• HOUSE OF HORROR

    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?


    Het topic is al eens eerder aangemaakt, door Caelia, maar ik heb toestemming gekregen om dit nieuwe rollentopic te openen. Het is besloten dat het de tweede week is, waardoor het gemakkelijker is met inspringen (eveneens d.m.v. verschillende verbintenissen). Hier hoeven jullie dus geen zorgen over te maken!
          Er is al één opdracht geweest, dit was dat er een een grote kist is die gevuld is met scherpe voorwerpen. Daarin zit een sleuteltje die de voorraadkast kan openen. Alleen kan die kist niet gekanteld worden – dus ze kunnen hem niet omkiepen en zullen er dus echt met hun handen of wat dan ook in moeten om de sleutel eruit te zien krijgen.
    Ze hebben het sleuteltje te pakken gekregen, maar dit wel met enkele verwondingen natuurlijk.
          De tweede opdracht is er eveneens, deze zal ik plaatsen wanneer ik het voor de zekerheid aan de oorspronkelijke topicmaakster gevraagd heb.


    Rollen †
    Murdock • Camille Alessandra Vargas –– 1,1
    Caelia • Arely Moya Ginessa –– 1,2 (Angst) [?]
    Scandal • Andrew Jackson –– 1,3 (Geschiedenis)
    Paracosm • Michelangelo Vitoria Bianchi –– 1,3
    Paracosm • Koda Denahi Wood –– 1,3
    Scripturient • Envy Hazel Addams –– 1,3
    NinjaTurtle • Floyd Matthew von Monroe –– 1,4 (Uiterlijk ; Geschiedenis)
    Magnus • Cole Hayden King –– 1,5
    Mashtonx • Cassian Dylan Palmer –– 1,5 (Geschiedenis ; Angsten)
    Opalia • Aurora Malia Hunter –– 1,


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Angst:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Extra’s:


    Regels:
    - * Om het inspringen gemakkelijker te maken, staat het kopje 'Relaties' erbij. Maak dus met andere personages een verbintenis, iedereen kent ieder persoon dus al! Zorg er wel voor dat het acceptabel is.
    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Caelia, of ze moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naam: Arely Moya Ginessa


    Leeftijd: 22 jaar, ze verjaart op 23 maart.
    Innerlijk: Arely komt over als een rustig persoon, maar dat is ze niet altijd geweest. De mensen om haar heen weten dat het rustige meisje van nu een totaal anders beeld is van wat ze was. Vroeger was ze van zichzelf een drukke, vrolijke aanwezigheid. Ze hield ervan om te grappen en te grollen, en avondjes stappen of rondhangen met vrienden gebeurd vrijwel elk weekend. Dat veranderde toen ze de wrijvingen tussen haar ouders vanwege haar opmerkte, en haar moeder na een lang ziekte bed overleed.
    Op haar mondje gevallen was, en is ze nog steeds, zeer zeker niet. Hetgeen wat haar nog weleens de nodige moeilijkheden wil geven, daarbij zegt ze ook vrij direct wat ze er van vind en waar het opstaat. Op die momenten denkt ze dan niet vaak na bij wat voor effect het misschien kan hebben op de ander, en dan wil ze mensen nog weleens onbewust kwetsen. Haar fout op dat moment zal ze dan ook niet toegeven. Ook al weet ze dat ze fout zit, haar koppigheid weerhoud haar ervan toe te geven. Later, wanneer ze er zelf rustig en goed over heeft kunnen nadenken en inziet wat ze verkeerd heeft gedaan of gezegd, geeft ze het uiteindelijk wel toe. Ook al is het misschien te laat.
    Ze heeft geen kort lontje en je kunt vrij ver bij haar gaan, maar wanneer haar irritaties het hoogtepunt hebben bereikt kan ze finaal uit haar plaat gaan en als dit leidt toch een fikse ruzie deinst ze er niet voor terug de nodige tikken uit te delen.
    Ondanks haar koppigheid, en het niet altijd even goed omgaan met bepaalde dingen, is Arely wel erg van het vertrouwen. Wanneer ze iemand mag vertrouwd ze diegene vaak volledig, en laat dat nou net een slechte eigenschap zijn. Enkele lesjes waarin haar vertrouwen flink werden geschaad zouden het misschien een stuk minder maken en je wat meer de kat uit te boom doen laten kijken, maar Arely is en blijft eigenwijs en zal zich in een slecht geval ook een derde keer weer aan dezelfde steen stoten.

    Uiterlijke:


    Arely heeft lange, bruine krullende lokken die over haar schouders heen vallen. Van haarzelf heeft ze er al een lichte krul in zetten, maar deze zet ze zelf aan met de krultang of rollers. Meestal heeft ze haar haren los hangen, of half opgestoken, maar in een luie bui wil ze ze ook nog weleens omhoog binden in een losse knot.
    Haar ogen hebben een grijs groene kleur en worden omlijst door een paar dikke, volle wimpers. Op sommige momenten kunnen deze kijkers je nauwlettend in de gaten en nemen ze je van top tot teen helemaal op, op een ander moment kunnen ze dwars door je heen kijken alsof je er helemaal niet staat. Vroeger was Arely vrijwel altijd een open boek, iets wat niet altijd even prettig was, maar met de tijd heeft ze geleerd haar blik zo leeg te houden dat je er dan geen peil meer op kan trekken.
    Haar huid is vrij licht en neigt gauw naar het bleke toe, toch weet ze met wat stralen van de zon wel vlug een kleurtje te krijgen. Ze is van een normaal slank postuur, met haar vrouwelijke rondingen op de juiste plekken, en heeft een lengte van 1.73m.
    Make-up is een must voor Arely. Niet in te vele mate, maar wel nodig voor haar. Ze vind uiterlijke verzorging dan ook heel erg belangrijk, en kan op sommige vlakken misschien iets te kritisch zijn. Haar kledingstijl is wel wisselend, het ene moment draagt ze een leuk jurkje met bijpassende hoge hakken, maar het andere moment kan ze ook een simpele skinny, platte gympen en een shirtje dragen.
    Angst: Komt nog.
    Relaties: Komt nog.
    Geschiedenis: Arely is enig kind en werd tot haar 11de liefdevol opgevoed door voornamelijk alleen haar vader. Haar moeder hield van haar op haar eigen manier, maar liet op sommige momenten slippen dat ze het niet hoog op had met Ary.
    Dit veranderde echter toen haar ouders gingen scheiden en Ary gedwongen met haar moeder mee moest. Vanaf die dag was haar vader er niet meer om haar af te leiden, of mee weg te nemen van de spanning in huis, en merkte ze pas hoe laag haar moeder het op had met haar. Bij de eerste tikken die ze kreeg van haar stiefvader gaf haar moeder geen kik en draaide ze zich af alsof er niks gebeurd was. Maar naarmate ze er steeds meer begon te krijgen, ving ze er hier en daar ook een vaan haar moeder zelf. Zo veel als ze kon probeerde Ary het huis te ontvluchten, opzoek naar haar vrienden waar ze mee op hang ging, maar dat maakte het de situatie thuis niet makkelijker op. Haar moeder bestempelde haar als een lastig, dwars kind en na enkele vechtpartijen werd ze onhandelbaar genoemd.
    Een van de laatste vechtpartijen waarin Ary betrokken raakte was voor haar moeder de druppel. Diezelfde dag nog heeft haar moeder haar het huis uitgestuurd en sindsdien woont ze bij haar Tante. Een vrouw die veel voor Arely is gaan betekenen, maar de slechte ervaringen en herinneringen niet weg kan halen.
    Tevergeefs heeft ze nog contact opgezocht met haar vader, maar dit is nooit gelukt. Toch hoopt ze nog steeds dat ze hem ooit nog kan vinden, ook al lijkt die kans steeds kleiner te worden.


    Ze is nog niet klaar, moet haar nog aanpassen en wat dingen toevoegen, maar ze staat er iig alvast (:

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 11:36 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag je nog steeds aanmelden?
    Ik wil het wel eens proberen, maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit aan een RPG deelgenomen. Dus ik heb misschien af en toe dan wel hulp nodig denk ik. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mag je nog steeds aanmelden?
    Ik wil het wel eens proberen, maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit aan een RPG deelgenomen. Dus ik heb misschien af en toe dan wel hulp nodig denk ik. =P


    Ja hoor, graag zelfs (:
    En als je ergens hulp bij nodig hebt moet je het maar zeggen dan helpen we je ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Ja hoor, graag zelfs (:
    En als je ergens hulp bij nodig hebt moet je het maar zeggen dan helpen we je ^^

    Je mag ook nee zeggen hoor, hahah. =P

    Ik ga je pb'n, want anders staat volgens mij het hele topic vol.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Mag je nog steeds aanmelden?
    Ik wil het wel eens proberen, maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit aan een RPG deelgenomen. Dus ik heb misschien af en toe dan wel hulp nodig denk ik. =P

    Natuurlijk mag je nog meedoen, daarvoor is dit rollentopic. Er is zelfs een meisje gisteren vrijgekomen, dus als je die wilt, kan ik je erbij zetten.
    We zijn er ook gewoon voor vragen als je bijvoorbeeld iets niet snapt of ergens uitleg over wilt wat wel / niet kan. We are happy to help you! (:


    Edit: O, Caelia heeft je al beantwoord. :]

    [ bericht aangepast op 20 juni 2014 - 20:17 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Is het meer gewenst dat ik een jongen neem? Want mij maakt dat in principe niets uit hoor. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Is het meer gewenst dat ik een jongen neem? Want mij maakt dat in principe niets uit hoor. =)

    Well, ik kan begrijpen dat je de eerste keer liever een meisje wilt spelen. Dus op dat vlak maakt het me niet veel uit.
    Ik moet alleen nu wel gaan, dus hopelijk kan Caelia je verder helpen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mag ik een jongen reserveren? (:


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Scandal schreef:
    (...)
    Je mag ook nee zeggen hoor, hahah. =P

    Ik ga je pb'n, want anders staat volgens mij het hele topic vol.



    Ik heb je Pb gelezen en beantwoord ^^

    @ Aestivate, dat mag zeker (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naam: Andrew Jackson
    Leeftijd: 21 jaar
    Uiterlijk: Andrew is een blonde jonge kerel die altijd wel voor een sportief avontuurtje klaar staat. ’s Ochtends heeft hij geen spiegel nodig. Af en toe eens met zijn vingers zijn haren kammen, volstaat en zorgt voor de warrige, maar leuke look. Soms wisselt hij zijn coupe af met een losse pet die achterstevoren op zijn hoofd staat.
    Zijn zeeblauwe ogen vertellen nu en dan de leukste verhalen waarbij iedereen aan zijn zachtroze lippen hangt.
    Zijn favoriete kledingstijl is een soort van surferslook. Het comfort en de losse uitstraling van de kleren doet hem helemaal op zijn gemak voelen.
    Innerlijk: Andrew is een jongen die niet stil kan blijven zitten. Hij is bijna iedere dag op pad met zijn vrienden. Eén van hun favoriete bezigheden is rondhangen aan de rivier die door het dorp stroomt. Hij vindt het heerlijk om op een warme zomerdag te kunnen vertoeven in de schaduw van de bomen in de rustige natuur rondom het water. Hij is ook niet bang om even met zijn vrienden te gaan skinnydippen in het water. Dat levert soms ook de leukste verhalen op. Ondanks zijn grote lef, doet hij zich soms stoerder voor dan dat hij is. Hij is alleen maar stoer wanneer hij onder vrienden is en zijn onzekerheid kan verbergen in de groepering van testosteron. Wanneer hij alleen is, lijkt het beeld van stoere jongen soms meer te vervagen, maar hij vindt het niet zo leuk om deze kant van zichzelf te laten zien. Deze kant van zichzelf doet hem teveel nadenken en dat brengt alleen maar meer onzekerheid. “Wie ben ik?” “Wat wil ik met mijn leven doen?” zijn de vragen die hij probeert te mijden. Hij gaat liever schuilen in de groep dan geconfronteerd te worden met zijn onzekerheid.
    Angst: Coulrofobie, angst voor clowns. Als 5-jarige had Andrew een aanvaring met een clown. Sindsdien voelt hij zich niet meer veilig in de buurt van een clown en breekt het angstzweet hem al uit wanneer hij een clown op foto ziet. Vooral de plotse bewegingen van een clown jagen hem schrik aan.
    Geschiedenis: komt nog

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 0:48 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zou ik een mannelijke rol kunnen krijgen?


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    NiallsXgirll schreef:
    Zou ik een mannelijke rol kunnen krijgen?


    Ja hoor (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik zal vanavond alles bij proberen te werken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben deze week nogal druk, maar ik zal proberen om mijn rol zo snel mogelijk af te maken (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik zal mijn rol hoogstwaarschijnlijk morgenavond aanpassen / posten – dan moet ik oppassen en heb ik een avond vrij van mijn studiewerk.


    •