• De sneeuwengel

    http://www.quizlet.nl/stories/139518/de-sneeuwengel/

    Het geluid van bommen die op de grond vielen deed mij ineen krimpen. 'Pappa schiet op!' Gilde ik. Het luik klapperde door de wind. Met grote ogen keken mijn moeder en ik ernaar. 'Noort, maak je geen zorgen ik heb haar.' Riep pappa. Op het zelfde moment klonk er een oorverdovende knal. Stukken grond vlogen omhoog en belanden in de schuilkelder. Ik dook in elkaar en rilde. Nee, dit kon niet...
    'Leonard!' Gilde mijn moeder. Ze sprong op en verdween naar buiten. Ik gilde. 'Mam!' Ik sprong ook op en wilde haar achterna rennen. Een bom die de grond raakte liet de aarde onder mij trillen. Ik viel om en beschermde mezelf met mijn arm voor de rondvliegende stenen. Een groot stuk hout viel over het gat van de schuilkelder en liet het duister over mij heen vallen. Ik kroop in elkaar en rilde, snikte en snotterde. De tijd tikte eindeloos voorbij. Het geluid van bommen, het geschreeuw van mensen en kinderen. Ik legde mijn handen op mijn oren en begon te schreeuwen. Dit kon niet waar zijn. Dit kon niet de werkelijkheid zijn.


    Een verhaal over een meisje dat alles verliest en lijkt te gaan sterven, maar juist dan tot leven komt.

    ~Fantasy, onbekende personnen
    ~Geschreven door Pientie
    ~Gestart: 24-6-2014
    ~eind: ?



    ~My Mind Is Free~

    Lol. Ik dacht dat het topic over een sneeuwengel ging die je 's winters in de sneeuw maakt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Lol. Ik dacht dat het topic over een sneeuwengel ging die je 's winters in de sneeuw maakt.

    Haha xd leuke lok manier ;P had ik zelf nog niet aan gedacht. ik wilde er nog "story" achter plakken, maar me zusje klikte op enter dus liet ik het maar zo ;D


    ~My Mind Is Free~