• Sorry, als het hier verkeerd staat, ik heb geen flauw idee, waar het moet staan.


    Hellow mensen :)
    Welkom op Dit topic.
    Het zit dus zo, xxAmnesia wouden al lang iets doen voor onze grootste idolen 5 seconds of summer. We willen graag iets speciaal doen, zodat we opvallen en hun blij kunnen maken. Nu is het zo dat met de hulp van de andere Quizletters al een idee hebben bedacht.
    Het idee:

    Wat nou als iedereen een inimini stukje zin filmt zoals:
    Persoon 1. Hi guys!
    Persoon 2. We wanted to show you how much we love you.
    Persoon 3. And how much you mean too us.
    (Beroerd Engels, idc)

    En zo kan je dan doorgaan. Daarachter kan je dan nog iets zingends doen zeg maar ^^
    Dan hoef je niet perse te zingen, doen we het echt samen en is het niet heel moeilijk denk ik ^^

    hier komt het op neer :P
    Zelf een liedje schrijven en dan een filmpje monteren met daarin allemaal berichtjes/tekeningen van ons als fans en ook kleine stukjes film van zingende fans en misschien nog anderen die iets leuks weten te doen dat in het filmpje kan zoals een dansje of weet ik veel wat.


    MENSEN EVEN JULLIE AANDACHT:
    VANAF MORGEN ZOU IK GRAAG VAN DEGENE DIE VAN PLAN ZIJN OM MEE TE ZINGEN EEN KLEINE INZENDING WILLEN :)
    HET MOET MAAR EEN STUKJE ZIJN, MAAR ZO WETEN WE OF JE MEE KAN ZINGEN
    ALVAST BEDANKT
    xx



    Deelnemers:
    1. AnoukHoran
    2. xxAmnesia akka JadeHemmings
    3. Music4lifexx
    4. Tenace
    5. MrFluke
    6. AshtonIsCute
    7. Lonzia
    8. AshIrwinx
    9. Ashtonbabe
    10. KussLou
    11.Rotjex3
    12. Hecuba
    13. Batterycity
    14. Latukka
    15. Ashtonater
    16. Mashtonx
    17. Winhood
    18. NinjaIrwin
    19. NinjaTurtle
    20. Scribe
    21. OnlyxStyles
    22. Larissa (vriendin zonder Q)


    MENSEN DIE MIJ NODIG HEBBEN KUNNEN MIJ OOK BEREIKEN OP DE VOLGENDE MANIEREN:
    mail: fivesecondsofsummerfangirl@outlook.com
    skype: Swaggzxx




    [ bericht aangepast op 14 juli 2014 - 16:40 ]


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Mij lijkt het wel leuk als iedereen een foto maakt van haarzelf met een tekst op papier en dan een filmpje of een grote foto ;)

    Laat me weten wat jullie willen doen
    Ik doe namelijk graag mee!

    Xxxxx een grote 5sos fan.

    Zo gaaf! Leuke ideeën, ik ben er ook bij als het mag!

    Ik promoot ook bij mn story!!!


    I just love silence, thats why I can be friends with an animal who will never talk back to me.

    OMG IK DOE MEE MAAR HEB NIET ECHT EEN IDEETJE MAAR IK VIND DIE VAN RIANNE WEL LEUK :)


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Echt super leuk bedacht! Ik zag je forum, dus ja xxx
    Mij lijkt het super gaaf om mee te doen, als dat kan,
    Misschien kun je een filmpje maken, met wat we zo gewelidig / awesome / ofc / vinden aan hun !

    xxx


    Live fast, have fun be a bit mischievous - Louis Tomlinson

    Ik heb kaartje voor het concert volgend jaar en misschien kunnen we allemaal een papier maken met een tekening of een oude foto en lieve teksten voor hun - x Leandra <3 Ashton


    LOL

    Mt ;3


    Spinning around, I'm weightless.

    MEDEDELING: IK ZOU GRAAG BINNENKORT (OVER EEN PAAR DAGEN WILLEN BEGINNEN) MAAR DAN ZOU IK DUS WILLEN WETEN WELK IDEE WE NU GAAN DOEN, GELIEVE DUS TE STEMMEN, STUUR HET VIA DIT TOPIC DOOR, GELIEVE ééN VAN DE BOVENSTAANDE IDEEËN TE KIEZEN :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik ben voor de foto met allemaal berichtjes van fans. Aangezien je daarmee niet jezelf hoeft te laten zien en ik snap dat niet iedereen heel graag een foto van zichzelf stuurt.


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Ik ben voor de foto met allemaal berichtjes van fans. Aangezien je daarmee niet jezelf hoeft te laten zien en ik snap dat niet iedereen heel graag een foto van zichzelf stuurt.


    Oké, ik zet het erbij :3


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    filmpje met berichtjes van fans (waar bv iedereen dan iets zegt, op een papier)

    IK GA VOOR DEZE :3


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    AshtonBabe schreef:
    filmpje met berichtjes van fans (waar bv iedereen dan iets zegt, op een papier)

    IK GA VOOR DEZE :3


    Okay :)


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Filmpje met berichtjes van fans <- Zo hoef je je hoofd niet te laten zien, maar weet je zeker dat jouw berichtje goed te zien is, wat op een foto niet echt het geval is.


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zou ook graag mee willen doen ^^.

    ik doe ook mee btw :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Batterycity schreef:
    Ik zou ook graag mee willen doen ^^.


    Voor welk idee ben je?
    x


    Music is my escape from Bullshit in life <3