• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Karkarov: als je een spion ben waarom zoen je in vredesnaam campbell xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Sure. Zijn wenkbrauwen zijn net mijn baby's.. alleen dan beter xd. Nee zijn wenkbrauwen zijn hemels. Net zoals zijn oude haar. Ja sorry hoor. Ik heb maar een idool en dat is dylann dan ben ik gewoon over protective over.. ik ben niet zon 1D fan die op de hele band geilt xd.. iedere 1 D fan haat me nu :p


    Ik ben ook geen 1D fan, god dankjewel ik zie dat er ook personen zijn die geen 1D fan zijn :'D

    Jou baby'S, vader is dan campbell zie ik (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Karkarov: als je een spion ben waarom zoen je in vredesnaam campbell xd


    Spion van zweinstrin he x) gewoon door paniek roept hij dat hij eigenlijk stekem bij hun hoort. En dan ontstaat er rrn verearring, iedereen gek gek. Fred dood George, Molly dood George, iedereen dood george..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik ben ook geen 1D fan, god dankjewel ik zie dat er ook personen zijn die geen 1D fan zijn :'D

    Jou baby'S, vader is dan campbell zie ik (:


    Mooi zo. Iedere slimme potterhead is geen fan van 1D tenzij je een dooddoener betn zoals Peter Pippeling (cat)

    Ik vind ze niet knap & nier goed zingen. Zat betere arriesten die minder fame hebben. Daarbij krijgen we nu het vreselijke 5 sos gejammer erbij.. oveespoelt met posters van diw twee boybands word je. Vreselijk!

    Haha ja (a) nah I wish. Ik beroof namelijk campbell van zijn wenkbrauwen.. maar ik heb het beste met ze voor. Ik zal ze opleiden, leren fietsen, voeren alles wat hen hartjw maar begeert zullen ze krijgwn. Ze krijgen maar een regel van mij; blijf hetzelfde als onze eerste ontmoetinf (;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Spion van zweinstrin he x) gewoon door paniek roept hij dat hij eigenlijk stekem bij hun hoort. En dan ontstaat er rrn verearring, iedereen gek gek. Fred dood George, Molly dood George, iedereen dood george..


    Trapt hij nooit in xd je bent een weasley


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Trapt hij nooit in xd je bent een weasley


    Tsss.. alleen omdat ik een weasley ben he. Huh. Discriminatie (N)

    Waar kan hij er wel in trappen omg x) ik moet hem deze keer wel iets goeds laten zeggen wat WEL werkt maar wat :(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Tsss.. alleen omdat ik een weasley ben he. Huh. Discriminatie (N)

    Waar kan hij er wel in trappen omg x) ik moet hem deze keer wel iets goeds laten zeggen wat WEL werkt maar wat :(


    Ik heb al een plannetje bedacht om ZE te laten ontsnappen (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zie mijn opties lijstje:

    -george rent naar karkarov toe met liefdesdrabk in zijn handen, girt het in zijn mond zodat hij rvrn buiten bewust zijn raakt en george er van door kan gaan met campbell

    -george schreeuwt uit dat hij eigenlijk campbell is en de echte campbell draco, dat ze de wisseldrank hebben gebruikt om de neppe George in de maling te nemen.

    -George vuurt verlamspreuk naar hem

    -george trekt campbell gewoon mee

    -george zegt dat hij hem ook mee moet nemen, en alles wat hij bij Campbell doet ook bij hem moet doen

    -george laat ze met rust, puur omdat hij ze al kwijt had geraakt omdat hij te lang dacht over zijn opties

    -george drijgt met Perki


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik weet al iets denk ik.. omg al twee uur geduurd voor een zinnetje x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Denk je echt dat ik jou een plezier ga doen. Jullie zijn allemaal hetzelfde. Zolang je bij hém vandaan blijft, gebeurt jouw familie niks. Anders moet je niet vreemd opkijken als je thuiskomt en niemand op je wacht. Of wácht tellen lijken ook?’ mijn kaak viel een eindje open en voor het eerst in mijn leven leek het alsof ik mijn tong had ingeslikt. Karkarov duwde Campbell vooruit ik beet op mijn lip. ‘Met jou ben ik nog lang niet klaar.’ hoorde ik Karkarov sissen. Ik keek toe hoe Karkarov langs me heen weg liep en ik keek ook baar achteren. Hij hield campbell nog steeds pijnlijk aan zijn nekvel. Ik schudde verward mijn hoofd. Ik zat in een tweestrijd. De normale George zou nu achter hem aan gaan maar als de normale George in zo een situatie hulp probeert te verlenen, loopt alles hoogstwaarschijnlijk fataal af. Dus normaal gesproken zou ik nu naar ze toe rennen en weer kets babbelen waardoor ik allrs weer erger maak. Normalr George valt af. Dus als ik nu geen normale George ben, zou ik stil blijven staan en als een kitten toekijken hoe ze wegliepen. Maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om Campbrll weer bont en blauw terug te zien, niet na die belifte. Maar aangezien Fred wijzer is dan mij, zou hij hun achterna sluipen, wat hoogstwaarschijnlijk ook fataal zou aflopen. Toen ze bijna de hoek om waren maakte ik paniek.
    'Ik heb hem stiekem liefdesdrank gegeven!' Riep ik dan, en merkte dat ik nu letterlijk mijn leven op het spel zette. Ik liep naar ze toe en kwam voor Karkarov staan, met een paar meter afstand voor de veiligheid.
    'Ik hiele van hem, maar hij vermeed me de hele tijd. Daarom gaf ik hem stiekem liefdesdrank zodat hij zich wat meer tot mij aangetrokken voelde.' Eigenlijk was dit alles ook waar. Ik gaf hem ook een liefdesdrank. Ik wikde ook dat hij zich meer tot mij aangetrokken zou voelen. En om die reden ruilde ik even een blik af met Campbell en voelde ik me rood worden. Ik ben de slechtse mens die tot nu toe voor Campbell neer is gesprongen.
    'Ik beken dat alles mijn fout was. Ik moest niet met iemand zitten klooien die niets voor mij voelde. En helemaal niet met de werelds grootste zwerkbalspeler.'


    Vaag ik weet, afschuwelijke stukje, sorruy ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zie nu pas wat george heeft gedaan... dit gaat alsnog fataal aflopen denk ik x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Ik heb hem stiekem liefdesdrank gegeven!’ zei de veels te bekende stem van George. Dit ging fout. Dat wist ik zeker vooral toen ik Georges voetstappen dichterbij hoorde komen.
    ‘Ik hield van hem, maar hij vermeed me de hele tijd. Daarom gaf ik hem stiekem liefdesdrank zodat hij zich wat meer tot mij aangetrokken voelde.’ De greep van Karkarovs hand werd steeds pijnlijker en ik vermoedde dat hij expres zijn nagels in mijn vel zetten. Klagen erover durfde ik echter niet. Ik was al erger gewend.
    ‘Ik beken dat alles mijn fout was. Ik moest niet met iemand zitten klooien die niets voor mij voelde. En helemaal niet met de werelds grootste zwerkbalspeler.’
    Ik hield mijn adem in. Bang dat mijn ademhaling Karkarov nog net over zijn drempel heen kon trekken. Zijn hand duwde me op de grond neer waardoor precies mijn hoofd alweer de grond raakte. Iets wat ik moest voorkomen. Voordat ik iets kon doen werd ik weer in de lucht gerezen tegen de muur aan terwijl Karkarovs toverstok gevaarlijk op mij richtte. Zijn gezicht stond slechts een centimeter van mijn gezicht af waardoor ik verplicht was hem aan te kijken.
    ‘Is dat waar’ siste hij terwijl ik elke porie in zijn gezicht kon zien terwijl zijn ader in zijn nek gevaarlijk klopte. Snel keek ik weg. Het praten werd onmogelijk gemaakt door mijn hart die van angst in mijn keel klopte. Meteen voelde ik een scherpe pijn door mijn buik steken en pakte Karkarov met zijn vrije hand mijn keel vast. ‘Kíjk me aan als ik tegen je praat. Is dát waar.’ Siste hij.
    Als ik nu niks zou zeggen zou hij me misschien dood maken. Dan was ik van alles af. Dan hoefde ik niet meer veder. Voor het eerst in mijn leven heb ik liefde gevoeld. Nu kan mijn verhaal afgesloten worden. Nu kan alles afgesloten worden. Ik concentreerde niet eens meer op mijn ademhaling die belet werd door Karkarovs hand terwijl mijn hoofd al begon te hangen en ik mijn ogen sloot. Plotseling verdween zijn hand en viel ik alweer op de grond neer waardoor ik me automatisch zo klein mogelijk maakte. ‘Wat heb ik je verteld over drankjes aannemen van anderen.’ Ik kon niet luisteren. Ik kon het niet. Ik kon alleen maar op mijn lichaam concentreren waar er een gevaarlijke pijn doorheen drong. Met moeite hield ik mijn hand voor mijn mond om niet te gaan schreeuwen.
    ‘Professor. Wat bent ú aan het doen?’ hoorde ik plotseling. Meteen verdween de pijn zo gauw als het gekomen was. Ik bleef echter onbewogen op de grond liggen.
    ‘Zoals u weet valt Campbell vaker uit het niets op de grond. Dit is weer er een bewijs van.’ Verklaarde Karkarov. Iemand boog bij mij neer en ik kon aan het getik van haar hakjes wist ik dat het de zuster was die hier op Zweinstein werkte. ‘Campbell.’ Vroeg ze voorzichtig. Ik was bang om wat te doen. Bang om wat te zeggen. Ik wist niet meer waar ik goed aan deed.
    ‘Ik zoek hem al de hele dag. Ik wil niet dat hij deze maand op uw boot slaapt. Dat is helemaal niet veilig voor zijn ‘probleem.’ Hij kan op het ziekenzaal verblijven. Ik neem aan dat u de ernst van de zaak ziet.’ Ik hield mijn adem in. Je kon veel zeggen van de zuster maar ze had wel lef.
    ‘Ik denk dat mijn boot hem ook goed doet. Het is per slot van rekening míjn leerling.’ Ik hoorde aan zijn stem dat hij zijn woede moeilijk kon beheersen. ‘Uiteraard maar aangezien u op ons terrein verblijft moeten wij uw en de Beauxbatons leerlingen verzorgen zoals wij onze leerlingen verzorgen als ze wat mankeren.’ Bij die woorden pakte ze mijn arm en tilde ze me omhoog. Ik was te verbaasd om wat te zeggen. Te verbaasd om naar Karkarov te kijken. Ik durfde niet met haar mee te gaan. Karkarov was woedend en het zal zo alleen maar groeien. Voordat ik een beslissing kon nemen werd ik al mee gesleurd door de zuster terwijl ik Karkarov nog tegen George hoorde sissen; ‘Je blijft uit zíjn buurt.’

    Poppy is cool :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mijn topics
    WAT HEB IK ALLEMAAL GEMIST?
    Sorry ik was vergeten om te zeggen dat ik ging logeren :$
    En dit weekend ga ik ook nog naar een festival en volgende week ga ik weer logeren:X
    Dus ik kan niet echt veel reageren


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie --> RAB


    Spoiler alert: you will save yourself

    Omg george gaat zo veel schuld voelen nu. Hij gaat zichzelf straffen voor wat hoj campbell aan heeft gedaan ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••