• Jep, onze allerliefste geilste Bill is dood...

    maar niet heus k bedoel wie is deze nieuwe Bill toch??

    Ik wil de 17 jarige Bill niet de 19 jarige Bill...
    ook weet ik dat hij nog geen 19 wordt, maar nu lijkt hij wel zo!!
    zelfs de allertrouwste Billfan die ik ken zegt nu ook dat Bill nu echt op een wijf begint te lijken!
    nu lijkt hij mij depresief!
    ik wil gewoon die recht opstaande manen van hem zien niet die platte zwarte haren, ik bedoel komop! dat ziet ernu o zo nep uit!
    ik vind het niet mooi terwijl die blonde plukken zo mooi waren, waar meeste meisje voor vielen.

    Dus Woensdag is de begrafenis kom gerust langs
    RIP Bill

    x. Me


    death to the one at the end of the serenade.

    Depressief? Eerder.. op de rand van een nieuwe periode? Daar moet je gewoon even aan wennen.. Waarschijnlijk wil hij weer iets nieuws, iets dat om de zoveel tijd gebeurd.. Eerst die pluk met 'stoere' kleding, toen halflang, toen leeuwenkapsel met veel jasjes, sieraden en stuff. Er komt gewoon weer iets nieuws, denk ik :P

    Ik ben het met je eens
    ik wil de oude bill terug!


    I'll take you to another world

    njaa als hij wil veranderen moet hij dat zelf weten.. maar ik vond de oude bill veel leuker..

    en ik kan het niet geloven dat ik dit zeg maar bij die awards vond ik hem egt een beetje verwijft:O:O:O:O (omgosh spoelt mond) maarja this tog zo?? en wat ie aan had op de rode lopen..


    maarja t blijft een lekkerding:P


    <3

    Welke Bill?

    Welke Bill?


    die ene op jouw plaatje-.-'

    Welke Bill?


    die ene op jouw plaatje-.-'


    Ja ik ook. Dat is tot nu toe de leukste, vind ik :3

    Depressief? Eerder.. op de rand van een nieuwe periode? Daar moet je gewoon even aan wennen.. Waarschijnlijk wil hij weer iets nieuws, iets dat om de zoveel tijd gebeurd.. Eerst die pluk met 'stoere' kleding, toen halflang, toen leeuwenkapsel met veel jasjes, sieraden en stuff. Er komt gewoon weer iets nieuws, denk ik :P


    mee eens ik denk dat het gewoon zo is dat hij een nieuwe stijl wil...gaf hij dat niet een keer in een interview aan? dat hij wel weer toe was aan een nieuwe stijl? (en voordat ik nu allemaal reacties krijg van wáár heb je dát nu weer vandaan, ik dacht dat ik dat een keer gelezen had in een interview) ik denk dat het vooral wennen is, en ach als hij zich daar goed in voelt vind ik het best.


    *Ö is langer bericht geworden dan de bedoeling was naja*

    Xus


    Why don't you break my heart

    omg ? rip bill? Waar halen jullie het? Hij wordt ouder, oke, hij heeft een nieuwe stijl, net hetzelfde als jaren geleden!
    Jullie klinken als Th Haters! Hou er mee op, Bill is nog steeds Bill, hij wordt gewoon volwassen! Nu gaan jullie zich allemaal de rug keren tegen Bill ofso? En jullie noemen jullie dan echt Th fans? Stelletje loser, neem Bill zoals ie is, of je bent een wannabetokiohotelfan!



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: taalgebruik)

    Pff dit haar is juist zó'n verbetering.
    Dat gepoef zag er niet uit >.<

    Maar meneer doet heus wel weer poef hoor, jezus. Hij kleedt zich EEN KEER anders, en iedereen zeikt maar door. Wat nou fans ofzo. Ëén keer een andere stijl uitproberen en alle fans vallen hem af.
    Damn mensen groeien op, dat sommige van jullie nu in de kleuterfase lijken te blijven hangen. Srsly get a life ofzo.

    omg gelle gaat er allemaal over !!!
    waarom maakte gelle dr zo'n drama over!
    iedreen veranderd ja,
    en bill ook ja,
    en in de positieve zin !!
    die zn nieuwe look is overgeil ja ö,
    &'n ksnap ni wa gelle allmaal zit te zegge waar is die ouwe bill gebleve?
    die is dr nog alty ja, gwn omda die vn look veranders is ook vn karakter fsu ?
    da blijft oemes de zelfde persoon met het karakter vn een 7 jarige da gumybeerkes eet xD

    Pff dit haar is juist zó'n verbetering.
    Dat gepoef zag er niet uit >.<

    Maar meneer doet heus wel weer poef hoor, jezus. Hij kleedt zich EEN KEER anders, en iedereen zeikt maar door. Wat nou fans ofzo. Ëén keer een andere stijl uitproberen en alle fans vallen hem af.
    Damn mensen groeien op, dat sommige van jullie nu in de kleuterfase lijken te blijven hangen. Srsly get a life ofzo.


    Ik vind zn haar zo ook leuk :) Zoizo vind ik het leuk als hij het een beetje afwisseld: pet/'poef'/stijl. Dat zilveren truitje dat hij aanhad op die cometuitrijking vond ik alleen niks. Ben benieuwd of hij het zelf uitgezocht had.

    Pff dit haar is juist zó'n verbetering.
    Dat gepoef zag er niet uit >.<

    Maar meneer doet heus wel weer poef hoor, jezus. Hij kleedt zich EEN KEER anders, en iedereen zeikt maar door. Wat nou fans ofzo. Ëén keer een andere stijl uitproberen en alle fans vallen hem af.
    Damn mensen groeien op, dat sommige van jullie nu in de kleuterfase lijken te blijven hangen. Srsly get a life ofzo.


    moet je mensen altijd meteen zo aanvalle?
    en dan zeg je dat zij overdrijve, maar je kan er zelf ook wat van hoor.. -.-

    drm zijn ze geen fan meer he, het valt hen gwoon wat moeiljk om te wennen aan de nieuwe Bill, (mij ook btw) zou je moete kunne begrijpe als mede-fan...

    idd, heb er ook al een topic over gestart, de Bill die ik kende, is er niiet meer o.O

    Bill is dood, kun je wel zeggen.. maar ik kan er nii aan doen, die jongen mag zn haaren nog roze doen met groene stippen, ik blijf gek van hem...

    mn vriendin zei het vndaag nog:'Elina, hoe hou je dat vol?? je loopt nu al bijna een jaar gek van dezelfde jongen, en er gaat geen dag voorbij da je nii aan hem denkt!'
    waarop ik zei:'Tjah, je hebt gelijk..maar ik kan er nii aan doen, I'm stuck on him!'

    je overdrijft een beetje ma ik ben soms ook bang dat we de gekke bil ni meer gaan zien hijs volwassener geworre voel ik precies:( nja nooit gedacht dak dit ooit zou zeggen:(
    en ik hoop zo dak het fout heb:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    I'm sorry darling, maar ik irriteer me gewoon aan dat eeuwige gezeik erover. Één topic erover, oké. Twee, hm. Drie of meer is irritant. Nutteloos, vervelend, kansloos.

    En ja ik val haar misschien aan, maar ik irriteer me daar nu eenmaal aan.
    As I said, hij kleedt zich één keer zo, en dan is het zo'n drama. Come on, als hij zich elke dag zo kleedt, oké, dan snap ik nog wel waarom jullie in opstand komen maar voor één enkele avond.
    Overdrijving, serieus.

    whaha wie zegt dat hij nooit meer zn vinger-int-stopcontact-kapsel doet? serieus. 1 KEER naar beneden, korter en zwart betekend toch niets? hij had ook zn haar in een mutsje bij j.b.k. show, dus whatever...


    You'd took my breath but I'll survive.