• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    laat Karkarov komen terwijl ze aan het zoenen zijn ofzo :'D is dat goed ? zie je, deze keer verzin ik het


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ohgod ('x die twee mogen elkaar meteen nooit meer zien :p oke dan


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ik beloof het.’ Zei hij. Ik knikte met mijn hoofd en probeerde mijn grijns in te houden, kwam erachter dat dat onmogelijk was voor mij, en net toen ik mijn grijns wilde gaan laten zien, snoerde Campbell me de mond om zijn armen achter mijn nek te slaan en zijn lippen op die van mij te drukken. Even genoot ik van de connectie, die ik onopmerkelijk brak en mijn zelfvoldane grijns liet zien.
    ‘ik wist wel dat je me ooit zou gaan beloven.’ Zei ik met een grijns en drukte weer mijn lippen op die van hem en sloeg mijn armen vrolijk om zijn middel. Dit is een van de domste acties die ik nam tot nu toe: ik neem de onwijs grote risico aan om gedood te worden door een of ander dooddoener, of zelfs door Voldemort, om iets met een jongen te kunnen hebben. Hoe dom deze actie is, ik doe het toch omdat ik gewoon van hem hou. Zo simpel is het om dood te kunnen gaan. Maar dat maakt mij helemaal niets uit: zolang ik Campbell maar bij me heb. Zolang ik maar naar hem kan staren, in trance gezet kan worden door zijn wenkbrauwen, zijn zachte wangen kan betasten en zijn hand kan vasthouden tijdens de donkerste dagen. En als ik dan dood alsnog gedood word, zorg ik ervoor dat Campbell er niets van gaat aantrekken.

    [jij je zin x)]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 20:17 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha oh god dit gaat erg worden ('x en ik ben ergens ook bang voor George..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    haha oh god dit gaat erg worden ('x en ik ben ergens ook bang voor George..


    hij houd gewoon van hem (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ik beloof het.’ Zei hij. Ik knikte met mijn hoofd en probeerde mijn grijns in te houden, kwam erachter dat dat onmogelijk was voor mij, en net toen ik mijn grijns wilde gaan laten zien, snoerde Campbell me de mond om zijn armen achter mijn nek te slaan en zijn lippen op die van mij te drukken. Even genoot ik van de connectie, die ik onopmerkelijk brak en mijn zelfvoldane grijns liet zien.
    ‘ik wist wel dat je me ooit zou gaan beloven.’ Zei ik met een grijns en drukte weer mijn lippen op die van hem en sloeg mijn armen vrolijk om zijn middel. Dit is een van de domste acties die ik nam tot nu toe: ik neem de onwijs grote risico aan om gedood te worden door een of ander dooddoener, of zelfs door Voldemort, om iets met een jongen te kunnen hebben. Hoe dom deze actie is, ik doe het toch omdat ik gewoon van hem hou. Zo simpel is het om dood te kunnen gaan. Maar dat maakt mij helemaal niets uit: zolang ik Campbell maar bij me heb. Zolang ik maar naar hem kan staren,
    in trance gezet kan worden door zijn wenkbrauwen diepe, donker gekleurde ogen, zijn zachte wangen kan betasten en zijn hand kan vasthouden tijdens de donkerste dagen. En als ik dan dood alsnog gedood word, zorg ik ervoor dat Campbell er niets van gaat aantrekken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    George Weasley – 5th year Gryffindor – beater

    ‘Ik beloof het.’ Zei hij. Ik knikte met mijn hoofd en probeerde mijn grijns in te houden, kwam erachter dat dat onmogelijk was voor mij, en net toen ik mijn grijns wilde gaan laten zien, snoerde Campbell me de mond om zijn armen achter mijn nek te slaan en zijn lippen op die van mij te drukken. Even genoot ik van de connectie, die ik onopmerkelijk brak en mijn zelfvoldane grijns liet zien.
    ‘ik wist wel dat je me ooit zou gaan beloven.’ Zei ik met een grijns en drukte weer mijn lippen op die van hem en sloeg mijn armen vrolijk om zijn middel. Dit is een van de domste acties die ik nam tot nu toe: ik neem de onwijs grote risico aan om gedood te worden door een of ander dooddoener, of zelfs door Voldemort, om iets met een jongen te kunnen hebben. Hoe dom deze actie is, ik doe het toch omdat ik gewoon van hem hou. Zo simpel is het om dood te kunnen gaan. Maar dat maakt mij helemaal niets uit: zolang ik Campbell maar bij me heb. Zolang ik maar naar hem kan staren, in trance gezet kan worden door zijn wenkbrauwen, zijn zachte wangen kan betasten en zijn hand kan vasthouden tijdens de donkerste dagen. En als ik dan dood alsnog gedood word, zorg ik ervoor dat Campbell er niets van gaat aantrekken.

    [jij je zin x)]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat zijn wenkbrauwen zijn awesome :3. Als hij die ooit afscheert of blondeerd he... dann omg :< dan breekt de hel los x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Hij trok zijn lippen van de mijne los om alsnog een zelfvoldane grijns te laten zien. ‘Ik wist wel dat je me ooit zou gaan beloven.’ Automatisch gleed er een glimlach rond mijn lippen bij de twinkelingen in zijn ogen voordat hij zijn ogen sloot om onze lippen met elkaar te versmelten. Een bom vol emoties leek te ontploffen bij onze kus terwijl hij zijn armen rond mijn middel neerlegde. Zachtjes liet ik een hand door zijn haar gaan terwijl ik de ander verplaatste naar zijn borstkast die ik zachtjes masseerde. Hoe had ik ooit kunnen denken dat ik hem kon laten gaan?
    ‘Campbell Dylan Saunders.’ Met een ruk liet ik George los en waren mijn lippen van de zijne gescheiden. Voordat ik verder wat nog kon doen voelde ik de bekende hand mij aan mijn nekvel van George wegtrekken. ‘Wat heeft dit te betekenen.’ Blafte hij me toe terwijl zijn hand me nog pijnlijk beet hield bij mijn nekvel. Mijn hart leek in mijn keel te kloppen terwijl mijn handen klam aan begonnen te worden. Ik slikte mijn speeksel door. ‘I-ik hou van h-hem.’ Hakkelde ik terwijl ik het niet kon laten om angst te voelen. Direct werd ik heen en weer geschud aan mijn nekvel door Karkarov. ‘Wat weet jij nou van liefde. Moet ik nou werkelijk Nathaniel voor jou hier laten komen.’ Ik schudde verwoed mijn hoofd. ‘Nee, nee. Alsjeblieft.’ Ik wist dat Karkarovs straffen pijnlijk waren maar die van Nathaniel waren tien keer erger. Waarschijnlijk besefte Karkarov dat George er ook nog stond want hij negeerde mij nu voor een seconde. ‘Jíj blijft uit zijn buurt. Hoor je me? Als je familie je tenminste lief is. Het zou vreselijk zijn als ze wat overkwamen.’

    Oke wat een dreigement van Karkarov zeg -.-' sorry ik kon niks beters verzinnen x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Hij trok zijn lippen van de mijne los om alsnog een zelfvoldane grijns te laten zien. ‘Ik wist wel dat je me ooit zou gaan beloven.’ Automatisch gleed er een glimlach rond mijn lippen bij de twinkelingen in zijn ogen voordat hij zijn ogen sloot om onze lippen met elkaar te versmelten. Een bom vol emoties leek te ontploffen bij onze kus terwijl hij zijn armen rond mijn middel neerlegde. Zachtjes liet ik een hand door zijn haar gaan terwijl ik de ander verplaatste naar zijn borstkast die ik zachtjes masseerde. Hoe had ik ooit kunnen denken dat ik hem kon laten gaan?
    ‘Campbell Dylan Saunders.’ Met een ruk liet ik George los en waren mijn lippen van de zijne gescheiden. Voordat ik verder wat nog kon doen voelde ik de bekende hand mij aan mijn nekvel van George wegtrekken. ‘Wat heeft dit te betekenen.’ Blafte hij me toe terwijl zijn hand me nog pijnlijk beet hield bij mijn nekvel. Mijn hart leek in mijn keel te kloppen terwijl mijn handen klam aan begonnen te worden. Ik slikte mijn speeksel door. ‘I-ik hou van h-hem.’ Hakkelde ik terwijl ik het niet kon laten om angst te voelen. Direct werd ik heen en weer geschud aan mijn nekvel door Karkarov. ‘Wat weet jij nou van liefde. Moet ik nou werkelijk Nathaniel voor jou hier laten komen.’ Ik schudde verwoed mijn hoofd. ‘Nee, nee. Alsjeblieft.’ Ik wist dat Karkarovs straffen pijnlijk waren maar die van Nathaniel waren tien keer erger. Waarschijnlijk besefte Karkarov dat George er ook nog stond want hij negeerde mij nu voor een seconde. ‘Jíj blijft uit zijn buurt. Hoor je me? Als je familie je tenminste lief is. Het zou vreselijk zijn als ze wat overkwamen.’

    Oke wat een dreigement van Karkarov zeg -.-' sorry ik kon niks beters verzinnen x.o'


    Karkarov maakt me bang. omfg, hoe moet George hierop reageren... eigenlijk zou ik nu weer zo een plaatje maken van George Weasley adventures, maar dat kost weer eens te veel tijd dus ik ga zo snel mogelijk ene post schrijven.

    omg dit is ZO erg :'o


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Jij wilde dat hij kwam! en karkarov is dooddoener dus ofc is hij eng XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik ga hem netjes laten praten tot een poging zachtaardig over te komen terwijl hij van binnen vloeken op hem afstuurd :Y)


    tenminste, dat gaat hij proberen, zonder succes natuurlijk

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 20:47 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    oh nee dit gaat zo ontzettend fout X.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    oh nee dit gaat zo ontzettend fout X.o'


    i know (A)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••