soms kreeg zijn vader opeens een woedeuitbarsting en dan kon Scorpius maar beter uit zijn buurt blijven aangezien hij dan alles en iedereen om hem heen sloeg. Scorpius is dan ook erg bang voor zijn vader. Toen hij naar Zweinstein ging, kwam hij erachter dat hij gehaat werd door iedereen die zijn vader ook haatte. Zelfs leraren deden niet aardig tegen hem. Echte vrienden had hij niet, hoewel er genoeg mensen waren die achter hem aan hobbelden. Dat irriteerde hem altijd hoewel hij er nooit over klaagde.
    Beste/slechte vakken:
    Hij is niet echt goed of slecht in een bepaald vak, hoewel hij sinds hij naar het heden gereisd is, wel opeens hoge cijfers haalt voor toverdranken (hoe zou dat toch eens komen...)
    zwerkbalfunctie*:
    In de toekomst is hij seeker, maar in het heden keeper
    hoofdmonitor/klassenoudste*:
    /


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Rose Weasley vul ik vanavond in...


    Niet Campbell?(huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Niet Campbell?(huil)


    Campbell heeft geen familie anders D: Rose wel die heeft dan ron, hermelien enzo.

    Ah who gives a fuck D: serieus. Campbell ga ik vanavond invullen. Hij word toekomst/ Zwadderich en reken er maar op dat hij in deze topic een gigantische eigendunk beheerst. xD omg dat gaat moeilijk voor mij en Campbell worden :P Want dat ligt totaal niet in zijn aard.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 15:00 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell heeft geen familie anders D: Rose wel die heeft dan ron, hermelien enzo.

    Ah who gives a fuck D: serieus. Campbell ga ik vanavond invullen. Hij word heden/ Zwadderich en reken er maar op dat hij in deze topic een gigantische eigendunk beheerst. xD omg dat gaat moeilijk voor mij en Campbell worden :P Want dat ligt totaal niet in zijn aard.


    Omg. Wordt hij dan niet suïcidaal?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Omg. Wordt hij dan niet suïcidaal?


    Only if you want to. Maar draco is ook al heel erg onzeker met een.masker er anders heb ik er twee.. maar ik denk maak ik campbell dat hij een wees is dus iets zoals marten vilijn. Hij wert hoe hij zijn charmes kan gebruiken en hij is ook zeker getalenteerd. Verder weet ik nog niet.. maar als je wilt dat hij weer suicidaal is kan dat er naturlijk ook bij.. een trauma die hij ver weggestopt heeft bijvoorbeeld...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wil je trouwens een campius of zijn ze gwm bffs?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naam:
    Ron Weasley
    Heden/Verleden/Toekomst
    Heden
    Afdeling:
    Griffoendor
    Leeftijd:
    16
    Leerjaar:
    6
    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    Ron is als jongste van zes broers altijd overschaduwd. Hierbij helpt het ook niet dat zijn beste vriend al sinds dat hij een baby was wereldberoemd is. Hij wil zichzelf graag bewijzen, maar toch lukt het hem nog niet erg goed. Ron houdt van Toverschaak en is daar dan ook goed in. Hij is erg bang voor spinnen, doordat zijn broer Fred ooit (toen Ron 3 was) zijn teddybeer in een grote spin veranderde. Ron is vrij onzeker. Hij geniet ervan om in de publiciteit te staan, en kan jaloers reageren wanneer anderen in het middelpunt van de belangstelling staan, zelfs wanneer het bijvoorbeeld Harry of Hermelien betreft. Rons loyaliteit en vriendschap tegenover Harry en Hermelien is echter zeer groot, hij gaat voor ze door het vuur. Hij houdt van zwerkbal en heeft dan ook een plaats als keeper gekregen in het zwerkbalteam van Griffoendor. Hij is alleen erg onzeker over zijn kwaliteiten als keeper en heeft er weinig vertrouwen in. Daardoor speelt hij een stuk slechter dan dat hij eigenlijk is. Natuurlijk is dit jammer, maar hier kan hij zelf niets aan doen. Hoewel hij doet alsof de beledigingen van Malfoy hem weinig doen, hij trekt het zich echt wel aan. Hij kan al snel verdrietig worden en vooral als het zijn familie betreft, erg fel.
    Verleden:
    De familie Wemel heeft nooit veel geld gehad. Ze leefden ergens op het platteland en hoewel ze niet veel geld hadden, was het altijd gezellig. Ron werd overschaduwd door vijf oudere broers die allemaal hun kwaliteiten hadden. Zelf wist hij niet goed wat zijn kwaliteit was, dus voelde hij zich altijd minder dan de rest. Eenmaal op Zweinstein raakte hij bevriend met de meest beroemde tovenaar van deze tijd: Harry Potter, die al snel een talent voor problemen bleek te hebben. Ook raakte hij bevriend met Hermelien Griffel, een slimme heks. De drie gingen door allemaal ongelukkige avonturen en hoewel Ron soms twijfelde, bleef hij bijna altijd aan Harry's zijde. Alleen in zijn vierde jaar, toen Harry meedeed aan het Toverschooltoernooi, werd het hem even te veel. Hij kon er niet tegen hoe Harry alweer roem kreeg terwijl hijzelf dat nooit kreeg.
    Beste/slechte vakken:
    Beste vakken: Verweer tegen de Zwarte Kunsten, Care of Magical Creatures
    slechte vakken: Waarzeggerij, Toverdranken en Geschiedenis van de Toverkunst
    zwerkbalfunctie*:
    Keeper
    hoofdmonitor/klassenoudste*:
    Klassenoudste


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Wil je trouwens een campius of zijn ze gwm bffs?


    WAT DENK JE?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    WAT DENK JE?


    Uhm idk.. maar ben nu weg vul campbell vanavond in. Hij word anders dan je verwacht (hoop ik.)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya