• Jep, onze allerliefste geilste Bill is dood...

    maar niet heus k bedoel wie is deze nieuwe Bill toch??

    Ik wil de 17 jarige Bill niet de 19 jarige Bill...
    ook weet ik dat hij nog geen 19 wordt, maar nu lijkt hij wel zo!!
    zelfs de allertrouwste Billfan die ik ken zegt nu ook dat Bill nu echt op een wijf begint te lijken!
    nu lijkt hij mij depresief!
    ik wil gewoon die recht opstaande manen van hem zien niet die platte zwarte haren, ik bedoel komop! dat ziet ernu o zo nep uit!
    ik vind het niet mooi terwijl die blonde plukken zo mooi waren, waar meeste meisje voor vielen.

    Dus Woensdag is de begrafenis kom gerust langs
    RIP Bill

    x. Me


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik vind het wel wat overdreven hoor 'dood'. Ik bedoel tuurlijk hij veranderd weer isvan stijl. En ja die kleren bij comet vind ik ook niet leuk. Maar dat haar vind ik wel echt leuk! En jah iedereen veranderd toch? Ik zie er gelukkig ook niet hetzelfde uit als een paar jaar geleden. Als je nu afhaakt met fan zijn dan ben je een echte wannabe fan. Want vanbinnen is hij toch niet veranderd? Naja Ik hoop wel dat die kleren maar voor 1x waren.

    x

    Het haar mag wel blijven. Wat hij hiervoor had vind ik ook leuk dus.. Bill, wissel het af :3

    whaha wie zegt dat hij nooit meer zn vinger-int-stopcontact-kapsel doet? serieus. 1 KEER naar beneden, korter en zwart betekend toch niets? hij had ook zn haar in een mutsje bij j.b.k. show, dus whatever...

    That's what i mean \o/

    Pff dit haar is juist zó'n verbetering.
    Dat gepoef zag er niet uit >.<

    Maar meneer doet heus wel weer poef hoor, jezus. Hij kleedt zich EEN KEER anders, en iedereen zeikt maar door. Wat nou fans ofzo. Ëén keer een andere stijl uitproberen en alle fans vallen hem af.
    Damn mensen groeien op, dat sommige van jullie nu in de kleuterfase lijken te blijven hangen. Srsly get a life ofzo.


    moet je mensen altijd meteen zo aanvalle?
    en dan zeg je dat zij overdrijve, maar je kan er zelf ook wat van hoor.. -.-

    drm zijn ze geen fan meer he, het valt hen gwoon wat moeiljk om te wennen aan de nieuwe Bill, (mij ook btw) zou je moete kunne begrijpe als mede-fan...

    idd, heb er ook al een topic over gestart, de Bill die ik kende, is er niiet meer o.O

    Bill is dood, kun je wel zeggen.. maar ik kan er nii aan doen, die jongen mag zn haaren nog roze doen met groene stippen, ik blijf gek van hem...

    mn vriendin zei het vndaag nog:'Elina, hoe hou je dat vol?? je loopt nu al bijna een jaar gek van dezelfde jongen, en er gaat geen dag voorbij da je nii aan hem denkt!'
    waarop ik zei:'Tjah, je hebt gelijk..maar ik kan er nii aan doen, I'm stuck on him!'
    wat een drama o.0'



    (bericht aangepast door een moderator)


    You'd took my breath but I'll survive.

    whhaa..
    dan heb ik Woensdag 2 dingen die met de dood temaken hebben x]
    1. me oma word uitgestrooid.:|
    2. de begrafenis van Bill.:|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    whaha wie zegt dat hij nooit meer zn vinger-int-stopcontact-kapsel doet? serieus. 1 KEER naar beneden, korter en zwart betekend toch niets? hij had ook zn haar in een mutsje bij j.b.k. show, dus whatever...

    That's what i mean \o/
    gott we hebben de zelfde mening, TWEELING o.0' *dom*


    You'd took my breath but I'll survive.

    waar gaat dit over?? hij verandert iets.... maak t uit??

    waar gaat dit over?? hij verandert iets.... maak t uit??
    ja vind ik ook, als bill hier zich goed bij voelt moet hij het lekker doen, dat maakt mij niet minder fan ofzo. okee ik moet er aan wennen, maar dat lukt toch al, ik vind het haar niet eens zo lelijk meer.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Hij had al gezegd dat hij zijn haar ging veranderen, maar hij had toen niet verklapt wat het ging worden ;) Mrja, ik vind zijn ogen er tegenwoordig triester uitzien dan vroeger .. =(


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Misschien komt dat omdat hij gewoon half bezwijkt onder de druk die de fans hem opleggen? :') [lees; we willen een nieuwe album, meer concerten etc.]
    Een half jaar geleden is hij al ingestort, en dat gaat heus nog wel een paar keer gebeuren. Ze gaan gewoon té snel. Willen alles té graag.
    Persoonlijk vind ik het wel meevallen met zijn negatieve uitstraling? Hij lacht altijd nog wel veel, het zij af en toe aardig geforceerd offcourse ^^ Maar daar prikken maar weinig mensen door heen.

    Als hij het zo houd boeie, hij is en blijft sexi;)
    Hij mag doen wat hij wilt, tis zijn leven, zijn haar, zijn kleding stijl enzovoort.


    Live life for the moment because everything else is uncertain! ~ Louis Tomlinson <3

    Bill blijft Bill,

    Iedereen is uniek, dus als TH-haters uniek zijn, is Bill über uniek. En dat klopt.
    Btw, ik vind Bill leuker met de haren omlaag, en niet omhoog. Als hij ze omlaag heeft lijkt hij schattiger en minder volwassen. Dus misschien is dat de oplossing tot jullie rouw. Bekijk foto's van toen Bill nog jong was. Voel je je meteen beter ;D


    Mom dropped him a lot when he was a baby

    Bill legt toch vaker z'n haar plat, en weetje, hij kiest toch zelf wat voor haar hij draagt, komaan weetje hoe erg dat klinkt! zagen omda iemand z'n haar nie ligt naar jou goesting! Bill schrijft veel liedjes, dat ie zichzelf wil zijn, en niet (veel) naar anderen wil luisteren, dat is er net zo leuk aan, en dan zeggen jullie wat hij zou moeten doen -_-, Bill bepaalt toch zelf zijn leven, en wie weet misschien staat het morgen weer recht

    Hij kleed zich gewoon 1x wat anders. Ik vind dit haar van nu zoo sexy zo mooi plat :) Maar zijn manen waren ook mooi maar dat zal ooit wel eens komen en Bill zei zelfs in een intervieuw; Toen vroegen ze of ie nog wat aan ze haar ging doen toen zei hij; Ach misschoen ooit maar dat is maar net of ik er zin in heb maar voorlopig laat ik het zo. Ik denk dat Billa gewoon in een nieuwe fase is. En laat hem dat lekker wezen. Ik bedoel iedereen zegt; Jaa wij zijn echte fans. Maar nu omdat Bill anders eruit ziet is dat veranderd en geef je maar commetaar op hem. Ik bedoel goede fans accepteren het. Laat dat kind gewoon zijn style doen. Het is en blijft Bill. Als je een echte fan bent kan je het accepteren sorry als ik ej nu beleding ofso maar jullie lijken net als die kak-amerikanen WannaB's :S Niet idereen hoor..


    I do not hook up.

    Uhu, helemaal gelijk, jullie zeggen dat het niet Bill is, maar dat is het wel, Bill heeft die stijl toch zelf gekozen, dus zijn keuze => zijn stijl => Is Bill

    XD

    komaan Kliffers, dat jullie het niet mooi vinden okéj, maar Bill is en blijft Bill XD