• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Omfg we hebben letterlijk alleen met z'n tweeën binnen dvier dagen twee hele topics volgespamt x)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Omfg we hebben letterlijk alleen met z'n tweeën binnen dvier dagen twee hele topics volgespamt x)


    Haha (A) valt wel mee toch :D op naar topic 3!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164117

    Topic 7 :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Als ik jou ben en Madame Plijster komt, gedraag ik me gewoon ziek en duizelig en wat dan ook nodig is om hier te kunnen blijven. Als Karkarov komt doe ik gewoon alsof ik in slaap ben gevallen, wat niet zo is en luister naar het gesprek tussen madame PLijster en Karkarov waarin ze hem verteld dat ik te ziek ben om naar huis te gaan. Jij verstopt je wel in tussen tijd. Het gaat goed komen. En als het eenmaal kerst is, doe ik alsof ik me weer beter voel en zeg dat ik terug naar mijn eigen huis ga voor kerst, maar eigenlijk neem ik jou mee naar het Nest.’ Verbluft keek ik hem aan. Binnen een seconde leek hij een hele plan uitgewerkt te hebben. Iets wat ik hem nooit na zal kunnen doen. Misschien is dat wel een van zijn punten waardoor ik enorm tot hem aangetrokken voelde. Hij had zijn armen gekruist terwijl er een schuine glimlach op zijn gezicht stond. ‘Oke?’ vroeg hij daarom maar. Ik wist niet waarom; of het door zijn stem kwam of door deze absurde plan maar het gaf mij een rare rilling die ik niet kon thuisplaatsen.
    ‘Het is een absurd plan die voor volslagen gekken is gemaakt, waardoor ik haast niet durf in te stemmen.’ Er gleed een kleine glimlach over mijn gezicht terwijl ik zijn hand pakte die hij zojuist nog over elkaar gekruist had. ‘Maar waar jij heen gaat zal ik volgen.’

    Onthou wel naar aanleiding van het boek & Film heeft George zijn oorspronkelijke stem nog dus niet Campbells stem Xd dit word nog wat :p
    :// Wat kunnen we ze nu laten doen want ik ben #inspiratieloos. trouwens ik ben dankbaar met de kopier-plakken-knop ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb geen idee. Deze keer mag jij verzinnen hoor, ik heb twee keer achter elkaar verzonnen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik heb ook al super vaak verzonnen (cat) oke laat ik maar ff nadenken dan x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fak we zitten eigenlijk vast nu (baby)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Anders ga je een personage maken @ 19years later zodat we daar kunnen volspammen? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb vqqk verzonnen hoor :') :
    -ralf kust jongen voor de neus van ginny
    -george geeft liefdesdrabm aan campbell
    -george krijgt brief van mama weasley
    -ralf probeerd zelfmoord te plegen met pillen voor de neus van ginny
    -draco ralf gevecht
    -ralf verslind draco als weerwolf
    -george dribkt wisseldrank


    (cat)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Anders ga je een personage maken @ 19years later zodat we daar kunnen volspammen? :Y)


    Jullie zijn al zo ver wat moet ik daar doen x) en als linde ooit weer terug komt ga ik die rpg aanmaken en ga ik jou en haar dwingen om mmee te doen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell is depressief door Scorpius ('x maar voor deze topic heb ik 0,0% idee'en aangezien we dit al blijven verlengen omdat we nog steeds niet naar het nest kunnen waar 1000000000000000000000 Ideen bij zin XD

    oke ik moet trouwens alvast na gaan denken wat Campbell moet zeggen wanneer Molly vraagt over zin familie XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Fak we zitten eigenlijk vast nu (baby)


    Nou, ik ga een hoofdstuk schrijven van een story waar ik al bijna een eeuwigheid niet meer aan heb geschreven, misschien krijg ik inspiratie :Y) ga jij maar tegen je kat praten of mee laten sleuren door je moeder, ik weet zeker dat je dan een inspiratie bom krijgt :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Nou, ik ga een hoofdstuk schrijven van een story waar ik al bijna een eeuwigheid niet meer aan heb geschreven, misschien krijg ik inspiratie :Y) ga jij maar tegen je kat praten of mee laten sleuren door je moeder, ik weet zeker dat je dan een inspiratie bom krijgt :Y)


    Nein! Ik ben dus net naja net sinds vorige uur zeg maar thuis gekomen yeah.. en toen stelde ze me al duizende vragen waar ik dacht van (cat)
    '...naomi niet op je mobiel zitten als ik met je praat..' ('x Auch ;x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Nein! Ik ben dus net naja net sinds vorige uur zeg maar thuis gekomen yeah.. en toen stelde ze me al duizende vragen waar ik dacht van (cat)
    '...naomi niet op je mobiel zitten als ik met je praat..' ('x Auch ;x


    Sluit jezeld op in je kamer :Y) doe ik ook vaak.. maar negen op de tien keer gooit mijn zus me uit onze kamer en ga ik naar mijn andere zus die me ook weg stuurd en dan ga ik naar de badkamwr waar ik mezelf in opsluit en praat ik tegen mijn twee dode broers omdat ik aandacht te kort heb :x of ik sleep mijn twee homoseksuele vogels naar de badkamer en probeer ze tw leren praten. Maar dan worden mijn schildpadjes jaloers op de vogels en dan ontstaat er een oorlog!! De schildpadjes roepen hun legers op met 100den mini schildpadjes en vallen de vogels aan!! OORLOG!!

    Sory dat moest even :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Sluit jezeld op in je kamer :Y) doe ik ook vaak.. maar negen op de tien keer gooit mijn zus me uit onze kamer en ga ik naar mijn andere zus die me ook weg stuurd en dan ga ik naar de badkamwr waar ik mezelf in opsluit en praat ik tegen mijn twee dode broers omdat ik aandacht te kort heb :x of ik sleep mijn twee homoseksuele vogels naar de badkamer en probeer ze tw leren praten. Maar dan worden mijn schildpadjes jaloers op de vogels en dan ontstaat er een oorlog!! De schildpadjes roepen hun legers op met 100den mini schildpadjes en vallen de vogels aan!! OORLOG!!

    Sory dat moest even :Y)


    x.o' NO COMMENT


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya