• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat is er allemaal gebeurt en waar moet ik op reageren?


    Spoiler alert: you will save yourself

    post gewoon dat je naar binenn gaat met Fred zodat Ralf kan ontsnappen en Draco kan vermoorden en Ginny draco kan tegenhouden... laat Fred maar naar George & Camp gaan als je zin hebt ^^ deal?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar is Cage?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ziekenhuis. Shit ik haat Austin al vanaf het begin en ik doe het nog steeds :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ugh ik mag hem ook niet echt heel erg. Ik mag Scorpius meer.



    (H)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 19:54 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Eenmaal toen de zuster de kamer uit liep om iets te halen voor mijn hand, hoorde ik Campbell al praten.
    ‘Híj heeft het gedaan, hé.’
    Ik wierp me naar hem toe en bleef om een afstand staan terwijl ik mijn ene hand met de andere zachtjes vasthield. Hoe.. hoe moet ik hem vertellen dat ik mezelf ‘’per ongeluk’’ heb gesneden. Ik bedoel, dat klinkt al dom in mijn hoofd.
    ‘nee, nee.. het was gewoon een ongelukje..’ mompelde ik en bleef maar op mijn plek staan en staarde hem aan. Ik zuchtte uiteindelijk en zette me schrap.
    ‘het spijt me zo, zo erg. Je had inderdaad gelijk. Hij is erger dan dat ik dacht. Ik wilde je helpen.. maar toen kwam ik er achter dat ik afschuwelijk ben in het helpen van mensen… en toen kwam jij in de problemen terwijl ik diegene moest zijn die problemen kreeg.’ Ik stop even en liet een diepe zucht.
    ‘en je loog; ik ben diegene die jou meer in de problemen werkt dan jij mij. Het is zo afschuwelijk.’ Een hele kleine deel is het ook afschuwelijk omdat ik en Fred altijd diegene waren die zorgde dat de anderen problemen kregen. Wij kregen bijna nooit.. echte problemen. Bij Campbell is het anders. Ik WIL niet dat Karkarov hem iets aandoet. Als ik mocht kiezen of ik twintig uur achter elkaar non-stop gemarteld zou worden of Campbell, zou ik voor mezelf kiezen zodat Campbell heel zou bleven. Ook al zou het mijn dood kunnen betekenen. Maar hoe dan ook..
    ‘sorry.’ Murmelde ik dan aan de einde en kneep mijn beiden handen per ongeluk in een vuist waardoor ik binnensmonds een zachte kreet liet door de pijnscheut die ik voelde aan mijn linkerhand.



    je stukjes zijn niet sleeeecht ze zijn goeed :') de mijne zijn slecht xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    RAB schreef:
    Ugh ik mag hem ook niet echt heel erg. Ik mag Scorpius meer.


    [img]http://data2.whicdn.com/images/124352205/large.jpg[0/img]
    (H)


    van waar komt die 0 nou weer vandaan :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Aah stom foutje. IK HEB HEM WEGGEHAALD


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik stuur Fred er even niet heen want ik ga nu naar t festival (het is erg dichtbij) dus dan is het handiger dat jullie gewoon kunnen rpgen zonder mij. Fred komt later wel en desnoods doen jullie gewoon alsof hij al weg is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Nee, nee.. het was gewoon een ongelukje.’ Hij bleef op een ruime afstand van mij afstaan waardoor ik begreep dat hij loog. Hij was bang van me.
    ‘Het spijt me zo, zo erg. Je had inderdaad gelijk. Hij is erger dan dat ik dacht. Ik wilde je helpen.. maar toen kwam ik er achter dat ik afschuwelijk ben in het helpen van mensen.. en toen kwam jij in de problemen terwijl ik diegene moest zijn die problemen kreeg en je loog. Ik ben diegene die jou meer in de problemen werkt dan jij mij. Het is zo afschuwelijk.’
    Mijn adem stokte terwijl ik de raam uitkeek. ‘Sorry.’ Hoorde ik hem nog mompelen.
    Ik glimlachte enkel afwezig terwijl ik naar de hoogte van het raam keek.
    ‘Soms vraag ik me af wat beter is.’ fluisterde ik zachtjes terwijl ik uit het raam naar de sterren keek die langzaam opkwamen om weer aan de hemel te flikkeren als engeltjes.
    ‘Soms wil ik zo graag de bezem loslaten wanneer ik de hoogste punt bereikt heb. Soms wil ik gewoon uit het raam springen of mezelf neersteken met een mes voordat zij mijn lot beslissen. Iedere keer doe ik geen van alle. Iedere keer gehoorzaam ik ze en laat ik het mes liggen terwijl ik iedere messensteek kan voelen rond mijn hart. Niemand kent de werkelijke ik. Ze zien alleen wat ze willen zien. Een zwerkbalspeler met een hoop roem. Verder weten ze helemaal niks over mij. Net zoals ik niet weet wie ik ben of wat ik ben.’ Ik zweeg terwijl ik uit het raam naar de sterren bleef staren terwijl ik met moeite de grootste vraag uit mijn keel weet te drukken.
    ‘Wat denk jij wat er gebeurd, George? Wat denk jij dat er gebeurd als ik nu uit het raam spring en sterf.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Ik stuur Fred er even niet heen want ik ga nu naar t festival (het is erg dichtbij) dus dan is het handiger dat jullie gewoon kunnen rpgen zonder mij. Fred komt later wel en desnoods doen jullie gewoon alsof hij al weg is.


    Okay HF @ Festival! (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    Campbell richtte zich naar het raam toe en ik nam plaats op de bed naast die van hem, met nog mijn bloederige hand op mijn knie.
    ‘Soms vraag ik me af wat beter is.’ fluisterde hij zachtjes terwijl hij uit het raam keek.
    ‘Soms wil ik zo graag de bezem loslaten wanneer ik de hoogste punt bereikt heb. Soms wil ik gewoon uit het raam springen of mezelf neersteken met een mes voordat zij mijn lot beslissen. Iedere keer doe ik geen van alle. Iedere keer gehoorzaam ik ze en laat ik het mes liggen terwijl ik iedere messensteek kan voelen rond mijn hart. Niemand kent de werkelijke ik. Ze zien alleen wat ze willen zien. Een zwerkbalspeler met een hoop roem. Verder weten ze helemaal niks over mij. Net zoals ik niet weet wie ik ben of wat ik ben.’ Hij zweeg even wat mij bang maakte: wilde hij nou echt dood? Ik keek naar mijn voeten en concentreerde op het geklop van mijn hart.
    ‘Wat denk jij wat er gebeurd, George? Wat denk jij dat er gebeurd als ik nu uit het raam spring en sterf.’
    Ik keek verbaasd op na zijn woorden en schudde met mijn hoofd. Waarom denkt hij aan dit? Waarom vraagt hij aan dit? Hoe moet ik dit beantwoorden? Ik zuchtte. Na wat er met Karkarov, Campbell en mij was gebeurd een paar minuten geleden, was ik bang om naast Campbell te zitten. Dus bleef ik zitten op de bed, waar er een meter tussen staat tot aan zijn bed.
    ‘Campbell, ik.. ik denk dat je eerst al de mensen pijn gaat doen die om je geven. Ook al weet je het zelf niet, er zijn zulke personen. Net als mij en Fred. Draco kan er zo nodig ook bij.’ Ik stop even. Oh god dit is zo moeilijk voor mij. Mijn mond open trekken bij deze onderwerp was al moeilijk, laat staan er woorden uit mijn mond laten rollen.
    ‘Karkarov en de anderen gaan zich niet aan ergeren geloof ik. Maar ik denk dat ze dan een ander slachtoffer gaan zoeken om hun klusjes te laten opknappen.’ Even hoopte ik dat ik dat niet zei en dat Campbell te diep in zijn gedachtes was gezonken waardoor hij dit niet hoorde, en praatte gauw weer verder.
    ‘als, als je dat doet, ik zweer het je ik spring gewoon achter je aan tot poging je te gaan redden, wat natuurlijk onmogelijk is.’ Ik zweeg even.
    ‘we moeten naar Perkamentus gaan, Campbell. Geloof me, die oude man kan je van al je problemen bevrijden. Je weet dat Perkamentus de enige persoon is waar vol – sorry, je-weet-wel-wie bang voor is.’ Fluisterde ik dan en even bewoog ik met mijn niet-verwonde hand om naar zijn hand te grabbelen, maar toen kwam Karkarov zijn gezicht in beeld en trok ik mijn arm spijtig weer weg.
    ‘als je, als je ooit zo iets van plan bent om te doen, weet dan alles een einde heeft. En geen een einde leid tot zelfmoord.’ En omdat ik hem nu geen kus kon geven, wierp ik hem een klein glimlach toe.


    George is nu echt wel bang voor Karkarov en dat komt ook door jou :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ik heb me hardstikke ingehouden met KarKarov!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Campbell, ik.. ik denk dat je eerst al de mensen pijn gaat doen die om je geven. Ook al weet je het zelf niet, er zijn zulke personen. Net als mij en Fred. Draco kan er zo nodig ook bij.’ Ik schudde mijn hoofd. Ik bedoelde dat niet. Ik bedoelde of er een hemel of hel zou zijn. Of dat slechts mijn lichaam geketend zal zijn in een kist terwijl mijn geest slechts voortraasde op aarde terwijl het alle geheimen te weten komt maar niks kan doen om ze te veranderen.
    ‘Karkarov en de anderen gaan zich niet aan ergeren geloof ik. Maar ik denk dat ze dan een ander slachtoffer gaan zoeken om hun klusjes te laten opknappen. Als, als je dat doet, ik zweer je. Ik spring gewoon achter je aan tot poging je te gaan redden, wat natuurlijk onmogelijk is.’ Ik beet op mijn wang terwijl ik over zijn woorden nadacht. Ik wist dat ze makkelijker een ander vonden dan dat ik zelfmoord kon plegen. Toch deed het pijn te realiseren dat mijn broer me zo snel zou kunnen vervangen. Net zoals mijn moeder. Waarschijnlijk zou alles voor hen makkelijker zijn als ik dood was. Ik was een enorme blok aan ieders been.
    ‘We moeten naar Perkamentus gaan, Campbell. Geloof me, die oude man kan je van al je problemen bevrijden. Je weet dat Perkamentus de enige persoon is waar vol – sorry, je-weet-wel- bang voor is. Als je, als je ooit zo iets van plan bent om te doen, weet dan alles een einde heeft. En geen een einde leid tot zelfmoord.’
    Voor een seconde wendde ik mijn blik van het raam af om naar George te kijken. Om zijn lippen stond een glimlach waardoor ik snel mijn gezicht afwende.
    ‘Ik kan niet naar Perkamentus, George. Míjn enige nut op aarde zou verloren raken. Ik zal dan geen National meer wezen van Bulgarije. Ik zal verstoten worden van mijn familie. Iedere wond, iedere litteken de enige symbolen die ik bezit van de liefde die ze voor mij koesteren zou ik kwijt zijn. Ze doen me alleen pijn omdat ik het verpest. Ze willen me alleen helpen en met pijn werkt dat.’ Ik beet op mijn lip terwijl ik de brok in mijn keel steeds groter voelde worden terwijl de laatste woorden nog over mijn lippen gleden. ‘Ik weet niet of ik nog zonder pijn kan.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George is moe (cat) post bijna klaar.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••