• De stelling van deze week luidt:
    Vrienden op social media sites zijn geen echte vrienden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Oneens.
    Je kan gewoon vrienden maken via het internet, je moet er wel heel voorzichtig mee zijn want je weet nooit precies wie je voor je hebt maar er zitten ook genoeg leuke en eerlijke mensen op het internet. Ik zelf heb ook op deze manier een meisje ontmoet en inmiddels zijn we hele goeie vriendinnen en spreken we zo af en toe af (aangezien we wat verder van elkaar vandaan wonen kan het niet elke dag). Zolang ze je willen steunen noem ik het wel vrienden, internet of geen internet.


    Sometimes it's best not to care.

    CaptainBenja schreef:
    Oneens, ik denk dat je best echte vrienden kan maken op het internet. Natuurlijk zitten er rare mensen op het internet, maar dat is niet altijd zo. Ik heb zelf ook goede vrienden gemaakt, via het internet. Ik vind dat je elkaar's uiterlijk niet hoeft te zien. Als je elkaar vertrouwt en al jaren met elkaar kletst kan dat toch ook echte vriendschap zijn? Hetzelfde is met lange afstand vriendschappen. Je hoeft elkaar niet elke dag te zien om echte vrienden te zijn. Een dikke oneens dus.


    Oneens, ik heb hier op Quizlet genoeg nieuwe vrienden gemaakt die ik uiteindelijk ook in het echt heb ontmoet en nu ook mijn beste vriendinnen zijn geworden. Ik zit zelfs in een band met enkele van hen. Soms vertrouw je mensen online veel beter dan vrienden in het echt, omdat mensen online je minder snel beoordelen dan de mensen die je door en door kennen.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 16:12 ]


    Sometimes to stay alive you got to kill your mind |-/

    Western schreef:
    Oneens.
    Je kan gewoon vrienden maken via het internet, je moet er wel heel voorzichtig mee zijn want je weet nooit precies wie je voor je hebt maar er zitten ook genoeg leuke en eerlijke mensen op het internet. Ik zelf heb ook op deze manier een meisje ontmoet en inmiddels zijn we hele goeie vriendinnen en spreken we zo af en toe af (aangezien we wat verder van elkaar vandaan wonen kan het niet elke dag). Zolang ze je willen steunen noem ik het wel vrienden, internet of geen internet.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Niet mee eens

    ze kunnen je echte vrienden worden
    hangt er vanaf hoe je er mee omgaat en andere


    Believe in you, believe in life, believe in tomorrow, believe in everything you do ~ Bill Kaulitz

    Hier kan ik kort over zijn; oneens.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    lastig... ik heb zat mensen leren kennen via social media maar nooit in het "echt" ontmoet, of dan hoor je niks meer van ze. maar ik heb ook jaren geleden via quizlet toevallig een vriendin leren kennen en daar heb ik nu nog steeds goed contact mee. dat is ongeveer 5 jaar geleden.

    dus beide.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:11 ]

    Oneens
    Je kan best vrienden worden op het internet maar je moet ook niet iedereen vertrouwen
    (A)

    Oneens. Als je een persoon op het internet beter kent (en dus weet dat het geen rare mannetjes zijn), en je goed met diegene kan praten/schrijven, is het een echte vriend

    vriendschap is een illusie en bestaat niet


    I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.

    eens.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    eens.

    Het is vervelend dat je op allerlei topics hebt gereageerd die al oud zijn en ze daardoor omhoog bumpt. Kijk eerst naar de laatste datum voor je reageert, a.u.b.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    oneens !
    ik heb meerdere mensen leren kennen via social media (quizlet/instagram)
    internet vriendinnen , hebben vrij weinig verschil met de reallife vrienden
    alleen durven sommige mensen dit niet aan , wat zeker bbegrijpelijk is .
    maar dat houd dan zeker niet in dat deze vrienden nep zijn.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2015 - 0:08 ]


    -

    Zaynsnutellax schreef:
    oneens !
    ik heb meerdere mensen leren kennen via social media (quizlet/instagram)
    internet vriendinnen , hebben vrij weinig verschil met de reallife vrienden
    alleen durven sommige mensen dit niet aan , wat zeker bbegrijpelijk is .
    maar dat houd dan zeker niet in dat deze vrienden nep zijn.[/quote

    Bump (krul)


    wat was dit ookalweer

    Oneens. Voor sommige mensen voelen internetvrienden als echte vrienden.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?