• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - Eruditie


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Ron Weasley - Eruditie
    Hermione Granger || Reservatie || JamesPotter
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - Eruditie
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Fred Weasley jr. || Reservatie || JamesPotter
    Albus Potter || Reservatie || SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven


    Invullen
    Student (*=hoeft niet):
    Naam:
    Heden/Verleden/Toekomst
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Leerjaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Beste/slechte vakken:
    zwerkbalfunctie*:
    hoofdmonitor/klassenoudste*:


    Leraar (*= Hoeft niet):
    Naam:
    Vak:
    Leeftijd:
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Schoolhoofd/afdelingshoofd*:


    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:

    [ bericht aangepast op 18 juli 2014 - 21:07 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Whoops. In welke deel speelt het heden dan zich af?


    Deel zes :')

    Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Leora schreef:
    (...)

    Van heden of toekomst want ik heb van heden? Rose Weasley heb ik namelijk los gelaten als personage :P


    Wut? Oh ehm... Dan weet ik het niet, dan mag jij haar wel gewoon hebben.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Wat is dit toch verwarrend x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Neehh


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam: Campbell Nathaniel Saunders
    Heden/Verleden/Toekomst: Toekomst
    Afdeling: Zwadderich
    Leeftijd: 16
    Leerjaar: 6
    Uiterlijk: Campbell is een jongen van vele gezichten. Zo kan bijvoorbeeld zijn kastanjebruine ogen het ene moment sprankelen om vervolgens zo kil als maar kan te staan. Op Campbells serieuze gezicht kan soms een charmante grijns liggen. Iets waar menig meisje voor valt maar dat is niet het enige wat hem zo aantrekkelijk maakt.
    Campbell is klein voor zijn leeftijd. Hij is dan ook 1.73m lang. Niet dat hij zich daar onzeker bij voelt. Campbell is gespierd op zijn armen en benen. Dit zie je alleen als hij ze aanspant.
    Innerlijk: Campbell is een stille charmante jongen. Hij is redelijk terug getrokken tijdens de les en heeft altijd zijn huiswerk af. Niet dat dit moeilijk voor hem is. Ondanks alles is de stille charmante jongen een schijnbeeld. Van binnen is Campbell manipulatief terwijl er een explosie van woede door zijn aderen heerst. Je bedenkt je wel twee keer als je Campbell niet gehoorzaamt. Hij kon je maken en breken zonder dat hij een vinger uit hoefde te steken. Hij is het middelpunt van de aandacht en bewondering. Ondanks alles weet hij zich ook uit dat middelpunt te halen zodat hij boeken kon lezen. Voornamelijk duistere boeken doordat zijn hart gevuld is met haat. Niemand kent de geheimen van heer Voldemort beter dan hij. Hij beloofde zichzelf de wereld beter te maken. Liefde moest weg. Liefde bestond niet. Hij beloofde zichzelf verder te gaan waar de heer van het duister stopte.
    Verleden: Campbell heeft nooit zijn ouders gekend. Hij woont daarom zo lang als hij al kan herinneren in een weeshuis. Zelfs dit is door de jaren heen gewisseld. Net zoals iedere tovenaars baby kon ook Campbell al toveren. Dit begon in het begin met onschuldige dingen. Maar naarmate Campbell ouder werd en steeds meer er achter kwam dat hij verlaten was. Iedere dag keek hij uit het raam. Wachtend op zijn vader of moeder die hem zal komen halen, maar niemand kwam hem ophalen. Nooit kwam er iemand langs. Campbells dagen werden naarmate zijn leeftijd donkerder waardoor zijn praktijken naar de kinderen in zijn weeshuis gevaarlijker werden. Liefde bestaat niet. Het is slechts een gevoel van zwakte. Tijdverdrijf voor de ziel. Zijn tekeningen werden duisterder en het weeshuis huurde een psychiater in voor Campbell. Niemand kon Campbell meer aanraken zonder pijn te leiden. Niemand kon zelfs naar hem kijken. Gesloten in zijn eigen verdriet die hij vervloekte. Hij had sindsdien beloofd zich nooit meer zwak op te stellen. Niemand zal in zijn ziel kunnen kijken. Hij liet zijn gevoelige kant sterven waardoor er alleen een kwaadaardige kant over bleef. Een kant die zijn psychiater en weeshuis in vlammen heeft laten opgaan waardoor hij van weeshuis moest veranderen. Vervolgens terroriseerde hij ook daar de hele boel. Iedereen was bang voor hem maar niemand durfde iemand in te schakelen. Het was dan ook een opluchting voor iedereen toen hij de brief van Zweinstein kreeg waar hij naartoe zal gaan. Gefascineerd had hij naar de professor geluisterd die gekomen was. Zo scheen er ook een oom te zijn die jaarlijks een bedrag op Campbells bank rekening stortte. Alleen zodat hij Campbell niet in huis hoefde te nemen waardoor zijn schoolspullen kon kopen op wegisweg. Zijn fascinatie voor de magische wereld die hij eerst niet kende groeide per seconde dat hij er was. Het is dan ook niet raar dat hij allerlei boeken kocht die niet op zijn lijst stonden. Zo las hij ook over de vier verschillende afdelingen op Zweinstein en over Voldemort. Iemand waar hij meer fascinatie voor koesterde dan hij ooit zal toegeven. Eenmaal op de sorteer dag kwam de hoed er niet uit. Het bleek dat hij tot Campbells grote verbazing op elke afdeling thuis paste. Zelfs een sorteerhoed kon hij misleiden. Maar uiteindelijk mocht Campbell de keuze maken door Zwadderich te kiezen. Hij is een redelijk stille jongen die bij elk afdeling geliefd is. Ondanks dat hij bij Zwadderich zit. Je vind hem dan ook veel in de bibliotheek. Zelfs op de verboden afdeling. Campbell heeft zoveel boeken gelezen dat zelfs Hermelien er jaloers op zou worden. Helaas inspireert Campbell zich meer over de duistere zijde.
    Campbell trekt zich vaak terug in de kamer van hoge Nood die tijdens de slag om Zweinstein verbrand was. Drie jaar was hij ermee bezig geweest om weer te openen. Toen het eenmaal geopend was zat het onder het roet. Blijkbaar had iemand het daar middels wel gedoofd. Na de vele spreuken werkt de kamer weer als vroeger.
    Beste/Slechte vakken: Campbell is een intelligente jongen die voor elke vak makkelijk een uitmuntend kan krijgen. Hij volgt dan ook alle vakken behalve Waarzeggerij en Astronomie. Iets wat hij redelijk nutteloos vind.
    Klassenoudste





    Meet new Marten Vilijn :D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 22:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    This time I like Campbell.. ^.^ Ghegheghe...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jovantos schreef:
    This time I like Campbell.. ^.^ Ghegheghe...


    Het is oke als je over hem fangirlt Noa ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Topp ^^ ghegheghe


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dit is niet de campie die ik ken :$


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Mag ik Ralf de weerwolf weer erbij halen? :D als je dienog kent ttenminste (;


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dit is niet de campie die ik ken :$


    Deze Campbell vind ik veeeel leuker!! (A)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik wil met deze nieuwe Campbell een nieuwe inslag van schrijven in gaan. Is een keer een zelfverzekerde persoon die niet verblind is door verdriet maar verbitterd door haat.
    Hogwarts will never be the same!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga er over nadenken om Harry te nemen, oke? ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Ik ga er over nadenken om Harry te nemen, oke? ^-^


    Neem Harry. Wees mijn aankomende man in het heden ^^ (Ginneh ginger power ulta 400)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya