• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik maak wel alvast een graf voor Campbell :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley � 5th year Gryffindor � beater

    'Campbell Dylan Saunders.' Ik weet niet of ik op mijn eigen lip beet, of op die van Campbell bij het horen van de bekende stem en Campbell liet mijn lippen los. Ik keek op toen ik een grote gestalte achter Campbell zag staan, die aan zijn nekvel trok en hem van mij wegtrok.
    'Wat heeft dit te betekenen.' Begon Karkarov te blaffen en ik zag dat Campbell pijn leed. Die gruwelijke, smerige..
    'I-ik hou van h-hem.' Hakkelde Campbell. Door zijn antwoord beet ik door de schok op mijn tong waardoor ik binnensmonds een kreun liet en mijn hand voor mijn mond schoot om niet te laten zien dat mijn tong bloedde waaraan ik pijn aan leed. Ik vergat de pijn toen Karkarov aan de nekvel van Campbell schudde, wat hem steeds meer pijn deed. O Merlijn, wanneer helpt gij ons?
    'Wat weet jij nou van liefde. Moet ik nou werkelijk Nathaniel voor jou hier laten komen.' Campbell schudde zijn hoofd, wat aangaf dat hij ook bang was. 'Nee, nee. Alsjeblieft.' Tot mijn grootste angst keerde Karkarov zich naar me toe en even hapte ik naar adem. Wat moest ik doen..
    'Jij blijft uit zijn buurt. Hoor je me? Als je familie je tenminste lief is. Het zou vreselijk zijn als ze wat overkwamen.'
    Natuurlijk. Twee dooddoeners staan voor mijn neus: eentje is diegene die ik lief heb, en de andere haat ik.
    'over liefde gesproken,' begon ik te murmelen zodat het onverstaanbaar werd voor Karkarov, en ging verder.
    'I-ik kuste hem, ik kan er niets aan doen dat..' ik te aantrekkelijk ben. Ja hoor george, geen tijd voor grapjes. Haastig bedacht ik irts anders.
    'Dat ik te veel van hem hield.. u moet mij straffen, en hou mijn.. alsjeblieft mijn familie erbuiten.' Ik slikte moeizaam en even had ik de neiging om over hem heen te kotsen, of de martelspreuk op hem af te schieten. Het liefst en veiligst kan ik wingardium leviosa gebruiken om hem de zwarte meer in te gooien, weet hij ook niet wie zijn moordenaar is. Oh god.. heb ik de juiste dingen wel gezegd? Vast niet. Sowieso niet. Ik werd wat bleekjes en slikte continu mijn speeksel in, die in een mum van tijd mijn mond weer vol liet lopen.


    Oh god george x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:



    Niet zo snel, george zijn graf moet eerder gemaakt worden aangezien hij eerder dood gaat. Komt campbell zijn graf naast die van georgie? (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohgod ('x ja volgens mij kan Campbell zichzelf beter verdedigen dan George hem :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Over liefde gesproken..’ murmelde George. Ik wilde naar hem kijken maar dat werd belet door Karkarovs hand die nog steeds mijn nekvel beet hield. ‘I-ik kuste hem, ik kan er niets aan doen dat… Dat ik te veel van hem hield.. u moet mij straffen, en hou mijn.. alsjeblieft mijn familie erbuiten.’
    Ik voelde dat Karkarov zijn agressie inhield aangezien zijn grip op mijn nekvel steviger werd. Met moeite ademde ik in en uit.
    ‘Denk je echt dat ik jou een plezier ga doen. Jullie zijn allemaal hetzelfde.’ Ik hoefde niet naar Karkarov te kijken om te weten dat hij George walgend aankeek.
    ‘Zolang je bij hém vandaan blijft, gebeurt jouw familie niks.’ Hij schudde mij weer terwijl ik bang was dat mijn nekvel van mijn vel afgerukt zou worden door Karkarovs nagels.
    ‘Anders moet je niet vreemd opkijken als je thuiskomt en niemand op je wacht. Of wácht tellen lijken ook?’ Ik voelde hoe hij in beweging kwam waardoor ook zijn nagels tegen mijn nekvel schuurde. Met een duw duwde hij me vooruit terwijl hij siste; ‘Met jou ben ik nog lang niet klaar.’

    Bám


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh goood wat moet hij doen x(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Gwprge zit vast en jij post hier allemaal leuke plaatjes x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik zit ook zo vaak vast door jou!





    Mr Simpson is even karkarov XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Omg dan is de laatste gif zo afschuwelijk eng xo


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••




    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik was net blij dat er een soort van verhaal 'opbouwde.' in degrassi.. dat was met Tristan en de leraar.. maar nu raffelen ze het alweer af vind ik D: terwijl het echt wat supers kon worden. Het is de eerste keer dit seizoen dat ik echt naar een episode uitkeek x.o'

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 22:02 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oke; deze is voor Linde achja voor Draco & Ginny :D



    https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQmNkflLgmNR1qwHXRGaxk-FhGrmV0vRjqUGIuowyDHGlG5vGsJUQ

    Ikspamhierechtdeboelvol('x

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 22:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya