• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    MAANDAG ETEN WIJ (DE NEDERLANDERS) CHILI! MJUM!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik ben eerlijk gezegd blij dat Duitsland niet heeft gewonnen. Ik heb niet zoveel met de Duitsers xd


    El Diablo.

    Scrubb schreef:
    (...)

    Persie is ook knap maar wie bedoel je met die andere? :'D. Iemand uit het Nederlands eftal?


    Geen idee.
    Ik ga op onderzoek uit hoe hij heet. Maar hij komt inderdaad uit het Nederlandse elftal ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Unsullied schreef:
    MAANDAG ETEN WIJ (DE NEDERLANDERS) CHILI! MJUM!


    Dat dachten de Spanjaarden ook :P
    Maar screw dat xd Wij hebben die Spanjaarden eigenhandig naar de ondergang geholpen.
    Chili moet hopelijk ook geen probleem worden :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    campeon schreef:
    Ik ben eerlijk gezegd blij dat Duitsland niet heeft gewonnen. Ik heb niet zoveel met de Duitsers xd


    Ik wilde ene Duitsland - Nederland finale D:
    Of een België - Nederland finale


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Rewrite schreef:
    (...)

    Dat dachten de Spanjaarden ook :P
    Maar screw dat xd Wij hebben die Spanjaarden eigenhandig naar de ondergang geholpen.
    Chili moet hopelijk ook geen probleem worden :P


    Chili.
    Geen Spaanse chili of Thaise chili. Nee echte Chili!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    campeon schreef:
    Ik ben eerlijk gezegd blij dat Duitsland niet heeft gewonnen. Ik heb niet zoveel met de Duitsers xd


    Het had ook niet verdiend geweest, want ze waren zeker niet de betere ploeg. Wel een zalige wedstrijd en ik vond de tweede helft geweldig om naar te kijken (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ik vind die dude niet meer. Oftewel was het Huntelaar, maar ik vind die nu niet zo knap (zijn mond is nogal vreemd), oftewel De Vrij, maar die lijkt niet op van Persie.
    Godverd.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    Ik vind die dude niet meer. Oftewel was het Huntelaar, maar ik vind die nu niet zo knap (zijn mond is nogal vreemd), oftewel De Vrij, maar die lijkt niet op van Persie.
    Godverd.


    Haha :'D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    Haha :'D


    Ach, ik laat het er maar bij, haha.
    Al vind ik Hazard ook niet mis (da's dus een Belgische voetballer). Buiten zijn wenkbrauwen, dan. Ik vind zijn wenkbrauwen en zijn ogen het minst mooie van z'n hele gezicht ^^
    Jezus, ik snap niet hoe ik daar nu weer bij ben gekomen, mais bon.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Portugal - Amerika. Portugal mag winnen :x. Amerikanen zijn in bijna alle sporten goed, maar voetbal is toch wel iets anders.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik hoop echt dat Portugal begint met winnen. Ik wil ze niet missen nu Spanje er ook al uit ligt :c
    Al begint het er helaas wel op te lijken...


    El Diablo.

    Ik had dus een barbecue. Iets voor de wedstrijd was er een speech die een half uur duurde, ik was bang dat ik de wedstrijd zou missen.
    Na de rust hadden twee broertjes van meisjes uit mijn team de afstandbediening afgepakt, op een andere zender gezet en weggerend zodat ik de goal van Duitsland gemist had enz...

    Maar ik vond wel dat Neuer een paar supermooie reddingen had.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik wilde ene Duitsland - Nederland finale D:
    Of een België - Nederland finale


    Ik wil ook een Duitsland - Nederland finale.

    Dan hoop ik dat Duitsland gaat winnen, maar als Nederland zou winnen zou ik het ze ook wel gunnen dan.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil een België - Nederland finale en dat van Persie, Robben en Snijeder dan geschorst zijn wegens teveel gele kaarten zodat wij winnen. (cat)
    Neh, grapje. Ik gun het zowel België als Nederland, but it's pretty obvious that I support Belgium more. En als we in de finale staan mislukt Selexions actie, dus dan ga ik ze uitlachen.
    En eerlijk gezegd vind ik de actie van MediaMarkt wel slim ineen gezet, ze lijden sowieso geen verlies.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried