• HOUSE OF HORROR

    Tien jongeren, één huis.

    Wakker worden in een koud, oud huis is niet iets wat je gauw zou verwachten wanneer je de avond ervoor normaal naar bed bent gegaan. Vooral niet in een die ook nog eens in het bezit lijkt te zijn van een ziekelijk, gestoord persoon. Eenmaal binnen is er geen weg meer naar buiten, tenminste… Niet zomaar..

    Gedesoriënteerd word een groepje jongeren wakker in precies dat oude huis waarin niemand het zou willen. De muren kraken en de wind lijkt op sommige momenten wel langs het huis te gillen. De kamers zijn stoffig, ruiken muf en er hangt niet altijd een prettige sfeer in, vooral niet wanneer je er te lang bij stil gaat staan.
    Zodra ze één voor één door hebben dat er iets niet klopt, want hoe zijn ze tenslotte daar gekomen en wat doen ze er in hemelsnaam, gaan ze op onderzoek uit en komen ze al snel tot de conclusie dat ze niet alleen zijn. Dat iemand de controle heeft over bijna elk ding in huis.
    Gehuld in alleen de kleren die ze de avond ervoor al aanhadden, hebben ze verder niks bij zich. Gereedschappen, of wapens, zullen ze zelf moeten zoeken, en ook dat is maar schaars. Het kleine beetje eten wat er is kan alleen maar aangevuld worden wanneer ze het verdienen. De uiteindelijke hoofdprijs, is hun vrijheid.
    Om de dag word er een bericht achtergelaten waarin de meest gruwelijke opdrachten kunnen staan, willen ze overleven dan hebben ze geen andere keus dan het uit te voeren. Tenslotte is er maar één manier om ooit nog buiten het huis te komen, en de vraag is nog maar; hoe ver zou jij gaan om dat doel te bereiken?


    Het topic is al eens eerder aangemaakt, door Caelia, maar ik heb toestemming gekregen om dit nieuwe rollentopic te openen. Het is besloten dat het de tweede week is, waardoor het gemakkelijker is met inspringen (eveneens d.m.v. verschillende verbintenissen). Hier hoeven jullie dus geen zorgen over te maken!
          Er is al één opdracht geweest, dit was dat er een een grote kist is die gevuld is met scherpe voorwerpen. Daarin zit een sleuteltje die de voorraadkast kan openen. Alleen kan die kist niet gekanteld worden – dus ze kunnen hem niet omkiepen en zullen er dus echt met hun handen of wat dan ook in moeten om de sleutel eruit te zien krijgen.
    Ze hebben het sleuteltje te pakken gekregen, maar dit wel met enkele verwondingen natuurlijk.
          De tweede opdracht is er eveneens, deze zal ik plaatsen wanneer ik het voor de zekerheid aan de oorspronkelijke topicmaakster gevraagd heb.


    Rollen †
    Murdock • Camille Alessandra Vargas –– 1,1
    Caelia • Arely Moya Ginessa –– 1,2 (Angst) [?]
    Scandal • Andrew Jackson –– 1,3 (Geschiedenis)
    Paracosm • Michelangelo Vitoria Bianchi –– 1,3
    Paracosm • Koda Denahi Wood –– 1,3
    Scripturient • Envy Hazel Addams –– 1,3
    NinjaTurtle • Floyd Matthew von Monroe –– 1,4 (Uiterlijk ; Geschiedenis)
    Magnus • Cole Hayden King –– 1,5
    Mashtonx • Cassian Dylan Palmer –– 1,5 (Geschiedenis ; Angsten)
    Opalia • Aurora Malia Hunter –– 1,


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Angst:
    Relaties*:
    Geschiedenis:
    Extra’s:


    Regels:
    - * Om het inspringen gemakkelijker te maken, staat het kopje 'Relaties' erbij. Maak dus met andere personages een verbintenis, iedereen kent ieder persoon dus al! Zorg er wel voor dat het acceptabel is.
    - Ik wil geen one-liners. Posten met minimaal 300 woorden moet te doen zijn. Je kunt er namelijk zoveel mogelijk in verwerken. Denk aan; omgeving, gevoelens, etc.
    - Bij praten ooc zou het fijn zijn als je de teksten tussen de volgende tekens plaatst; []{}()
    - Graag geen Mary Sue’s en Gary Stu’s, elke personage heeft zijn minpunten en dus niemand is perfect.
    - 16+, schelden, vloeken, slaan, het is allemaal toegestaan maar hou het wel reëel.
    - Houd rekening met elkaar tijdens het posten en ga er geen sneltrein vaart inzetten. Wacht daarom minimaal twee posten voor je zelf weer een post plaatst. ( Dit kan later in de RPG eventueel nog veranderen. )
    - Ik wil geen spamtopic, hiervoor wordt eventueel een apart topic aangemaakt en anders kan dat ook onderling via PB/GB.
    - Een nieuw topic wordt alleen aangemaakt door Caelia, of ze moet toestemming gegeven hebben aan iemand anders.
    - Naamsveranderingen graag doorgeven in het topic.
    - Bij het niet houden aan één van deze regels wordt je na een tweede waarschuwing direct uit het RPG gezet.
    - En dan natuurlijk last but not least; Have fun!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2014 - 19:48 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Iemand die een band wil met Arely?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik een meisje? En als dat niet kan een jongen ^^


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Caelia schreef:
    Iemand die een band wil met Arely?

    Camille wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.






    Naam:
    Floyd Matthew von Monroe

    Leeftijd:
    22, -27 Maart

    herkomst:
    Sydney, -Australie

    Uiterlijk:
    komt

    Innerlijk:
    Floyd is een enorm lieve, maar veelte drukke jongen. Hij heeft energie voor tien en is altijd enorm aanwezig. Hij is een echte levensgenieter en maakt dan ook overal een groot feest van en kan niets serieus nemen. Floyd is enorm sociaal aangelegd en is in staat met elke persoon die hij tegen komt een praatje te maken. Misschien ook deels omdat hij nogal praatgraag is. Hij houd van aandacht en krijgt deze dan ook graag. Floyd is iemand die zich niets aantrekt van andere en totaal zijn eigen plan trekt. Het kan hem niets schelen wat er over hem gezegd word of wat mensen van hem vinden. Hij is hij en daar moet je het maar mee doen, want hij gaat echt niet veranderen. Het maakt hem zelf ook echt niet uit hoe iemand eruit ziet of wat diegene zijn afkomst of geschiedenis is. Als jij aardig tegen hem bent. Is hij aardig tegen jou. Floyd is een beetje een vlierenfluister en kan nooit echt iets serieus doen of zich ergens sterk voor maken. Hij haalt vaak zijn schouders op en laat alles op zich afkomen. Hij leeft bij de dag, wetend dat het morgen opeens over kan zijn. Hij wil zich niet meer druk maken om dingen. Maar Floyd is vooral zo druk en in het bijzijn van mensen, omdat hij dan niet hoeft na te denken. want dat haat hij. zodra hij gaat nadenken gaat het mis. Floyd mag snel mensen en vind veel mensen aardig, maar ze te dichtbij laten komen doet hij nooit. Zodra mensen teveel voor hem gaan betekenen of andersom, is hij enorm geneigd deze mensen van hem af te duwen. bang dat ze hem pijn zullen doen. Hij geloofd gewoon niet in echte vriendschap of liefde. Hij denkt dat hij daar niet voor gemaakt is. Maar je merkt snel genoeg of hij je heeft omgedoopt tot echt vriend of niet. Floyd is erg trouw aan zijn vrienden en ook vooral erg afhankelijk. Hij is een goede vriend, voor lol trappen en keten, maar een goede luisteraar is hij niet. Hij zal er wel alles aan doen om je weer vrolijk te zien of om je op je gemak te stellen, voor je levensverhaal moet je alleen niet bij hem zijn. Hij is dan ook totaal niet van gevoels. ook niet die van zichzelf. Hij is vooral een doener en probeert zo weinig mogelijk na te denken en te voelen. De reden dat Floyd niet in een relatie durft te stappen. Hij is echt niet vies van een beetje flikvlooien en de was buiten te hangen, maar over gevoelens hoef je bij hem echt niet te beginnen.

    Angst:
    Eenzaamheid, -Floyd houd er totaal niet van om alleen te zijn. Hij wilt het liefst altijd iemand om zich heen hebben en anders begint hij maar tegen zichzelf te praten.

    Water, -Als klein jongetje is Floyd bijna verdronken. Hij heeft nooit zwemles gehad en was door een paar klasgenootjes in het water geduwd. Zinsdien loopt hij met een grote boog om ook maar elk klein plasje heen. Het is zelfs zo erg, dat hij niet langer dan 5 minuten onder de douche wilt staan, omdat hij denkt dat dan het douchehokje vol zal lopen. Zelfs als het regent vertikt hij het om naar buiten te gaan.


    Relaties*:

    Geschiedenis:
    komt

    Extra’s:
    komt

    Ik sta open voor relaties

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:58 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Offing schreef:
    (...)
    Camille wel.


    Is goed, had je toevallig al iets in gedachten?

    @ xLenox, er is een stop op de vrouwen dus als je niet erg vind om een mannelijke rol te nemen, dan liever die (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Caelia schreef:
    (...)

    Is goed, had je toevallig al iets in gedachten?

    @ xLenox, er is een stop op de vrouwen dus als je niet erg vind om een mannelijke rol te nemen, dan liever die (:


    So it's going to be a man ^^
    Het zal max. morgen avond worden om mijn personage in te leveren.. Is dat goed?


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Geen probleem ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Iemand die enige connectie - dit kan zowel positief als negatief - wilt met Envy? ^^


    A girl who wonders.

    Scripturient schreef:
    Iemand die enige connectie - dit kan zowel positief als negatief - wilt met Envy? ^^


    Arely?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Scripturient schreef:
    Iemand die enige connectie - dit kan zowel positief als negatief - wilt met Envy? ^^

    Floyd, is ook nog beschikbaar voor iets.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2014 - 19:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Scripturient schreef:
    Iemand die enige connectie - dit kan zowel positief als negatief - wilt met Envy? ^^

    Ik sta sowieso wel open voor verbintenissen met Camille.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ... Anyone alive? Zijn jullie te vroeg the House of Horror in gegaan?:x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Magnus schreef:
    ... Anyone alive? Zijn jullie te vroeg the House of Horror in gegaan?:x

    We wachten op de andere rollen. Is die van jou al klaar?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben op dit moment bezig met mijn rol! Ik stuur een groot gedeelte vandaag en dan zal ik hem morgen afmaken!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Offing schreef:
    (...)
    We wachten op de andere rollen. Is die van jou al klaar?


    Bijna.:Y) Ik maak hem nu af.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki