• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Tenace schreef:
    Eventjes, heeft er iemand gebeten of heb ik iets heel raar geïnterpreteerd?


    Jop, Suàrez heeft voor de derde keer in zijn voetbalcarrière iemand gebeten :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Tenace schreef:
    Eventjes, heeft er iemand gebeten of heb ik iets heel raar geïnterpreteerd?


    Suarez beet Chillieni in de schouder.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Graaf Dracula is weer bezig mensen! :'D

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 22:05 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Hartnett schreef:
    (...)

    Suarez heeft de Italiaanse voetballer Chiellini gebeten tijdens de wedstrijd tussen Uruguay en Italië. ;p


    Dezelfde manier als hoe ik in eten bijt? Tha fuq? O.o


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Dezelfde manier als hoe ik in eten bijt? Tha fuq? O.o


    Ja, maar dan in een schouder.
    Weet je trouwens dat die scheids van Uruguay - Italië (en ook van België - Algerije, want dat was dezelfde), ooit geschorst is geweest als scheids omdat hij twee gele kaarten aan twee verschillende spelers op hetzelfde moment gaf. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Ja, maar dan in een schouder.
    Weet je trouwens dat die scheids van Uruguay - Italië (en ook van België - Algerije, want dat was dezelfde), ooit geschorst is geweest als scheids omdat hij twee gele kaarten aan twee verschillende spelers op hetzelfde moment gaf. :'D


    Was dat geen heel strenge scheids? Ik had ergens gelezen dat ie gemiddeld 4,5 gele kaarten per wedstrijd geeft en rood in twee op de drie matchen die hij fluit... En die Suarez komt gewoon weg zonder kaart (:


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Zarautz schreef:
    (...)

    Was dat geen heel strenge scheids? Ik had ergens gelezen dat ie gemiddeld 4,5 gele kaarten per wedstrijd geeft en rood in twee op de drie matchen die hij fluit... En die Suarez komt gewoon weg zonder kaart (:


    Dat ook, ja. De laatste twee matchen heeft hij zich ingehouden, volgens mij :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Dat ook, ja. De laatste twee matchen heeft hij zich ingehouden, volgens mij :'D


    Ik had meer van 'm verwacht 😃


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    24601 schreef:
    (...)

    Dat ook, ja. De laatste twee matchen heeft hij zich ingehouden, volgens mij :'D


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Unsullied schreef:
    (...)

    Stiekem hoop ik dat België het WK wint, hehe.
    Alhoewel ik liever Nederland heb natuurlijk. Maarja. De haarverfweddenschap D:

    Wat als en België én Nederland verliest?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Sciuto schreef:
    (...)
    Wat als en België én Nederland verliest?


    Dat moet Spanje winnen ... Oh nee ze liggen eruit. Of Italië of Engeland ... ah nee, die liggen er ook uit. Wat dachten we van Austr- oh nee wacht. Zouden die er niet ook uit liggen?
    Al mijn favoriete ploegen liggen eruit, meh.
    Dan zijn we gescheten. It's as simple as that. Maar tja, zoals Rik de Saedeleer ooit zei: "Er zijn maar twee regels in voetbal: Een match duurt negentig minuten en op het einde winnen de Duitsers."


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Dat moet Spanje winnen ... Oh nee ze liggen eruit. Of Italië of Engeland ... ah nee, die liggen er ook uit. Wat dachten we van Austr- oh nee wacht. Zouden die er niet ook uit liggen?
    Al mijn favoriete ploegen liggen eruit, meh.
    Dan zijn we gescheten. It's as simple as that. Maar tja, zoals Rik de Saedeleer ooit zei: "Er zijn maar twee regels in voetbal: Een match duurt negentig minuten en op het einde winnen de Duitsers."


    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.
    Die is leuk!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Unsullied schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA.
    Die is leuk!


    Ik lach plat toen ik 'm hoorde. En toen ik Jean-Marie Pfaffs Duits hoorde ook :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ja, Duitsland gaat winnen... >< like always...


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Boem. Maakt iemand even een nieuw topic aan? Ik ben lui. :Y)


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!