• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Dus uhh…’ Ik zag zijn wangen rood worden wat ook mijn wangen rood deed worden. Het zag er gewoon ontzettend schattig uit en het was dan ook super moeilijk om niet zijn hand vast te houden.
    ‘ik- ik neem aan dat ik hier nog wat moet blijven omdat ik te veel bloedverlies heb gehad? Wat- wat ik afschuwelijk vind.’ Hij keek naar de plafond en even was ik bang dat hij inderdaad te veel bloed verloren had tot ik de zusters gezicht zag.
    ‘Ik ben ook een beetje duizelig.. en misselijk.’ Zijn blik kruiste mijne en ondanks dat dit totaal niet grappig was moest ik met moeite mijn lach inhouden terwijl ik mijzelf enorm gevleid voelde.
    ‘Vooruit dan maar. Maar dan wil ik geen gerotzooi vanavond.’ Ze liep weg om ongetwijfeld de deuren dicht te doen voordat ze terug naar haar kamertje ging waar ongetwijfeld haar bed zal liggen aangezien het al nacht was.
    Ik pakte de kussen naast me en sloeg hem er zachtjes mee.
    ‘Ik hoop dat dit een grapje is, meneer Weasley anders heb ik een groot probleem.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Of nee qacht ik weet nog een ander vraag voordat hij dit gaat stellen..


    Typen jij want ik ben nu nieuwsgierig :< ik kan echt niet met verassingen omgaan.! Dat kan je aan iedereen vragen die ik ken XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Vooruit dan maar. Maar dan wil ik geen gerotzooi vanavond.’ ze liep de kamer uit en sloot se deuren achter haar. Net toen ik me omdraaide ok Campbell tw zien, sloeg hij me met een kussen.
     ‘Ik hoop dat dit een grapje is, meneer Weasley anders heb ik een groot probleem.’ ik lachte spottend en sloeg met dezelfde kussen tegen hem.
    'Jammer genoeg niet. En dit is nog niet je grootste probleem, want als je met een weasley omgaat, krijg je nog grotere problemen die NIET met karkarov te maken heeft..' mijn lach verdween even en ik zuchtte.
    'En daarom kwam ik eigenlijk hier. Ik wilde je iets vragen.' Ik nam een korte pause waarin ik naar mijn hand keek die in het verband lag.
    'Ik hou echt erg veel van jou Campbell Saunders, maar na je woorden en de gedoe met Karkarov heb ik even tijd genomen om te denken. In een uitgestorven lokaal. Nu met een kapotte spiegel. En.. bloed.' Ik zweeg en wenktw mijn blik van mijn hand af om naar Campbell te kijken. Voordat ik in een trance raakte, ging ik snel verder.
    'Je had gelijk. Het is te gevaarlijk om bij jou te zijn. Zowel voor mij als voor jou. Mij maakt niets uit wat er met mij gebeurd, maar ik ben bang voor jou. Wat ze je aan kunnen doen.' Ik beet op mijn lip bij de gedachtes van een lachende Campbell in mijn armen, en de volgende dag een dode Campbell voor wiens lijk ik stond met Karkarov achter hem. Snel schudde ik die gedachtes van me af en ging verder.
    'Ik wilde je een vraag stellen, en jou laten kiezen, aangezien ik bij het begin zo egoïstisch genoeg was om alsnog bij jou te blijven waardoor je gegrepen werd door Karkarov.' Ik haalde diep adem en keek van hem weg om uit het raam te kijken. De sterren in de hemel dansten en leken me uit te lachen. Maar ze glinsterden prachtig in de hemel, net als de ogen van Campbell wanneer hij vol plezier lacht.
    'Wil je dit doorzetten, in het geheim zodat ze er niet achterkomen. Hoe gevaarlijk het kan zijn, gewoon bij mij blijven? Of naar Karkarov luisteren en uit mijn buurt blijven. Waar jij en ik gescheiden door blijven leven..?' Ik stop toen ik zag dat de sterren leken gestopt te zijn met dansen, lachen en glinsteren. Neem ik aan dat dat ook zo was met Campbell zijn ogen nu.
    'En deze keer ga ik niets zeggen. Jij hebt de keuze, want nu begrijp ik alles pas echt goed, wat zelden voor komt bij mij.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    (...)

    Typen jij want ik ben nu nieuwsgierig :< ik kan echt niet met verassingen omgaan.! Dat kan je aan iedereen vragen die ik ken XD



    Om die reden zeg je de hele tijd "veras me" x)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jippy, over precies twee maanden en een dag word ik 15, EINDELIJK krijg ik dan een mini laptop van mijn ouders, hoef ik met mijn zussen niet meer te ruziën over wie de computer nu krijgt :'D elke keer na het ontbijt rend zij naar het conputer toe en zegt ze dat ze eerder is en ik moet wachten x(


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)


    Om die reden zeg je de hele tijd "veras me" x)


    Ja dat is het probleem.. opzich vind ik verassingen niet erg maar als ik weet dat er een verassing is dan raak ik over-enthousiast en dan vraag ik iemand echt dood D: x.o' en uiteindelijk kom ik erachter wat het is en dan is al mijn enthousiasme weg want ik ben dan enthousiast om het raden wat het is ofzo. ik ben raar.. let niet op mij xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Jippy, over precies twee maanden en een dag word ik 15, EINDELIJK krijg ik dan een mini laptop van mijn ouders, hoef ik met mijn zussen niet meer te ruziën over wie de computer nu krijgt :'D elke keer na het ontbijt rend zij naar het conputer toe en zegt ze dat ze eerder is en ik moet wachten x(


    Och D: ik ken dat ook hoor. Ik heb sinds anderhalf jaar geleden pas mijn eigen laptop... dit was door studie T.T.. daarvoor zat mijn broer er altijd achter echt 24/7 en dat mocht gewoon van mijn moeder waardoor ik nooit een computer aanraakte tenzij het voor school was. En als ik dan niet voor school bezig was ging mijn broer zeuren meteen..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ja dat is het probleem.. opzich vind ik verassingen niet erg maar als ik weet dat er een verassing is dan raak ik over-enthousiast en dan vraag ik iemand echt dood D: x.o' en uiteindelijk kom ik erachter wat het is en dan is al mijn enthousiasme weg want ik ben dan enthousiast om het raden wat het is ofzo. ik ben raar.. let niet op mij xD


    Dan ga ik voortaan zeggen dat ik een verassing heb en ga die post express drie dagen later posten waar er helemaal niets bijzonders in staat :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    Meteen kreeg ik een slag terug van de kussen en beteuterd keek ik naar de kussen. Hij pleegde overspel.
    ‘Jammer genoeg niet. En dit is nog niet je grootste probleem, want als je met een Weasley omgaat, krigj je nog grote problemen die NIET met Karkarov te maken heeft…’ mijn lach stierf weg bij zijn laatste zin. Voor even had ik niet aan hem gedacht. Voor even en nu leken alle gedachtes weer terug te komen. Iets wat ik totaal niet wilde.
    ‘En daarom kwam ik eigenlijk hier. Ik wilde je iets vragen.’ Hij keek naar zijn verbonden hand in plaats van naar mij wat me een naar gevoel gaf. Dit kon gewoon niks goeds betekenen.
    ‘Je had gelijk. Het is te gevaarlijk om bij jou te zijn. Zowel voor mij als voor jou. Mij maakt niets uit wat er met mij gebeurd, maar ik ben bang voor jou. Wat ze je aan kunnen doen. Ik wilde je een vraag stellen en jou laten kiezen, aangezien ik bij het begin zo egoïstisch genoeg was om alsnog bij jou te blijven waardoor je gegrepen werd door Karkarov.’ Ik wilde zeggen dat zonder hem Karkarov me zo en zo gegrepen zou hebben maar ik verslikte die woorden aangezien ik besefte dat die de situatie niet zouden bevorderen.
    ‘Wil je dit doorzetten. In het geheim zodat ze er niet achter komen. Hoe gevaarlijk het kan zijn, gewoon bij mij blijven? Of naar Karkarov luisteren en uit mijn buurt blijven. Waar jij en ik gescheiden door blijven leven? En deze keer ga ik niets zeggen. Jij hebt de keuze, want nu begrijp ik alles pas echt goed, wat zelden voor komt bij mij.’
    Ik beet op mijn lip. Ik hield niet van keuzes. Ik was altijd bang dat ik de verkeerde maakte waardoor iemand gekwetst werd, gewond of nog erger vermoord. Voorzichtig pakte ik Georges hand weer terwijl mijn duim weer zachtjes zijn hand begon te strelen. Ik keek liever naar onze handen dan de risico lopen dat ik in Georges ogen moest kijken.
    ‘Ik weet toch dat ik niet meer lang te leven heb, George. Als ik dan nog voor iemand kan sterven, lijkt mijn leven iets meer waard dan hij nu is. Vooral omdat ik vrees dat als ik voor Karkarov zou kiezen, mijn hart nog steeds naar jou leid omdat je die begiftigd heb met jouw liefde.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan ga ik voortaan zeggen dat ik een verassing heb en ga die post express drie dagen later posten waar er helemaal niets bijzonders in staat :Y)


    Oke de stappen die dan gebeuren

    1) ik spam topic vol
    2) ik spam je GB vol
    3) ik spam je PB vol
    4) ik ga tegen mijzelf praten
    5) ik flip omdat ik het nog steeds niet weet
    6) ik pleeg zelfmoord uit stress en nieuwsgierigheid ('x
    7) jij post net je gedeelte wanneer ik mijn laatste adem uitblaas :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Oke de stappen die dan gebeuren

    1) ik spam topic vol
    2) ik spam je GB vol
    3) ik spam je PB vol
    4) ik ga tegen mijzelf praten
    5) ik flip omdat ik het nog steeds niet weet
    6) ik pleeg zelfmoord uit stress en nieuwsgierigheid ('x
    7) jij post net je gedeelte wanneer ik mijn laatste adem uitblaas :P


    Dan ga ik je alvast zrggen dat ik een gruwelijke idee had voor george in het nest, omdat iedereen dan bij elkaar is en ook draco en Campbell :Y) en jr mag alles vol spammen hoor, ik zet gewoon even de opties uit die er voor zorgen dat ik een breichtje krijg als iemand iets in mijn gb zet (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dan ga ik je alvast zrggen dat ik een gruwelijke idee had voor george in het nest, omdat iedereen dan bij elkaar is en ook draco en Campbell :Y) en jr mag alles vol spammen hoor, ik zet gewoon even de opties uit die er voor zorgen dat ik een breichtje krijg als iemand iets in mijn gb zet (A)


    Vertel! :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god; ik haat je echt en ik haat mijzelf omdat ik nu al nieuwsgierig/ gestrest; ja ik raak er gewoon gestrest van omdat ik iets niet weet D: ik heb nu echt de neiging om je helemaal vol te spammen... omdat ik het wíl weten! Uch D: Shii. ik ga hier kapot XD ik hou nog niet eens twee minuten vol zonder het te weten.. x.o' dit is echt vreselijk ik moet mijn gedachtes afleiden voordat het van kwaad tot erger gaat... serieus ik kan niet zeggen hoe kapot ik hier nu ga omdat ik iets niet weet x.o' ik ben echt ziek in mijn hoofd... of over enthousiast? XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Vertel! :D


    Ik hou niet van verklapoen. Maar om voor te zorgen dat je gren zelfmoord gaat plegen geef ik je een aantal sneak previeuws:
    -George zijn plan kan zo eindigen dat Draco het uit maakt met Ginny en Campbell een trauma krijgt


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    En oh, George leert vliegen zonder een bezem


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••