• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko 1-1

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned 2-3
    21:00
    Spa - Chl 0-2
    24:00
    Kam - Kro 0-4

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo 2-1
    21:00
    Uru - Eng 2-1
    24:00
    Jap - Gri 0-0

    u]20/06/'14[/u]
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    24601 schreef:
    22/06/'14
    18:00
    Bel - Rus 1 - 0
    22:00
    Z-Ko - Alg 4 - 2
    24:00
    V.S. - Por

    [ bericht aangepast op 23 juni 2014 - 13:52 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    24601 schreef:
    Ik wil een België - Nederland finale en dat van Persie, Robben en Snijeder dan geschorst zijn wegens teveel gele kaarten zodat wij winnen. (cat)
    Neh, grapje. Ik gun het zowel België als Nederland, but it's pretty obvious that I support Belgium more. En als we in de finale staan mislukt Selexions actie, dus dan ga ik ze uitlachen.
    En eerlijk gezegd vind ik de actie van MediaMarkt wel slim ineen gezet, ze lijden sowieso geen verlies.


    Ik heb een tegenstrijdig gevoel.
    Ten eerste hoop ik dat Nederland zou winnen want tja, ik ben een Nederlander.
    Of ik hoop dat België wint zodat Faelain haar haar Zwart-Geel-Rood moet verven.
    Als Nederland wint moet ik mn haar namelijk knal oranje verven D:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Trouwens, Klose was wel heel erg baas met zijn salto na zijn goal (cat)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Unsullied schreef:
    (...)

    Ik heb een tegenstrijdig gevoel.
    Ten eerste hoop ik dat Nederland zou winnen want tja, ik ben een Nederlander.
    Of ik hoop dat België wint zodat Faelain haar haar Zwart-Geel-Rood moet verven.
    Als Nederland wint moet ik mn haar namelijk knal oranje verven D:



    Haha, ik heb sowieso nog oranje uitwas-haarverf liggen thuis, dus, om het wat draaglijker te maken, kan ik meedoen ^^
    Maar ik ben gewoon voor België, want ja, ik ben een Belg dus dat is logisch ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    24601 schreef:
    (...)

    Haha, ik heb sowieso nog oranje uitwas-haarverf liggen thuis, dus, om het wat draaglijker te maken, kan ik meedoen ^^
    Maar ik ben gewoon voor België, want ja, ik ben een Belg dus dat is logisch ^^


    Ik ben voor Nederland. En als ze kampioen worden, neem ik dat oranje haar voor lief.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Nog een uurtje! (yeah)


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Heeft Ghana of Duitsland nou gewonnen gister? :') Want het was 2-2 maar dan snap ik nooit wie er nou wint of niet.

    Hanaemi schreef:
    Heeft Ghana of Duitsland nou gewonnen gister? :') Want het was 2-2 maar dan snap ik nooit wie er nou wint of niet.


    Geen van beide, gelijkspel dus :]


    El Diablo.

    Meh, ik mis morgen de eerste helft van Nederland tegen Chili en waarschijnlijk ook een gedeelte van de tweede helft wegens een medische afspraak. Daar heb ik natuurlijk wel wat aan, maar ik weet niet of ik het waard vind om de wedstrijd voor te missen. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Meh, ik mis morgen de eerste helft van Nederland tegen Chili en waarschijnlijk ook een gedeelte van de tweede helft wegens een medische afspraak. Daar heb ik natuurlijk wel wat aan, maar ik weet niet of ik het waard vind om de wedstrijd voor te missen. :')

    Download de WK-app, of zorg dat iemand je appt wanneer er gescoord word?

    Ik vind wel dat we goed spelen, haha. En Mertens is echt in vorm vandaag, haha.
    Al spelen de Russen ook heel goed. Als die ene niet zo fantastisch mis gekopt had, was het nu 0-1 geweest voor hen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Die Russen zijn zoals bijen rond een honingpot...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hehe, die belgen hebben het nog moeilijk met die russen.:P
    Geen wonder ook. Rusland is sterk, fit en die buitenspelers zijn vrij snel.
    Ik ben benieuwd hoe België zich hier uitwerkt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dit word echt nog een interessant wedstrijd.


    Credendo Vides

    ^feit maar ze staan de hele tijd bij elkaar gezwermd...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Dit topic moet nodig worden bijgewerkt.

    20/06/'14
    18.00
    Ita - Cri 0-1
    21.00
    Zwi - Fra 2-5
    24.00
    Hon - Ecu 1-2

    21/06/'14
    18.00
    Arg - Ira 1-0
    21.00
    Dui - Gha 2-2
    24.00
    Nig - Bos 1-0

    Tada. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 19:30 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."