• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door.
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeer' ik je personage of verwijder deze van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen ik(Durbanskies) opent nieuwe topics. Pas als ik langer dan 12 uur niet online ben geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in mijn gastenboek
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (11/20 vrij)
    Docenten:
    -Vrij
    -Vrij

    Jongens (10)
    - Scott 'Scottie' Berkham ~ Pianoman (1)
    - Gereserveerd ~ Aestivate
    - Levi Finn Winston ~ JamesPotter
    - Michael 'Mike' Luke Hood (3) ~ Jovantos
    - Thomas 'Tho' Isaac Barton (4) ~ Durbanskies
    Meisjes (10)
    - Victoire 'Vic' Lizzy Barton (1) ~ Durbanskies
    - Gereserveerd ~ Caelestis
    - Aylinn-Chelsey Marina McGrath (2) ~ Jovantos
    - Carly Chase ~ Philocalist (2)
    - Jennifer 'Jen' Anouk Reeds ~ Raccoon
    - Lixue 'Li' Sheen ~ Pientie (3)
    - Marlene 'Marley' Blaire Newport ~ Schuld


    Invullen:
    Naam:
    (eventuele) Bijnaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(met foto):
    Innerlijk:
    Extra:

    Als je zelf nog iets leuks weet om erbij te schrijven over je personage, gewoon doen!


    De kamerindeling:

    Kamer 1: Scott, Michael
    Kamer 2: Levi, Thomas
    Kamer 3: Victoire, Aylinn
    Kamer 4: Carly, Jennifer
    Kamer 5: Lixue, Marlene
    Kamer 6:
    Kamer 7:
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Vakanties van spelers:
    Jovantos: 5 juli tot 20 juli
    Durbanskies: 18 juli tot (denkik) 1 augustus
    JamesPotter: 3 tot 11 juli



    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.




    Patholoog en MissAlice; als jullie mee willen doen en de docenten weer willen spelen oid, kan dat natuurlijk altijd c:



    Credits; Patholoog & MissAlice

    We komen aan bij een verzamelpunt, dus niet bij het huisje.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:04 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Levi Finn Winston ~ Scott

    Ik pak Scotts ticket aan terwijl ik zenuwachtig de groep inkijk. Normaal ben ik nooit in voor dit soort dingen, maar Scott had me zo smekend aangekeken dat ik wel moest. Drie jongens stonden bij elkaar. Daar kon ik beter niet heengaan. Teveel kans dat ik Scott verraadde. Een andere jongen stond alleen en ik loop er heen. Kan ik meteen mijn Schotse accent oefenen. Of misschien moet ik dat Schotse accent toch achterwege laten. Zoiets gaat alleen maar falen waardoor ik het sneller verraad. Dan besef ik me dat ik al een halve minuut voor de jongen sta, zonder ook maar iets te zeggen. Oh, dit faalt zo. Ik kleur lichtroze.
    'Ik ben ehm... Ik ben Scott.' zeg ik dan tegen hem. Wauw, geweldig Levi. echt een slimme zet. Zoiets komt niet echt overtuigend over en ik ben al zo slecht in liegen. Hopelijk vraagt hij niets, want ik weet niet zo veel van Scott. Behalve dat hij uit Schotland komt, maar als ik dat zeg, dan valt het weer op dat ik geen Schots accent heb. 'Wie ben jij?'

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 22:36 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Jennifer Anouk Reeds~Outfit


    Nadat ik mijn gokje waagde schudde hij lachend zijn hoofd wat betekende dat ik er naast zat. ''Zeventien, maar goed geprobeerd,'' zei hij met een zwakke grijns "Ah ik zat er toch dicht bij." zei ik met een kort lachje Een koud briesje raasde over me heen en ik wist al zeker dat mijn blonde haren nu vast aan het krullen waren door de natte sneeuw. Bij mijn aanbod knikte hij kort en beet vervolgens op zijn lip, iets wat ik altijd wel aantrekkelijk had gevonden. Jen, je bent hier niet op jongensjacht piepte een stemmetje in mijn hoofd. Hij nam eentje uit het pakje die ik dan vervolgens weer opborg in mijn zak. we waren niet de enige die rookten ik had volgens mij nog iemand gezien. Deze keer bood hij me een aansteker aan nadat hij zijn stokje al aan had. "Dank je." glimlachte ik waarna ik nu ook het vuurtje liet branden aan mijn peuk en er vervolgens een haal van nam. Ik hing wat dichter bij hem staan in de hoop dat ik het wat warmer zou gaan krijgen. Londen was al zo'n ijskoude plek, maar hier is het net als die Disney film frozen. Een rilling ging over me heen, maar de kou minderde al wat door het warme gevoel van nicotine die door mijn longen suisde. Ik rookte eigenlijk niet veel en ook al niet lang. Ik zou er zo gemakkelijk van af kunnen, maar ik wist niet zeker of ik dat wel wilde. ''Ben je al nieuwsgierig met wie je slaapt?'' Vroeg hij me plots en had een zwak glimlachje op zijn gezicht. "Ja best wel, hopelijk valt ze wel mee." zei ik. ''Als je het niet leuk hebt, je mag altijd bij komen,'' Zei hij met een speelse grijns en ik moest even grinniken. "Dat zou je wel willen hé?" zei ik plagend en grinnikte dan weer. "Ah ik denk dat ik het wel ga overleven met mijn kamer genote, hopelijk is het omgekeerd ook zo." grijnsde ik. "Hopelijk kunnen we zo naar het huisje toe ik sta hier zowat te trillen." zei ik terwijl ik mijn armen kort over elkaar heen sloeg en de peuk even tussen mijn vingers hield.


    River Owen Posey


    Nadat ik mijn ticket was gaan halen leken enkele van de andere jongens al met elkaar overeen te komen, aangezien ik geen zin had om me daarbij te mengen of tja niet echt wist hoe ik hun het best kon begroeten zonder hun te storen bleef ik maar wat afzijdig staan. Mijn blik gleed even over het papiertje tussen mijn vingers heen terwijl ik deze wat bestudeerde maar toen ik wat op me af zag komen keek ik op. Het was één van de jongens die ook afgeroepen was, maar ik was allang vergeten welke namen er waren. Kort keek ik de jongen aan die een slag kleiner was dan mij, niet dat ik dat een probleem vond ik was namelijk ook één van de langste uit mijn familie. De jongen die stil voor me stond was bleek van huidskleur en had blonde haren. Na even leek hij wakker te worden uit zijn gedachten en begon te blozen, wat best grappig was. 'Ik ben ehm... Ik ben Scott.'zei hij dan eerder twijfelend dan dat hij zich echt voorstelde.'Wie ben jij?' vroeg hij vervolgens. "River, aangenaam." stelde ik mezelf dan ook voor met een zwak glimlachje en stak mijn hand naar hem uit. Hij leek me wel aardig denk ik. "Weet jij wat er nu gaat gebeuren?" vroeg ik hem vervolgens nieuwsgierig. Ik had namelijk niet echt opgelet tijdens de toespraak, maar het was wel zo dat me met z'n vijven wat gingen doen. Ik hoopte niet dat we gingen skiën, ik had nog nooit op zo'n houten dingen gestaan. "Waar kom je trouwens vandaan?" vroeg ik dan maar aangezien ik de mensen wel wilde leren kennen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Levi Finn Winston ~ Scott

    'River, aangenaam.' Ik schud vriendelijk zijn uitgestoken hand. Ik bekijk River even en glimlach dan even naar hem. River is langer dan mij, dus ik moet wat omhoog kijken.
    'Weet jij wat er nu gaat gebeuren?' Vraagt River dan en ik schud mijn hoofd.
    'Nee, geen idee. Volgens mij gingen we met de lift naar boven en moesten we daar wachten op de rest, denk ik.' Zeg ik dan. Ik heb het aardig koud nu ik mijn jas aan Scott heb gegeven, maar het is te doen. In Noorwegen kan het soms ook verschrikkelijk koud zijn. Kouder dan hier.
    'Waar kom je trouwens vandaan?' Vraagt River en ik kijk hem weer aan.
    'Noorwegen.' Zeg ik uit gewoonte. Wacht. Nee, shit. 'Uhm ehh... Ik bedoel Schotland.' Dit klopt niet. Zo gelooft hij me nooit. 'Uhm. Noorwegen is een dorpje in Schotland. Aangezien ik meestal met Schotten praat, zeg ik altijd Noorwegen, omdat zij weten dat het een dorpje is.' Ratel ik terwijl er weer een blos op mijn wangen verschijnt. Waar de fack praat ik nu weer over. Laat ik maar gewoon hopen dat hij niet alle dorpjes van Schotland uit zijn hoofd kent. 'Maar waar kom jij dan vandaan, River?' Vraag ik snel om het onderwerp te veranderen. Laat ik ook maar gelijk hopen dat hij niet weet hoe een Schots accent klinkt en dat het hem dus niet opvalt dat ik dat absoluut niet heb. Waarom heb ik me ook alweer door Scott over laten halen?

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 9:11 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ezekiel Williamson


    'Zeke it is,' zegt hij en hij glimlacht. 'Sc-Levi is de naam.' Hij steekt zijn hand uit die ik schudt. 'Leuk kennis te maken, Sc-Levi,' zeg ik en ik glimlach een beetje. Al snel trek ik mijn gezicht weer in de plooi.
    'Dus... Wat denk je dat wij moeten doen? Zij gaan met de lift, en wij blijven hier.' Ik haal mijn schouders op. Geen idee. Het maakt me ook niet heel veel uit. Ik kijk om me heen en zie de rest ook nog steeds staan.
    'Wachten neem ik aan,' zeg ik. Ik beslaat dat ik beter maar gewoon een gesprek kan gaan voeren. Zo sta ik er een beetje ongemakkelijk bij en ik moet hier nog wel een tijdje blijven. 'Waarom ben je hier?' vraag ik. Geweldige vraag, Zeke. Iedereen hier heeft een probleem en daarom is hij hier. Ik weet zelf mijn probleem niet precies. Ik heb wel meer problemen. Welke Edward heeft gekozen om me hierheen te sturen weet ik niet eens. Een schok gaat door me heen. Wat als ik tegen iedereen hier moet gaan vertellen wat mijn probleem is? Dat wil ik niet doen. Ik wil opeens nog veel liever weg. Door rustig te ademen probeer ik te kalmeren maar het lukt niet helemaal goed.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Anna Sharp - Mededeling!
    Ik verhief mijn stem weer over het gezelschap. 'Als de eerste groep een beetje kan opschieten, dan kan de volgende groep al hun tickets komen halen! Dit zijn; Victoire Barton, Carly Chase, Delilah Gerson, Aylinn-Chelsey McGrath en Marlene Newport.' Ik keek even naar de lucht. Donkere wolken pakten zich samen. 'Als jullie even kunnen opschieten,' riep ik nog een keer over het plein. 'Over een half uur begint de sneeuwstorm.' Ik kende de weersomstandigheden ondertussen maar al te goed hier in de bergen. Ik boog me naar Gregor toe. 'Ga jij anders alvast maar de jeep halen. Het ziet er lelijk uit.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt


    River Owen Posey


    Vriendelijk schudde Scott mijn hand om deze dan vervolgens weer los te laten. Op mijn vraag schudde hij zijn hoofd als teken dat hij het ook niet precies wist. 'Nee, geen idee. Volgens mij gingen we met de lift naar boven en moesten we daar wachten op de rest, denk ik.' antwoorde hij en deze keer knikte ik. Zoiets had ik denk ik ook begrepen.
    'Noorwegen.' zei hij, maar leek dan plots wat te herinneren ofzo. 'Uhm ehh... Ik bedoel Schotland.' verbeterde hijzelf waardoor ik even fronste. Als ik het juist had waren dat wel twee heel verschillende landen. 'Uhm. Noorwegen is een dorpje in Schotland. Aangezien ik meestal met Schotten praat, zeg ik altijd Noorwegen, omdat zij weten dat het een dorpje is.' Ratelde hij en ik merkte op dat hij wat rood begon te worden."Oh, dat wist ik niet." zei ik opmerkend. Tja hij was ook de eerste persoon van Schotland die ik ontmoet had. 'Maar waar kom jij dan vandaan, River?' vroeg hij me vervolgens vast uit nieuwsgierigheid. "Ik ben van Mexico, een héél stuk verder dus." glimlachte ik vriendelijk. Daarna hoorde ik in de verte één van de begeleiders zeggen dat we wat moesten doordoen. "Zullen we dan maar naar die skilift gaan?" stelde ik voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH


    Vince Luke Smiths
    Ze borg het pakje weer op en bedankte me vervolgens voor het vuurtje die haar sigaret aanlichtte. Ze kwam iets dichterbij en ik keek haar kort aan terwijl ik de rook uit blies, het warmde ons allebei waarschijnlijk iets op maar veel verschil maakte het niet.''Ja best wel, hopelijk valt ze wel mee,'' antwoordde ze en ik fronste, ik hoopte dat mijn kamergenootjes ook mee zouden vallen. ''Dat zou je wel willen hé?'' Vervolgde ze plagend en ze grinnikte en ik rolde met mijn ogen en lachte kort. ''Ah ik denk dat ik het wel ga overleven met mijn kamer genote, hopelijk is het omgekeerd ook zo,'' grijnsde ze. ''Ik zou het niet weten, volgensmij ben je best lastig,'' reageerde ik plagend en stak kort mijn tong naar haar uit en knipoogde snel. ''Hopelijk kunnen we zo naar het huisje toe, ik sta hier zowat te trillen,'' zei ze en ze sloeg haar armen over elkaar en hield de peuk tussen haar vingers. Ik sloeg een arm om haar heen en glimlachte zwakjes, ''het valt wel mee toch?'' Zei ik en grijnsde nu lichtjes. ''Het zal vast niet lang duren,'' zei ik terwijl ik weer naar de begeleidster keek, mevrouw Sharp, ik had liever dat ik haar voornaam wist. Ze noemde de volgende namen op maar Jennifer noch ik zat er niet bij. ''Is dit je eerste keer? Wintersport?'' Vroeg ik aan Jen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    "Liar, liar, oh oh oh"

    Scott Berkham ~ Levi ~


    "Leuk kennis te maken, Sc-Levi." Ik zag Zeke een beetje glimlachen en vroeg me af of ik dat veroorzaakt had. Misschien wel? Want het ziet ernaar uit dat hij zijn gezicht snel weer in de pokerface van net trekt. Toen besefte ik wat hij zei en ik voelde mijn wangen even kort kleuren.
    Zeke haalde zijn schouders op bij mijn vraag en ik keek even rond. Ik zag Levi staan praten met een andere jongen en ik bekijk ze even.
    "Wachten neem ik aan." Ik knikte kort. Dat leek me wel logisch ja. Stomme vraag die ik stelde. "Waarom ben je hier?" Kwam er na een korte stilte en ik keek hem verschrikt aan.
    "Ehm... gewoon... er even tussen uit." sprak ik toen en ik keek hem aan. Ik zag dat hij liever niet te vraag terug wilde hebben, maar even was ik geneigd het wel te doen. Gewoon omdat hij deze persoonlijke vraag ook stelde. Ik zweeg voor een moment.
    "Als de eerste groep een beetje kan opschieten, dan kan de volgende groep al hun tickets komen halen! Dit zijn; Victoire Barton, Carly Chase, Delilah Gerson, Aylinn-Chelsey McGrath en Marlene Newport." Mijn hart stopte voor mijn gevoel toen ze zei dat de volgende groep hun tickets mocht komen halen. Betekend dit dat we allemaal met die skilift gaan? Ik slik een keer maar mijn keel voelt droog aan waardoor ik even hoest. "Als jullie even kunnen opschieten. Over een half uur begint de sneeuwstorm." Tijd om het op te biechten denk ik, dat ik niet durf.
    "Ik moet even wat gaan vermelden, ik ben zo terug denk ik." Zei ik tegen Zeke en ik gaf hem even een klopje op zijn schouder. Ik liep snel naar mevrouw Sharp toe en keek haar aan.
    "Mijn naam is nog niet genoemd, maar begrijp ik nou dat iedereen met de skilift moet? Nee toch? Ik hoop van niet want ik wil dat echt niet." Ik stond wat te trillen op mijn benen en ik keek haar aan. Ik ben als de doods.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 12:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna Sharp
    Een jongen kwam op mij af lopen. 'Mijn naam is nog niet genoemd, maar begrijp ik nou dat iedereen met de skilift moet? Nee toch? Ik hoop van niet want ik wil dat echt niet,' zei hij, terwijl de angst op zijn gezicht geschreven stond. Ik lachte de jongen bemoedigend toe. 'In feite moet iedereen met de skilift, het huis ligt redelijk hoog op de berg, maar als je echt angst hebt, kun je dadelijk meneer McEwan helpen de koffer in en uit te laden, dus dan kun je mee rijden met de jeep. Of je kunt samen met mij na de laatste groep in de lift gaan, dan zijn we alleen met ons tweeën. Ik ben er om je te helpen.' Ik legde mijn hand op zijn schouder. 'Het komt allemaal wel goed. Er is nog nooit iemand gewond of niet boven geraakt.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    "What do you fear?"

    Scott Berkham ~ Levi ~

    Mevrouw Sharp keek naar mij en lachte mij toe.
    "In feite moet iedereen met de skilift, het huis ligt redelijk hoog op de berg, maar als je echt angst hebt, kun je dadelijk meneer McEwan helpen de koffer in en uit te laden, dus dan kun je mee rijden met de jeep. Of je kunt samen met mij na de laatste groep in de lift gaan, dan zijn we alleen met ons tweeën. Ik ben er om je te helpen." Ik keek naar de hand die op mijn schouder kwam te liggen en beet op mijn lip. "Het komt allemaal wel goed. Er is nog nooit iemand gewond of niet boven geraakt." Bij deze worden kreeg ik juist meer angst dan dat het mij kalmeerde.
    "I-ik ga wel mee met McEwan." besluit ik stotterend en ik kijk mevrouw Sharp aan. "Ik help dan liever met de koffers in,- en uitladen dan dat ik met zo'n lift ga." vertelde ik eerlijk. Ik keek weg. "Levi is mijn naam." zei ik toen zonder haar aan te kijken. Als ik had geweten dat we met skiliften moesten had ik denk ik niet eens gegaan. Maar hopelijk staat ze nu toe dat ik met McEwan meega, ze had het zelf voorgesteld.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anna Sharp
    'Ik help dan liever met de koffers in,- en uitladen dan dat ik met zo'n lift ga,' zei hij. 'Is goed, Levi.' Ik keek even rond. 'Dan mag je hier bij mij blijven wachten of hier op het plein, totdat meneer McEwan terug komt. Dat zal over een minuutje of tien zijn.' Ik pakte mijn telefoon uit mijn broekzak en sms'te "Je krijgt help" naar Gregor. Nu maar hopen dat hij snel naar onder kwam.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Sorry maar ik ga me uitschrijven. Ik heb het momenteel toch drukker dan ik dacht, zo raak ik toch steeds achter enz. Veel plezier nog aan de rest!]


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    [Sorry maar ik ga me uitschrijven. Ik heb het momenteel toch drukker dan ik dacht, zo raak ik toch steeds achter enz. Veel plezier nog aan de rest!]


    [Jammer Syl, maar ik snap het wel! Veel succes met alles en zo! (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Levi Finn Winston ~ Scott
    'Oh dat wist ik niet.' Zegt River. Nee, het was best vreemd geweest als je het wel had geweten, River. Noorwegen is geen dorp in Schotland, denk ik. Bij Schotten weet je het natuurlijk nooit.
    Als je met een Schot praat, kan je binnen vijf minuten van indentiteit wisselen zodat jij opeens de Schot bent. Het is al helemaal erg als de Schot Scott heet. Dan ben je gedoemd.
    'Ik ben van Mexico, een héél stuk verder dus.' Zegt River dan. Ik knik even en grijns.
    'Gaaf! Ik ben er nog nooit geweest, maar het lijkt me echt warm daar,' zeg ik. Volgens mij praat ik echt onzin, nog meer onzin dan normaal. Eigenlijk kan ik die volgens mij wel weglaten. Ik praat onzin. Ik ben geen Schot. Ik heet niet Scott.
    Ik hoorde in de verte dat de volgende groep zich moest klaarmaken. De volgende groep? Wat? Heb ik me voor niets opgeofferd? Mijn blik glijdt naar Scott, die met die mevrouw staat te praten.
    'Zullen we dan maar naar die skilift gaan?' Zegt River dan en ik knik afwezig.
    'Ja is goed.' Zeg ik en ik draai me weer om. Ik loop naar de skilift en neem plaats op een bankje daar, er van uitgaand dat River mij volgt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scott Berkham ~ Levi ~

    "Is goed, Levi. Dan mag je hier bij mij blijven wachten of hier op het plein, totdat meneer McEwan terug komt. Dat zal over een minuutje of tien zijn." Ik knikte en begon me eigenlijk best lullig naar Levi te voelen. Als ik had geweten dat we toch allemaal me de skilift moesten gaan, dan had ik het hem nooit gevraagd. Ik kijk richting Levi en de jongen en zag hem even naar mij kijken. Ik kijk weg van hem. Verdomme, wat ben ik toch stom.
    "Mevrouw Sharp..." Moet ik het opbiechten? "Ik... Ik vind het fijn dat ik met meneer McEwan mee mag. Heel erg bedankt." zeg ik dan en ik knijp mezelf in mijn arm. Ik wrijf even over mijn gezicht en kijk rond. "Gaat het echt stormen?" vraag ik dan en vertik het eigenlijk om mevrouw Sharp aan te kijken. Mijn ogen glijden naar de lucht. Een paar donkere wolken komen samen, dus ik neem aan dat het wel zo is. Hopelijk is de rest op tijd boven. Hopelijk zijn Victoire en Levi op tijd boven. Dat zijn toch wel de mensen die me het meest zorgen baten, maar dat is misschien omdat ik als eerst met hun om ben gegaan. Ik kijk even naar Zeke en besluit hem dan te wenken. Als hij wil komen, komt hij maar.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2014 - 16:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.