• Jep, onze allerliefste geilste Bill is dood...

    maar niet heus k bedoel wie is deze nieuwe Bill toch??

    Ik wil de 17 jarige Bill niet de 19 jarige Bill...
    ook weet ik dat hij nog geen 19 wordt, maar nu lijkt hij wel zo!!
    zelfs de allertrouwste Billfan die ik ken zegt nu ook dat Bill nu echt op een wijf begint te lijken!
    nu lijkt hij mij depresief!
    ik wil gewoon die recht opstaande manen van hem zien niet die platte zwarte haren, ik bedoel komop! dat ziet ernu o zo nep uit!
    ik vind het niet mooi terwijl die blonde plukken zo mooi waren, waar meeste meisje voor vielen.

    Dus Woensdag is de begrafenis kom gerust langs
    RIP Bill

    x. Me


    death to the one at the end of the serenade.

    Hallo, who cares? Jullie blijkbaar, niet iedereen zeg ik er alvast bij maar ik vind hem zo der ook nog wel leuk utizien. Ik zal binnenkort een foto maken van een poster die ik heb, van vorig jaar ofzo uit de Bravo en dan eens in m'n fotoboek op quizlet plaatsen, daar ziet hij er ook superlekker uit. Hij heeft nog steeds wel een bleetje ontploft haar, niet alles maar de bovenste gedeeltes wel.... Dit vind ik..

    omg...

    Eerst zeggen: 'Wat Bill ook doet, of hij homo is of niet, of hij z'n stijl verandert of niet, als hij blabla weet ik veel wat doet, we blijven altijd fan.'
    Jah, ik zie het. En trouwens, dat haar is mooi. Hij heeft het 1 keer gedaan, en de wereld vergaat precies. En is het erg als hij volwassener wordt? Nee, je kan de tijd niet stopzetten, hij wordt ouder he, mensen, niet jonger! Wat een gedoe... Laat hem toch gewoon zijn eigen ding doen, daarom vinden we hem toch zo hot, niet? Omdat hij zichzelf blijft. Als fan moet je ondertussen wel al weten dat Bill een eigen stijl heeft, dus daar moet je niet over zeuren.

    Mijn mening.

    de oude Bill blijft het leukst...
    maar hij wordt toch ouder hé? hij kan (volgens moi) egt niet op zijn 30 (oud 0_0) nog van dat rechtopstaande haar hebben... hij wordt gwn volwassen;)


    I am an idiot, I move.

    bill is en blijft altijd bill!!!
    hij ziet er mss anders uit maar hij is nog altijd even speels als vroeger (watch TH TV).
    en trouwens zijn haren staan nog altijd even recht (op de concerten toch)
    iedereen veranderd...
    bill dus ook!!!!

    Andrea hier: [Bill17Tom]
    Kom op zeg ¬¬'
    Als je een echte fan bent zeg je zoiets niet over Bill
    Je accepteert hem maar zoals hij is.
    ga niet zielig lopen doen dat hij op een wijf lijkt
    Hij is en blijft een jongen.

    plat of POEFHAAR het blijft een [MIJN] LEKKORDING <333:9~:9~

    I'm sorry darling, maar ik irriteer me gewoon aan dat eeuwige gezeik erover. Één topic erover, oké. Twee, hm. Drie of meer is irritant. Nutteloos, vervelend, kansloos.

    En ja ik val haar misschien aan, maar ik irriteer me daar nu eenmaal aan.
    As I said, hij kleedt zich één keer zo, en dan is het zo'n drama. Come on, als hij zich elke dag zo kleedt, oké, dan snap ik nog wel waarom jullie in opstand komen maar voor één enkele avond.
    Overdrijving, serieus.

    ik ben het eigenlijk helemaal met je eens :O


    don't Worry...Be gay.

    Laten we naar de begrafenis gaan en dn komt nieuwe Bill en dan weet hij dat hij trug moet verandere xD


    Even bad men love their mothers -

    Naar mijn wete is die nie verandert xD

    o mein gott..

    Bill zet nog steeds zijn haren recht op en okay,de blonde plukken waren super mooi,maar net zoals Bill hou ik ook eens van variatie. Bill probeerde weer eens wat nieuws,en okay,die kleren,zijn soms wat van het vrouwelijke kantje,maar ik vind het erg knap , dat hij die kleren aantrekt,en niet kijkt naar de andere meningen,eigen stijl! en daar gaat het om, draag wat je mooi vind, en trek je niets van anderen aan! ik vind Bill mooi,ook al draagt hij soms wat vrouwelijkers, be what you wannebe x'D


    And all the girls in the front row scream your name.

    Weetje! eigenlijk kun je hierdoor al zien hoeveel fans er enkel naar het uiterlijk kijken! want iedereen zegt toch, tis de muziek die telt, Maar als Bill daar eens helemaal anders bijloopt is hij meteen .. Dood

    Van mijn part scheert ie zich kaal -_- I Don't care, zolag de muziek maar goe blijft

    Weetje! eigenlijk kun je hierdoor al zien hoeveel fans er enkel naar het uiterlijk kijken! want iedereen zegt toch, tis de muziek die telt, Maar als Bill daar eens helemaal anders bijloopt is hij meteen .. Dood

    Van mijn part scheert ie zich kaal -_- I Don't care, zolag de muziek maar goe blijft


    inderdaad !


    And all the girls in the front row scream your name.

    Weetje! eigenlijk kun je hierdoor al zien hoeveel fans er enkel naar het uiterlijk kijken! want iedereen zegt toch, tis de muziek die telt, Maar als Bill daar eens helemaal anders bijloopt is hij meteen .. Dood

    Van mijn part scheert ie zich kaal -_- I Don't care, zolag de muziek maar goe blijft


    Idd, mee eens! :)

    [Alhoewel,Kaal?] ;)


    007

    Okéé, hij is veranderd; sow? wie veranderd er nu nie? shit gast! stop daar nu gewoon over. & dan nog, stel nu dat sommige fans vinden dat hij verwijfd is, dat hij lelijker is zonder die plukjes of zonder rechtstaande haren, wat kan Bill dat nu schelen?! Hij weet maar al te goed dat er altijd nog mensen overblijven die fan uzzlen blijven en die nie aleen naar zijn "blonde plukjes" kijken. Hij magzijn hoe hij wil. [volgens mij tochh]


    Turning up the volume

    En nog iets; die titel; Bill is Doowd.
    faaaaaaaaaaaaaaack, ik schrok mij bijna dood. Dan hebben we er ineens nog een begrafenis bij >.<


    Turning up the volume