• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••



    Dylan Everett aka; Campbell Saunders 2014 March



    Dylan Everett aka; Campbell Saunders 2014 June.

    WTF Happend :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oke oke ik weet dat hij zijn haar geblondeerd heeft voor die stomme serie maar komop.. zijn haar D:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 22:15 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Volgens mij wilt iedereen me nu vermoorden omdat ik alles vol spam en het erge is dat het een verslaving nu is x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nee nee, de plaatjes vrolijkt me op (flower)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 22:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Zucht.. ik kan gewoon een heel werkstuk schrijven waarom dylan zijn haar niet had moeten blonderen.. ik reken erop dat na al het filmen hij zijn haar laat uitgroeien zodat hij weer mooie donkerblonde haren heeft. Desnoods knip ik een stuk van mijn haar af xd..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Karkarov loopt toch nu weg met campbell of begrijp ik het verkeerd. Want hij duwt hem vooruit maar lipen ze al weg x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Yepvlopen weg ja


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Zucht.. ik kan gewoon een heel werkstuk schrijven waarom dylan zijn haar niet had moeten blonderen.. ik reken erop dat na al het filmen hij zijn haar laat uitgroeien zodat hij weer mooie donkerblonde haren heeft. Desnoods knip ik een stuk van mijn haar af xd..


    Vanaf nu gaat george geen "dobkere, diep bruine ogen" zeggrn maar "prachtige, vloeiende geblondeerde wenkbrauern.." x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Vanaf nu gaat george geen "dobkere, diep bruine ogen" zeggrn maar "prachtige, vloeiende geblondeerde wenkbrauern.." x)


    Omg. Fab.
    Een vriendin van me vond hem nu zo beter... ik heb nog nooit iemand o verbaasd aangestaard terwijl mijn hart bonste van verbazing x.o

    Ja oke ik ben er middels ook aan zijn nieuwe haar gewend Maar toch.. ik mis wel zijn oude mooie donker blonde haartjes. Serieus als hij wat waagt met zijn wenkbrauwen te doen trek ik ze eraf en plak ik zebop mijn gezicht x.o nobody may ever hurt them!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb serieus de neiging om george uit angst te laten roepen dat hij een spion is, dus ook een dooddoener. Omfg wat een verwarrng zou dan ontstaan xq maar ik ben bij mijn laatste zin en ik denk nog steeds wat hij moet roepen om ze te laten dtoppen, dus ik dacht aan dit xD


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Verras me maar. Maak het maar weer moeilijk (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omg. Fab.
    Een vriendin van me vond hem nu zo beter... ik heb nog nooit iemand o verbaasd aangestaard terwijl mijn hart bonste van verbazing x.o

    Ja oke ik ben er middels ook aan zijn nieuwe haar gewend Maar toch.. ik mis wel zijn oude mooie donker blonde haartjes. Serieus als hij wat waagt met zijn wenkbrauwen te doen trek ik ze eraf en plak ik zebop mijn gezicht x.o nobody may ever hurt them!


    Omfg dat is psychisch maar o zo origineel, zend me dan de andere helft via de post, kan ik het op mijn gezict plakken als ik naar school ga x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Verras me maar. Maak het maar weer moeilijk (cat)


    Echt: zal ik het doen? Deze keer wil ik je mening horen, ik zeg wel altijd of je krankzinnige of fantastische idee moet uitvoeren of juiet niet x)

    En deels komt het gewoon omdat ik niets anders weet (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Omfg dat is psychisch maar o zo origineel, zend me dan de andere helft via de post, kan ik het op mijn gezict plakken als ik naar school ga x')


    Sure. Zijn wenkbrauwen zijn net mijn baby's.. alleen dan beter xd. Nee zijn wenkbrauwen zijn hemels. Net zoals zijn oude haar. Ja sorry hoor. Ik heb maar een idool en dat is dylann dan ben ik gewoon over protective over.. ik ben niet zon 1D fan die op de hele band geilt xd.. iedere 1 D fan haat me nu :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Echt: zal ik het doen? Deze keer wil ik je mening horen, ik zeg wel altijd of je krankzinnige of fantastische idee moet uitvoeren of juiet niet x)

    En deels komt het gewoon omdat ik niets anders weet (A)


    Ik weet toch dat je niet stopt tot ik toestem. Je bent net george (cat) en dan zit ik weer vast want ik weet niet wat ik karkarov dan moet laten doen of zeggen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya