• Jep, onze allerliefste geilste Bill is dood...

    maar niet heus k bedoel wie is deze nieuwe Bill toch??

    Ik wil de 17 jarige Bill niet de 19 jarige Bill...
    ook weet ik dat hij nog geen 19 wordt, maar nu lijkt hij wel zo!!
    zelfs de allertrouwste Billfan die ik ken zegt nu ook dat Bill nu echt op een wijf begint te lijken!
    nu lijkt hij mij depresief!
    ik wil gewoon die recht opstaande manen van hem zien niet die platte zwarte haren, ik bedoel komop! dat ziet ernu o zo nep uit!
    ik vind het niet mooi terwijl die blonde plukken zo mooi waren, waar meeste meisje voor vielen.

    Dus Woensdag is de begrafenis kom gerust langs
    RIP Bill

    x. Me


    death to the one at the end of the serenade.


    Pardon?
    Dood?
    Je moet het niet zeggen met zo'n groot woord o_O.


    En trouwens, Bill is still the same.


    I recycle my thoughts.


    Grmbl


    I recycle my thoughts.

    x'D , ik snap dat je umk missgien minder leuk is , maar van binnen is en blijft het de zelfde Bill, de mensen die mij kennen , weten dat ik ook superveranderd ben maar dat is niet altijd negatief


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Kalmeer nou tog...
    Volgens mij is het jullie probleem niet of hij zich zo kleed of niet.

    Kalmeer nou tog...
    Volgens mij is het jullie probleem niet of hij zich zo kleed of niet.

    nou ik moet ff zeggen

    ik vond de bill van vorig jaar veel leuker.. en bij die awards was 't net een meid.

    en nou zal k vast wel weer boze reacties krijgen maar zeg eens dat t niet zo is.. ! :O


    en denk nou niet dat k meteen een th hater ben ¬¬


    x meliz


    <3

    Hoe kun je dat nou SERIEUS zeggen als Bill fan? Wow ik lach hier gewoon omdat ik het echt freaking triest vind! Dus Het gaat je dus eigenluk alleen om zijn uiterlijk? zijn lieve innerlijk en zangtalent kunnen de pot op? oftewel als Bill niet meer zo knap is mag hij worden begraven ?
    Wow dat vind ik echt Zwaar Scheisse mensen!


    Don't just dream, make them come true.....&#9829;

    Oh mijn god.. ik geloof dit niet.. BILL DEPRESSIEF? Kind wrijf die stront uit je ogen dat was hij al 3 jaar .. IDIOOT!


    Wie du mir, so ich dir.

    Kalmeer nou tog...
    Volgens mij is het jullie probleem niet of hij zich zo kleed of niet.

    Heay =o
    Dat heb je 2× gepost =o
    Whaa ×D
    Maar effe serieus; jaa idd, wij bepalen niet hoe hij zich kleed, we zijn zn moeder(s) niet =o
    En hij heeft het recht om eruit te zien zoals hij wilt :]
    Egt heay, jullie moeten je niet verlagen tot TH-hater niveau =o


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hoe kun je dat nou SERIEUS zeggen als Bill fan? Wow ik lach hier gewoon omdat ik het echt freaking triest vind! Dus Het gaat je dus eigenluk alleen om zijn uiterlijk? zijn lieve innerlijk en zangtalent kunnen de pot op? oftewel als Bill niet meer zo knap is mag hij worden begraven ?
    Wow dat vind ik echt Zwaar Scheisse mensen!

    Jaa =o
    Jezus man ×O
    Tis niet normaal meer :]
    Serieus, ik denk dat hij persoonlijk, hier óf
    -gekwetst van word. I mean; comon! Gepumt worden door je eigen fans?! =o
    Of
    -Hij gaat hier keihard om lachen. Jullie lijken zn moeder wel ofzo ×D


    all I want for christmas is a girlfriend

    waar slaat dat nu weer op... je moet bill gewoon nemen zoals hij is..

    Oke, nu ben ik pist.
    Iedereen zeikt over Bills zogenaamde 'nieuwe' look. Het is gvd niet nieuw. Zwart haar had hij allang, en dat plat heeft hij nu gewoon wat vaker. Meteen als hij één klein dingetje aan zijn haar verandert, is hij depri? ¬¬
    Komop zeg.
    Ik durf te wedden dat Bill het 14juni gewoon omhoog doet.
    Als jullie écht fans zijn, hebben jullie vertrouwen in Bill, en gaan niet lopen zeiken dat hij meteen heel erg verandert. Goed, hij is misschien wat meer volwassen dan op zijn 16/17e, maar dat komt ook omdat hij ouder word, en zich dus ook ouder gaat gedragen. :bitch handje:

    Ik ben het met je eens
    ik wil de oude bill terug!


    Idd

    Oke, nu ben ik pist.
    Iedereen zeikt over Bills zogenaamde 'nieuwe' look. Het is gvd niet nieuw. Zwart haar had hij allang, en dat plat heeft hij nu gewoon wat vaker. Meteen als hij één klein dingetje aan zijn haar verandert, is hij depri? ¬¬
    Komop zeg.
    Ik durf te wedden dat Bill het 14juni gewoon omhoog doet.
    Als jullie écht fans zijn, hebben jullie vertrouwen in Bill, en gaan niet lopen zeiken dat hij meteen heel erg verandert. Goed, hij is misschien wat meer volwassen dan op zijn 16/17e, maar dat komt ook omdat hij ouder word, en zich dus ook ouder gaat gedragen. :bitch handje:


    Tsja.. dat noemen we puberteit ×3
    Maar al deze opstand is sowieso nergens voor nodig.
    Ik heb mijn haar ook zwart&blond geverfd. Niemand ging bij mij zeurend vragen of ik depri ben hoor.
    Mijn kledingstijl is ook totaal veranderd. En alweer; geen gezeik.
    Nu kan ik die
    ALMACHTIGE/Sexy/Mooie/Lieve/Schattige/Geile
    Bill[
    natuurlijk niet met mij vergelijken, maar het komt een beetje op het zelfde neer.
    Hij heeft zijn haar geverfd/geknipt.
    SOWHAT?
    Hij draagt nieuwe kleren.
    What the HELL are you whining about?!
    Hij is wat volwassener.
    Dus -_-
    Bill is nog steeds hetzelfde, alleen waarschijnlijk met wat meer verantwoording s gevoel!
    Dus wat zeuren jullie nou?!


    all I want for christmas is a girlfriend

    Hij blijft gewoon hetzelfde -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/