• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Ik kan niet naar Perkamentus, George. Míjn enige nut op aarde zou verloren raken. Ik zal dan geen National meer wezen van Bulgarije. Ik zal verstoten worden van mijn familie. Iedere wond, iedere litteken de enige symbolen die ik bezit van de liefde die ze voor mij koesteren zou ik kwijt zijn. Ze doen me alleen pijn omdat ik het verpest. Ze willen me alleen helpen en met pijn werkt dat. Ik weet niet of ik nog zonder pijn kan.’
    Ik keek weg en stond op om weer terug te lopen naar mijn huidige plek en staarde naar de grond.
    'Pijn is niet de oplossing op alles.' Fluisterde ik, lixhr geïrriteerd om.. alles maar dat liet ik niet merken. Ik draaide me om naar Campell en keek hem even aan.
    'Puur pijn is mishandeling, geen hulp. Ze helpen je om duister te worden. Niets anders.' Ik stop even.
    'ik heb overigens de echte Campbell wel gezien, voor het geval dat jezelf niet kent. Hij was met mij in de kamer van hoge nood, en op het zwerkbalveld met mij.' Ik liep weg van hem en nam plaats op de bed die het grootste afstand had vanaf de bed van Campbell. Ik kruiste mijn armen en wachtte af, met mijn rug naar hem toe gekeerd.
    'En waag het niet om weer iets negatiefs te zeggen.' Riep ik nog.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Geen inspiratie ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Pijn is niet de oplossing op alles.’ Ik kon merken dat hij zich ergerde aan mij. Ik kon dat zien aan zijn houding de manier waarop hij van mij wegloopt. Zijn aura. ‘Puur pijn is mishandeling geen hulp. Ze helpen je om duister te worden. Niets anders. Ik heb overigens de echte Campbell wel gezien, voor het geval dat jezelf niet kent. Hij was met mij in de kamer van Hoge Nood en op het zwerkbalveld met mij.’ Ik slikte terwijl George zo ver mogelijk van mij plaats nam met zijn rug naar mij toe. Ik had het weer verpest. Weer was ik weer mijn vriend verloren die ik net gevonden had en George betekende zelfs meer dan alleen een vriend voor mij.
    ‘En waag het niet om weer iets negatiefs te zeggen.’ Ik zuchtte zachtjes. Hoe kon ik hem vertellen dat ik een en al negatief was. Ik zat vol met depressie die ik dag in en dag uit moest inhouden omdat ik moest glimlachen en handtekeningen moest geven. Iets waar ik vreselijk in was. Hoe kon het zijn dat ik zo erg door mijn acteertalenten heen brak op Zweinstein? Erger dan normaal? Ik schaamde me er degelijk voor. Ik kon me niet eens gedragen als een volwaardige Klammfels leerling. Eentje met zijn hoofd vol trots in de lucht. Iemand die nergens bang voor was. In plaats daarvan zat ik hier naar Georges rug te staren. Zachtjes stond ik op van het bed wat meteen een steek door mijn hoofd liet gaan waardoor ik me voor een seconde stevig vast moest houden aan het bed. Ik wist zeker dat die klap op de grond zojuist niet echt bevorderlijk was voor mijn hersenen, maar het zou me niet beletten om George te troosten. Ik slikte mijn overtollige speeksel door terwijl ik de bed los liet en zachtjes naar George toe liep. Mijn hart leek met elke centimeter dat ik dichter bij George kwam harder te gaan kloppen. Wat als hij me niet meer wilde zien? Wat als hij me wegduwde? Ondanks alles waagde ik het om zachtjes naast hem plaats te gaan nemen op het bed. Voor een seconde staarde ik enkel naar zijn gezicht. Naar zijn welgevormde wenkbrauwen boven zijn kastanjebruine ogen tot aan zijn lippen.
    Zachtjes pakte ik zijn hand en streelde met mijn duim voorzichtig over zijn hand.
    ‘Sorry, George. Wees niet bang, ik laat ze niet aan je komen.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    whoops, George had het nıet zo bedoeld, hij is moe met al deze omstandigheden en dat hij niet eens normal met Leora (ben nog niet helemaal wakker hoor xq) Campbell om kan gaan. en hij zit zo ver voor het geval dat Karkarov binnen komt en hij Campbell weer pijn gaat doen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    whoops, George had het nıet zo bedoeld, hij is moe met al deze omstandigheden en dat hij niet eens normal met Leora (ben nog niet helemaal wakker hoor xq) Campbell om kan gaan. en hij zit zo ver voor het geval dat Karkarov binnen komt en hij Campbell weer pijn gaat doen (:


    Zo intrepeteerd Campbell het, ik kan er niks aan doen ('x

    Wat ben je nog niet helemaal wakker? Kom je net uit bed dan? ('x oke sorry, ik moet begrijpen dat niet iedereen zo'n moeder heeft als ik die je nadat je uit ben geweest om 06;00 wakker roept zodat je vervolgens met haar overal meegesleurd word x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    http://tinypic.com/r/azihi8/8


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Ik hoorde voetstappen achter me, ze werden steeds luider en luider. Dit was niet de bedoeling: wat als Karkarov binnen komt vallen en ons zo ziet zitten, dan gaat hij Campbell weer pijn doen. Maar toch zat ik gewoon stil en glimlachte. Campbell nam plaats naast me op bed, wat ik niet voor elkaar kon krijgen en draaide me om naar hem waarna ik recht in zijn donkere ogen gevuld met angst staarde. Zachtjes pakte hij mijn hand en streelde met zijn duim er over heen wat mijn hart sneller liet kloppen.
    ‘Sorry, George. Wees niet bang, ik laat ze niet aan je komen.’ Ik lachte even en keek naar zijn hand die de mijne nog vasthield.
    ‘en ik laat ze niet aan jou komen.’ Ik keek om na de korte pauze en zuchtte zachtjes.
    ‘alles wat ik wil is normaal met je om kunnen gaan zonder dat jij er gestraft voor word.’ Zei ik dan zachtjes en boog me wat voorover om mijn lippen op die van hem te plaatsen. Dit gaat niet makkelijk worden. Voor hem en mij. Waarom moeten al mijn vrienden en geliefden met een groot, dodelijke probleem uitkomen? Ik onderbrak de kus en zei: ‘en ik denk dat het moeilijk gaat worden.’

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 14:32 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Zo intrepeteerd Campbell het, ik kan er niks aan doen ('x

    Wat ben je nog niet helemaal wakker? Kom je net uit bed dan? ('x oke sorry, ik moet begrijpen dat niet iedereen zo'n moeder heeft als ik die je nadat je uit ben geweest om 06;00 wakker roept zodat je vervolgens met haar overal meegesleurd word x.o'


    daarom vind ik campie zo mleuk, maar ook moeilijk x)

    niet echt net net, vanaf nu drie uur geleden denk ik..

    haha, mijn moeder laat me alleen thuis als ik ergens niet mee wil gaan. zo ben ik nu home alone :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    daarom vind ik campie zo mleuk, maar ook moeilijk x)

    niet echt net net, vanaf nu drie uur geleden denk ik..

    haha, mijn moeder laat me alleen thuis als ik ergens niet mee wil gaan. zo ben ik nu home alone :D


    Uch Campbell is geniaal; leer dat nou maar (: och alles wat ik schrijf zie ik hem ook als persoon zelf doen. Vreselijk x.o. Echt. Campbell hoefde zijn haar niet te blonderen want van mij krijgt hij al genoeg film opdrachten (A)

    Pff. Wees blij. Bij mijn moeder zijn er altijd twee opties
    Optie 1) Ik weiger of reageer niet enthousiast genoeg waardoor ze boos word en vervolgens boos vertrekt.
    Optie 2) Ze doet heel enthousiast terwijl ik geen zin heb waardoor ze haar zelf naar mijn ‘leeftijd.’ Wilt gedragen waar ik me aan erger en dan word ik uiteindelijk mee gedwongen om mee te gaan of ze schakelt naar optie 1.
    Ohja je hebt ook nog optie 3 dat is wanneer ze heel therapeutisch gaat praten tot ze omschakelt naar optie 1 en dan hoor ik dat nog dagenlang.. en dan stopt ze zodat wanneer ze weer boos op me is het weer tegen me te gebruiken! Pff x.o’

    Kortom ik kan gedragspsycholoog worden ofzo -.-


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:


    http://tinypic.com/r/azihi8/8


    Ga je Campbell opgeven? D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ga je Campbell opgeven? D:


    nee, natuurlijk niet :O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘En ik laat ze niet aan jou komen.’ Ik wist dat dat laatste nooit zou lukken. Natuurlijk zouden ze aan mij komen. Zonder of met George. Maar dan zou het de pijn waard zijn omdat ik tenminste bij George geweest was. ‘Alles wat ik wil is normaal met je om kunnen gaan zonder dat jij er gestraft voor word.’ voordat ik kon antwoorden voelde ik zijn lippen al de mijne beroeren.
    Voorzichtig legde ik mijn hand achter zijn nek en streelde zijn haren met mijn vingers tot hij onze lippen scheidden. ‘En ik denk dat het moeilijk gaat worden.’ Ik glimlachte tegen zijn lippen aan.
    ‘Dan moest je maar niet zo onwijs knap zijn.’ zachtjes tikte ik met mijn neus tegen die van hem aan voordat ik mijn lippen weer tegen die van hem drukte waardoor voor even alle negatieve gedachtes leken te verdwijnen tot ik een gekuch hoorden. Mijn hart die zojuist snel leek te bonzen tegen mijn ribben stopte abrupt terwijl ik snel George los liet waardoor ik recht in de zusters ogen keek. Mijn laatste zuchtje adem kwam vrij van opluchting terwijl ik kon merken dat de zuster verbaasd was toen ze bezig ging met Georges hand.

    Xd haha busted

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 15:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh waauw, wat een timing x) tenminste was het geen karkarov xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh waauw, wat een timing x) tenminste was het geen karkarov xq


    Don't push your luck. Na de x-mas scéne @ het nest komt Nathaniel elke keer om de hoek brommen waardoor ze noodgedwongen in een schoonmaakkast moeten zitten ofzo ("x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George weasley

    ‘Dan moest je maar niet zo onwijs knap zijn.’
    Zei hij en tikte met zijn neus de mijne aan waardoor ik even een glinlach liet zien voordat onze lippen elkaar weer ontmoetten. Een gekuch was nodig om mij uit mijn trance te helpen, de gekuch die Campbell overduidelijk ook hoorde en me snel losliet waardoor ik vol angst dacht dat het gekuch afkomstig was van karkarov, maar hrt was de zuster. Vol opluchting hield ik mijn grimas in door middel van mijn lippen op elkaar te persen terwijl de zuster met mijn hand bezig was.
    'Dus uhh..' dat kwam al moeilijk uit mijn mond en ik voelde me meteen rood worden.
    'Ik- ik neem aan dat ik hier nog wat moet blijven omdat ik te veel bloedverlies heb gehad? Wat- wat ik afschuwelijk vind..' ik wierp me even naar het plafond toe en voeg ik er aan toe: 'ik ben ook een beetje duizelig...' en ik wierp me met een overdreven blik terug naar de zusrer.
    'En misselijk.' En met dat wierp ik een blik toe naar Campbell, en merkte dan pas dat ik me warm begon te voelen, en hoopte dat het kwam doordat ik echt ziek begon te worden.




    Laat hem daar maar blijven joh, kan hij bij Campbell zijn en als Karkarov binnenkomt en ziet dqt george aan de andere kant van het kamer op een bed ligt, kan de zuster gewoon zeggen dat hij gewond en ziek is :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 15:35 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••