• HOUSE OF HORROR

    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?


    Het topic is al eens eerder aangemaakt, door Caelia, maar ik heb toestemming gekregen om dit nieuwe rollentopic te openen. Het is besloten dat het de tweede week is, waardoor het gemakkelijker is met inspringen (eveneens d.m.v. verschillende verbintenissen). Hier hoeven jullie dus geen zorgen over te maken!
          Er is al één opdracht geweest, dit was dat er een een grote kist is die gevuld is met scherpe voorwerpen. Daarin zit een sleuteltje die de voorraadkast kan openen. Alleen kan die kist niet gekanteld worden – dus ze kunnen hem niet omkiepen en zullen er dus echt met hun handen of wat dan ook in moeten om de sleutel eruit te zien krijgen.
    Ze hebben het sleuteltje te pakken gekregen, maar dit wel met enkele verwondingen natuurlijk.
          De tweede opdracht is er eveneens, deze zal ik plaatsen wanneer ik het voor de zekerheid aan de oorspronkelijke topicmaakster gevraagd heb.


    Rollen †
    Murdock • Camille Alessandra Vargas –– 1,1
    Caelia • Arely Moya Ginessa –– 1,2 (Angst) [?]
    Scandal • Andrew Jackson –– 1,3 (Geschiedenis)
    Paracosm • Michelangelo Vitoria Bianchi –– 1,3
    Paracosm • Koda Denahi Wood –– 1,3
    Scripturient • Envy Hazel Addams –– 1,3
    NinjaTurtle • Floyd Matthew von Monroe –– 1,4 (Uiterlijk ; Geschiedenis)
    Magnus • Cole Hayden King –– 1,5
    Mashtonx • Cassian Dylan Palmer –– 1,5 (Geschiedenis ; Angsten)
    Opalia • Aurora Malia Hunter –– 1,


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Angst:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Extra’s:


    Regels:
    - * Om het inspringen gemakkelijker te maken, staat het kopje 'Relaties' erbij. Maak dus met andere personages een verbintenis, iedereen kent ieder persoon dus al! Zorg er wel voor dat het acceptabel is.
    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Caelia, of ze moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Magnus schreef:
    Naam:


    Cole Hayden King

    Leeftijd:
    23, nog niet zeker.

    Uiterlijk:
    Cole heeft blond haar en donkere wenkbrauwen. Zijn oogkleur heeft een donkere kleur die altijd tussen bruin en groen lijkt te zitten. Doordat hij veel traint, heeft hij een redelijk gespierd lichaam. De kleren die hij draagt kunnen verschillen omdat hij niet kan zien wat voor kleur ze zijn. Meestal vraagt hij iemand om hulp om hem te helpen met zijn kleding uitzoeken, dit is wel het enigste waar hij ooit iemand om hulp voor vraagt omdat hij daarvan niet houdt.
    Cole heeft een wat hoekig gezicht wat hem er soms eng uit laat zien in samenstelling met zijn blonde haren en donkere wenkbrauwen. Vaak heeft hij blauwe plekken en schaafwonden omdat hij vaak tegen iets aanloopt dat stilstaat en geen geluid maakt.
    Cole is een redelijk lange jongen van 1.86 m lang.

    Innerlijk:
    Cole is een jongen die over het algemeen vriendelijk is tegen iedereen, maar afstand houdt van mensen. Hij is erg op zijn hoede en houdt meestal de hele omgeving in de gaten om te zorgen dat er niet iets gebeurt. Hij heeft snelle reflexen en is dan ook altijd een van de snelste als er iets gebeurt.
    Cole kan soms heel kwaad worden, woedeaanval, en dan is het alsof hij de controle over zijn eigen lichaam kwijtraakt. Je kunt dan beter bij hem uit de buurt blijven. Hij heeft is een keer in een woedeaanval iemand bij zijn nek gepakt, opgetild en zijn keel dicht begonnen te knijpen. Als er niet iemand tussen was gekomen was diegene waarschijnlijk dood geweest.
    Cole vertrouwt niet zo snel mensen en het zal ook maar zelden zijn dat hij iemand helemaal vertrouwt op alle gebieden. Hij doet iets liever zelf dan dat hij het iemand anders laat doen.
    Naast dit kan hij toch lachen met anderen en weet het over het algemeen wel met iedereen goed te vinden. Cole kan makkelijk contact maken met andere mensen, maar dit is iets wat hij niet veel zal doen. Hij is beleefd en zal andere mensen niet snel kwetsen tot er reden voor hem toe word gegeven.
    Als je zijn vertrouwen schaadt zal je het nooit meer, helemaal, terug krijgen.
    Cole zou voor iemand om wie hij heel veel geeft door het vuur gaan dus je kan het maar beter niet bij hem verpesten.
    De jongen heeft een hoge pijngrens en iets wat hij maar een keer in zijn leven heeft gedaan is huilen. Dat was toen zijn vader overleed. Daarom zal hij ook niet zo snel weten wat hij moet doen als iemand huilt. Cole weet sowieso niet goed hoe hij iemand moet geruststellen.
    Cole is een slimme jongen en hij weet hoe hij wonden moet verzorgen.
    Hij houdt van de natuur en de dieren, dit is iets omdat hij erin is opgegroeid en niet beter weet. Zijn ouders hadden een huisje in de bos, maar ze zijn naar jaren tijd toch de stad in verhuisd. Dit is iets wat hij erg jammer vond.
    Cole is erg sterk vanwege het feit dat hij veel vecht. Hij traint veel, hij houdt ervan en het gevoel wat het met zich meebrengt. Dit is waardoor hij ook nogal gespierd is. Hij zit op kickboksen, taekwondo, normaal boksen en daarbij komt hij vaak in een gevecht te recht.

    Angst:
    Cole is bang om iemand om wie hij veel geeft te verliezen, of pijn te zien lijden. Om andere mensen hem te zien huilen. Hij wil sterk zijn.
    Relaties:
    - Staat open voor relaties
    Geschiedenis:
    Cole is opgegroeid met twee jongere zusjes en een 1 jaar oudere broer. Hij had nog een zusje. Op jonge leeftijd heeft Cole haar moeder verloren waardoor hij alleen nog maar met hun vader overbleven. Alhoewel zijn vader nog een redelijke baan had voor zover dat kon, waren er zes kinderen om te voeden. Samen met zijn broers zocht hij dan ook een baan. Een van zijn jongere zusjes was autistisch en had de nodige zorg nodig dat best duur was.
    Zonder zijn moeder is het nogal stil in huis. Alhoewel hij zijn vader nog heeft, heeft hij het gevoel dat hij nu de 'man' van de familie is die sterk voor ze moet blijven. Dit komt omdat zijn vader vaak weg is, aan het werken of met andere vrouwen uit aan het gaan.
    Als zijn vader thuis is, hebben ze het wel altijd leuk met elkaar. Totdat hij weer voor zijn drukke werk wordt opgeroepen. Alhoewel zijn vader dus wel vaak weg is, hebben ze een goede band met elkaar.
    Cole had het heel zwaar met de dood van zijn moeder, maar heeft dit nooit laten merken. Sinds die tijd heeft hij nooit meer gehuild en het was ook niet zijn plan om dat ooit nog eens te doen. Hij wilde zich sterk houden voor zijn familie.
    Extra’s: Cole is een smoker.


    Done.:Y)


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    owwwww Oeps!!! helemaal vergeten mijn personage af te maken D:
    Ik ga vanavond verder zodat ik hem dan daarna kan sturen!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.





    - Naam Cassian Dylan Palmer

    - Leeftijd 21, geboren op 16 februari

    - Innerlijk Cassian is een open jongen. Je kunt hem alles vragen en op bijna al deze vragen zal hij eerlijk antwoord geven. Hij vindt zelf dat hij niks te verbergen heeft en laat dat dan ook graag merken. Maar dit betekent echter ook dat hij anderen soms het hemd van het lijf zal vragen en zou verwachten dat zij dan ook antwoord geven, ook al snapt hij zelf ook wel dat- dat niet altijd het geval zal zijn.
    Hij kan mensen slecht inschatten maar dat betekent niet dat hij altijd eerst de kat uit de boom kijkt. In tegenstelling tot dat, hij is meestal aan de impulsieve kant en doet op dat soort moment vaak dingen waar hij later spijt van heeft. Hij probeert dit soort momenten altijd te ontwijken omdat hij het wel degelijk belangrijk vindt wat andere mensen van hem vinden. Hij wil graag iedereen te vriend houden en zal dan ook zijn best doen om dat te onderhouden.
    Naast zijn impulsieve kant kan hij ook heel erg rustig zijn. Cassian is een goed luisterend oor en kun je altijd je problemen bij hem kwijt. Nooit zal hij iemand zomaar wegsturen en zal altijd een oplossing proberen te zoeken.
    Zijn grootste hobby is fotografie en daarin komt hij dan ook helemaal tot rust en vindt het daarnaast ook heel er leuk om te reizen. Zijn kamer hangt dan ook vol met foto's van over de hele wereld die hij ooit gemaakt heeft.
    Over het algemeen kan hij veel hebben maar als eenmaal over de grens bent gegaan dan is het goed mis. Als je hem eenmaal boos hebt gekregen kun je het wel schudden en zal hij minstens een week geen enkel woord meer tegen je zeggen, zelfs niet als het hem verplicht wordt, maar dan moet je zoals ik al zei wel heel erg ver zijn gegaan.
    Voor mensen die hem dierbaar zijn zoals zijn familie en vrienden zal hij altijd opkomen en er alles aan doen om hun te beschermen, zelfs als hij zichzelf daar voor zou moeten opofferen.

    - Uiterlijk Cassian heeft donkerbruin krullend haar dat hij meestal in één beweging naar achteren slaat en er verder de hele dag niet meer naar om kijkt. Hij heeft lichte, hazelnootbruine ogen met een grijsgroene gloed. Als hij zich op zijn gemak voelt groeit er een stralende glimlach op zijn gezicht waardoor zijn ogen ook meteen beginnen te schitteren. Zijn lichaam is redelijk gespierd waar hij ook zeer zijn best voor doet aangezien hij minstens drie keer per week naar de sportschool gaat en het liefst nog vaker als hij daar tijd voor heeft. Zijn kledingstijl is redelijk casual, zo draagt hij wat hij lekker vindt zitten wat meestal bestaat uit jeans en een shirt die hij uit zijn kledingkast heeft getrokken. Ook is hij rond de 1,82m lang. Maar ondanks dat er niks mis is met zijn uiterlijk blijft hij zich er onzeker over voelen, dit is dan ook een van de redenen waarom hij zich zo vaak in de sportschool bevind. Cassian is een jongen die zich altijd met iedereen vergelijkt en kan zich daar dus soms onzeker over voelen hoewel hij dat nooit wil laten merken.

    - Geschiedenis Cassian is geboren op een koude winteravond in februari, de 16e om precies te zijn. Hij was het eerste kind van zijn ouders en ze waren maar al te blij met hem. Cassian was een leergierige jongen de eerste aantal jaren van zijn leven en wou altijd alles weten. Rond zijn 4e kreeg hij er twee zusjes bij, een tweeling genaamd Adeline en Aurora. Een jaar daarna maakte zijn 5 jaar jongere broertje Caleb de familie compleet. Zijn ouders hadden beide drukken banen, zijn vader was dokter en zijn moeder was journaliste waardoor ze vaak van huis was, waardoor Cassian geregeld voor zijn broertje en zusjes moest zorgen. Maar daarnaast had Cassian ook zijn eigen problemen. Van de ooit zo leergierige jongen was niks meer over en het ging op school steeds slechter en slechter. Hij heeft nooit echt bij de groep gehoord en was dan ook blij toen hij naar de middelbare school mocht en hij een hele nieuwe start kon maken. Helaas ging dit niet als gepland, totaal niet zelfs. De eerste 2 jaren van de die schooltijd is hij vreselijk gepest, zowel mentaal als fysiek. Hij ging met steeds meer weerzin naar school en zijn cijfers gingen omlaag waardoor hij het jaar over heeft moeten doen. Gelukkig kwam hij toen in een klas waar mensen hem wel accepteerde. Maar na het behalen ven zijn diploma besloot hij om niet meer verder te gaan leren. Daarna hij heeft een wereldreis gemaakt waar hij nog steeds met veel blijdschap aan terug denkt en hij gaat nog elke maand minstens 2 keer op bezoek bij zijn broertje, zusjes en ouders om te kijken hoe het gaat.

    - Angsten Atelofobie - Het is de ergste fobie waar hij aan lijdt. Deze fobie houdt in: het bang zijn voor imperfectie. Cassian is altijd een jongen geweest die het belangrijk vindt wat andere van hem denken en dit is daar dus een van de gevolgen van geworden, hoewel de echte fobie zich hoogstwaarschijnlijk rond de eerste klassen van de middelbare school heeft gevormd. Dit is niet alleen op uiterlijk gericht maar ook op zijn doen en laten tegen iedereen om hem heen. Hij kan er niet tegen als iets niet gaat zoals bedoelt en kan daar redelijk nerveus van worden wat uiteindelijk kan leiden tot een angstaanval. Hoewel hij zelf ook weet dat hij dit heeft vertikt hij het om het er met iemand over te hebben en al helemaal om ermee naar een psychiater te gaan.
    Bloedfobie - Dit is ook iets waar Cassian de gevolgen van heeft ondervonden. Hij heeft last van de Ergo vorm van deze fobie wat inhoud dat hij wel zijn eigen bloed kan zien maar niet dat van een ander. Gelukkig is deze fobie bij hem minder erg dan bij andere mensen en zal hij niet (direct) flauwvallen bij het zien van bloed. Wel zal hij er misselijk van worden en zijn best moeten doen om zijn eten binnen te houden. Hij heeft hier niet direct last van bij de eerste paar druppels bloed maar zodra de wond ernstig is, wil hij er zeker niet bij betrokken zijn.


    - Relaties Cassian staat open voor relaties!

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 13:56 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Oké, ik heb even een lijstje gemaakt. Take a look:

    Camille Alessandra Vargas - 1,1
    Arely Moya Ginessa - 1,2 (Angst)
    Andrew Jackson - 1,3 (Geschiedenis)
    Michelangelo Vitoria Bianchi - 1,3
    Koda Denahi Wood - 1,3
    Envy Hazel Addams - 1,3 (Uiterlijk ; Geschiedenis)
    Floyd Matthew von Monroe - 1,4 (Uiterlijk ; Geschiedenis)
    Cole Hayden King - 1,5
    Cassian Dylan Palmer - 1,5 (Geschiedenis ; Angsten)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke ik stuur hem uiteindelijk nog sturen -.-"
    Ik heb hem nog niet af want ik zit ff met een personages block.. hmm, kan dat.. ja voor mij wel :P

    Ik beloof dat ik mijn personage morgen stuur!! *pinkie-promise*


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Oehh, kan ik hier nog bij?
    Het maakt mij verder niet uit of ik een mannelijke of vrouwelijke rol krijg, doe maar van welke nog het minste is

    Sorry ad het even heel druk met school deze week. Ik zal hem vanmiddag afmaken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is er nog een rol voor een meisje vrij ?
    :P


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik ben weer thuis nu, dus zal mijn rol z.s.m. afwerken. ^^


    A girl who wonders.

    Ik wist helemaal niet dat er nieuw leven in deze rpg was geblazen ):
    Mogelijkheid dat mijn oude personages hier nog weer geplaatst kunnen worden?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Opalia schreef:
    Ik wist helemaal niet dat er nieuw leven in deze rpg was geblazen ):
    Mogelijkheid dat mijn oude personages hier nog weer geplaatst kunnen worden?

    Natuurlijk mag dat! Heel fijn zelfs, maar alleen als je zeker weet dat je het niet zal verwateren. (:
    Ik zeg niet dat je dit doet, ik waarschuw je ervoor, mhihi. Moet je even kijken naar het vernieuwde lijstje.

    Er mogen meisjes aangemaakt worden, maar denk om de balans.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Offing schreef:
    (...)
    Natuurlijk mag dat! Heel fijn zelfs, maar alleen als je zeker weet dat je het niet zal verwateren. (:
    Ik zeg niet dat je dit doet, ik waarschuw je ervoor, mhihi. Moet je even kijken naar het vernieuwde lijstje.

    Er mogen meisjes aangemaakt worden, maar denk om de balans.


    Als ik er niet zeker van was dan zou ik het niet vragen ^-^
    Ik zal eens even kijken!


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ¤Aurora Malia Hunter (Aurie voor vrienden)
    ¤20, ze verjaart op 21 December


    †In order to be irreplaceable, one must always be different.



    Geslacht: Vrouw
    Oogkleur : Bruin
    Haarkleur : Rossig
    Lengte : 1.71
    Bijnaam : Aurie
    Etnische achtergrond : Oorspronkelijk komt ze uit Dallas, Texas. Amerikaanse.
    Seksuele geaardheid : Hetero



    ¤Uiterlijk:
    Het is alom een wonder als een vrouw rood haar heeft, veel mensen vinden het prachtig of zijn er jaloers op. Echter, de rossige variant van dit natuurverschijnsel lijkt men lang niet zo aantrekkelijk te vinden. Aurora staat juist bekend om haar lange, rossige haar. In de ochtend is het een krullenbol, maar vaak kiest ze ervoor om het te stijlen zodat het nog langer lijkt dan het al is. Ze doet er alles aan om het mooi en verzorgd te houden en ze draagt het op allerlei manieren. Ze is er ook niet vies van om het zo nu en dan in een andere kleur te verven.
          Dankzij de kleur van haar haren is het een feit dat ze een roomwitte huid heeft. Deze wil nauwelijks tot niet verkleuren in de zon. Aurora is eerder in staat om zichzelf levendig te verbranden als ze zichzelf niet in smeert met zonnebrand.
    Haar grote bruine ogen stralen over het algemeen een zekere zelfverzekerde uitstraling uit. Ze neigen zo nu en dan naar de oranje/groene kant waardoor het lastig is om te zeggen welke kleur ze nu precies zijn.
          Aurora heeft een redelijk ovaal gezicht met opvallende jukbeenderen. Vanwege haar ‘normaal’ gevormde neus blijft het gezicht in verhouding.
          Erg lang is Aurora niet, met haar 1.65 behoort ze tot de minder lange vrouwen, waardoor ze ‘noodgedwongen’ killer heels moet dragen. Voor haar is het geen straf, maar het wordt wel lastig als haar wordt gevraagd om een bepaald voorwerp van een hoge kast af te pakken.
          Het liefst volgt ze de laatste mode en is ze een fan van het dragen van jurkjes en rokken. Accessoires zijn bij haar ook zeker niet overschat.

    ¤Innerlijk:
    Gereserveerd.
    Daar zouden veel mensen hun pleidooi mee willen beginnen als het over Aurora gaat. Van nature is de jongedame niet iemand waar je zo maar mee zou gaan staan praten. Ze straalt een zekere afstandelijkheid uit waardoor men het moeilijk vindt om met haar in contact te komen.
    De afstandelijke en ongeïnteresseerde houding die ze aan neem als iemand met haar praat helpt daar meestal ook niet bij. Het is niet iets waar ze zich voor schaamt. Ze is opgegroeid met de wijsheid dat de wereld vol zit met corrupte mensen, al deze mensen hebben vooroordelen en daar mag ze zich niet door van de wijs laten brengen.
    Ze is een statige jongedame die altijd zeker is van haar zaak. Er is maar weinig wat haar van haar pad af kan brengen. Eenmaal ze een idee in haar hoofd heeft, is het moeilijk om haar daar weer vanaf te krijgen. Standvastig, dat kan het juiste woord ook zijn.
          Als je iets doet, doe het dan goed. Een van de zinnen die Aurora vaak over haar lippen laat rollen.
    Aurora is geen type dat een dozijn vrienden heeft. Ondanks het feit dat ze er uit ziet alsof ze net uit een mode blad is weggelopen, houdt het niet in dat ze een stereotype is van een snobistisch persoon. Erg makkelijk vrienden maken doet ze niet. Het heeft niets te maken met een vertrouwensprobleem, maar eerder met het feit dat ze zelf de mensen uit kiest waar ze mee om wil gaan.
    Op het eerste oog kan ze nooit zeggen waarom ze een bepaald iemand mag. Over de jaren is het er in gesleten en ze heeft het zo gelaten. Soms komen ze aanwaaien, soms gaat ze er zelf achteraan.
    Daarnaast heeft ze moeite met anderen toelaten. Alles wat ze doet moet ze zelf doen want de hulp van anderen heeft ze niet nodig. Het valt haar soms ook zwaar als ze toe moet geven dat ze wel iemand anders nodig heeft om iets voor elkaar te krijgen.
    Ze heeft een voorliefde om mensen te bestoken met sarcastische en scherpzinnige opmerkingen.
          Aurora kan ondanks haar aparte karakter zich erg goed inleven in een ander. Ze laat het op het eerste oog nooit merken omdat ze bang is dat men haar anders zwak zal vinden. Maar ze kan onverwacht hulp bieden juist als mensen dat niet meer verwachten.
    Het is ook niet zo dat ze zich helemaal afgezonderd heeft van anderen. Aurora heeft enkel een handleiding op sleeptouw die men eerst helemaal door moet lezen voor ze haar enigszins kunnen begrijpen.
    Ze doet alles op haar eigen manier. Velen zullen dat niet begrijpen maar als je verder kijkt dan haar sarcasme kom je al een heel end.
          In vreemde situaties kan ze zichzelf erg moeilijk in bedwang houden. Ze is snel angstig als ze geen grip kan krijgen op wat er om haar heen gebeurt. Een minpuntje aan haar standvastigheid. Iemand die altijd de touwtjes in handen wil hebben zal daar nooit afstand van doen, het wordt zelfs alleen maar erger als het onbedoeld plaats vind. Er is een bepaalde onzekerheid die op de achtergrond rond sluimert en wacht op zijn moment, want Aurora komt vaak tot een punt waarop ze bang is dat iemand haar niet goed vind zoals ze is. Het is vaak verwarring die haar helemaal van slag maakt


    Samengevat : Gereserveerd, afstandelijk, lichtelijk arrogant, onzeker, sarcastisch, scherpzinnig, vreemde humor.

    ¤Geschiedenis: Dure spa behandelingen, cocktails, luxueuze uitstapjes naar het zuiden. Aurora is niet anders gewend. Met haar vader als advocaat en een moeder die een grote rol in de mode wereld speelt had ze het thuis nooit te klagen.
          Het huis waar ze in opgroeide en waar ze nog altijd woont ligt gelegen in een villa wijk in het hartje ergens op Rhode Island. Het werd gesierd door elementen zoals pilaren, sierlijke op de ‘art nouveau’ gebaseerde trapleuningen en glas in lood ramen.
    Van kleins af aan werd ze vertroeteld, niemand durfde tegen haar in te gaan. Ze hoefde maar te schreeuwen of ze werd op haar wenken bediend. Het was voor haar makkelijk om het personeel dwars te zitten met geklier.
          Ondertussen maakte ze haar eerste status op de basisschool. Nadat ze een van de grootste pestkoppen flink op zijn dak had gegeven, werd ze gezien als een soort ‘held’. Een status zoals deze was voor haar als kind zijnde erg belangrijk omdat haar ouders nooit thuis waren. Ze hadden het druk en konden haar niet gebruiken bij hun werk. Het feit dat ze werd opgemerkt was voor Aurora een behoorlijke mijlpaal.
          Na de basisschool bleef haar status voortbestaan maar het sloeg over in ‘populariteit’. Grote feestjes, cheerleaders, de ‘beste’ tafel in de kantine. Het waren de kenmerken van haar cliché leven.
          Ondanks de idealen die ze na streefde vond ze de vakanties met haar ouders het fijnst. Het maakte haar niet uit waar ze heen gingen, maar ze had toch een stiekeme voorkeur voor hun chalet in de Alpen. Het idee van ‘huismus’ was iets wat haar altijd al aan had getrokken.

    ¤Dislikes : gebruikt worden, leugenaars, naïeve mensen,gedwongen worden dingen te doen.

    ¤Angst: Eenzaamheid - Aurora heeft altijd al de angst gehad dat ze alleen zal worden gelaten. Alleen om te sterven, alleen zonder iemand die om haar geeft. Deze angst botst met haar karakter omdat ze anderen niet snel toe laat. Het stoot haar voor haar hoofd als ze een stel mensen ziet die het goed met elkaar kunnen vinden. Onbewust wil ze zelf ook deel uit maken van een relatie, speciaal zijn voor iemand. Aurora wil meer zijn dan de eenling die ze over de jaren is geworden.
    Paranoia - Een ander struikelblok van deze felle dame is zijn haar paranoïde gedachten zo af en toe. Als ze op straat loopt denkt ze altijd dat er iemand achter haar aan zal komen om haar van haar leven te ontdoen, ze is er stellig van overtuigd dat als je op vrijdag de 13e niet alle richtlijnen volgt, je wat ergs zal overkomen.

    Relaties : Koda Denahi Wood ¤ Verhuizen is voor niemand makkelijk, zeker niet voor een jong meisje. Het was een koude herfstochtend toen Aurora op het schoolplein stond. Net aangekomen, ze viel behoorlijk uit de toon en ze stond zonder vrienden. Alleen, gedoemd om te worden gepest.
    Een meisje had haar appel uit haar handen geslagen. Half opgegeten en het enige voedsel wat ze had meegebracht. Onbedoeld vulden haar ogen zich met tranen. Dit was zeker niet hoe ze haar eerste dag had ingebeeld. Tot hij kwam… Zijn verwaaide haren, de dappere blik in zijn ogen. Zonder meer bood hij haar zijn appel aan. Een waterig glimlachje speelde rond haar lippen.
          Niet alleen hebben Koda en Aurora samen hun jeugd doorgebracht, ook zijn ze vrijwel alle tienerjaren onafscheidelijk geweest. Door hun sterke band durft Aurora alles tegen hem te zeggen, wetend dat hij haar niet zal veroordelen. Hij is de enige die haar begrijpt en haar kan steunen als ze het moeilijk heeft. Bij hem durft ze zichzelf open te stellen. Maar als er iemand anders in de buurt is, dan hoeven ze daar niet op te rekenen.
          Aurora heeft over de jaren haar ongecensureerde mening gegeven over de vriendinnetjes van Koda – zelfs zo hard zo af en toe dat ze er een paar heeft weggejaagd. Naar haar mening verdient hij alleen het beste en zal zij ervoor zorgen dat hij dit krijgt, net zoals hij er voor zal zorgen dat het bij haar zo is.


    ¤Extra’s:Aurora heeft een voorliefde voor archeologie en mysteries. Niets beter dan een stoffige, oude legende.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 10:50 ]


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Is er nog plek?? :]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:35 ]


    Little do you know

    NiallsXgirll -> Mashtonx


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell