• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes (6/6):
    Jessamine Maître - Geleninja (17-1)
    Valentina devereaux - Appelboompje (19-6)
    Taylor Smith - MoonEye (17-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-2)
    Stacey green - ArianatorXx (17-3)
    Rosa-Lynn Jones - Noora (21-6)
    Jongens (6/6):
    Ashton Fletcher Irwin - Hecuba (20-5)
    Celyan Nathaniel Harris - Inermis (22-1)
    Leroy Abigail Pipkin - Lazulis (29-2)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-4)
    Lucas Austin Robertson - Rejects (17-5)
    River Zac Clifford - Kahuna (18-5)




    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 10:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    ArianatorXx schreef:
    Maar nn heb ik haar gemaakt ....
    maar ik heb haar naam aangepast ze heet weer Stacey Green


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    maakt toch niet uit hahaha. Just saying. Is dit je eerste RPG?

    btw, ik zou dan ook even de rest van de beschrijving aanpassen want er wordt nu een Lucy beschreven heheh.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    maakt toch niet uit hahaha. Just saying. Is dit je eerste RPG?

    btw, ik zou dan ook even de rest van de beschrijving aanpassen want er wordt nu een Lucy beschreven heheh.[/quote



    Nee dit is m'en 3e of 4e, maar iedereen moet het eens leren hè ;). Ik laat wel de beschrijving want je zei het zelf, de naam boeit niets


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    stacey's bijnaam is nu Luce, en er wordt een Lucy beschreven, geen Stacey. Dat bedoel ik.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    stacey's bijnaam is nu Luce, en er wordt een Lucy beschreven, geen Stacey. Dat bedoel ik.

    Ow ja d'as waar. Haha niet zo slim van me ..


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Stacy Green is nu prima.

    Ik heb overigens een praattopic aangemaakt. zodat de volgende keer zo'n gesprek daar in kan (het is nu niet erg, want er was er nog geen)

    Praattopic


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam: Magnus Lehnsherr
    Bijnaam: Magnus of Mags
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Man
    Uiterlijk:




    Innerlijk: Magnus is iemand die niet snel op anderen afstapt. Hij is niet verlegen als je naar hem toe komt, maar om de eerste stap te zetten vind hij moeilijk. Magnus staat niet graag in de spotlight, maar wil toch graag opgemerkt worden. Fotograferen past dan ook perfect bij hem. Hij hoeft zelf niet op de foto, maar krijgt toch aandacht omdat anderen dat willen. Als je Magnus vertrouwen breekt krijg je dat niet snel terug. Hij vergeet niet en vergeeft niet snel. Hij is vaak een vriendelijke warme jongen, maar als hij boos is, zich beledigd of zich aangevallen voelt word hij ijskoud en kil op manier die je het idee geeft dat hij ongelofelijk beleefd, maar ook moorddadig is. Verder heeft hij een zwakte voor vrouwen/meisjes die heel erg gepassioneerd over iets kunnen praten en helemaal op kunnen gaan in hun passie.
    Verleden: Magnus was geboren in Duitsland en groeide op in Düsseldorf. Toen hij elf was scheiden zijn ouders en verhuisde hij met zijn moeder naar Londen. Zijn vader zag hij daarna alleen nog maar in de vakanties. Magnus vond het niet echt leuk in Engeland; hij had moeite met de taal en vond het moeilijk om vrienden te maken. Hij kreeg bij aankomst in Engeland van zijn moeder een fototoestel. Hij kan dan misschien niet met woorden met zijn klasgenoten praten, maar misschien wel met beelden dacht ze. Het was een mooi idee, maar Magnus liet haast nooit aan iemand zijn foto’s zien.
    Toen hij veertien was verhuisde hij met zijn moeder naar Barcelona waar hij zich direct op zijn plek voelde. Het weer was hier stukken beter dan in Engeland (net als het eten), hij had op school Spaans geleerd en zijn Spaanse klasgenoten hadden een stuk meer geduld met hem dan dat ze in Engeland met hem hadden gehad. Hij werd uitgenodigd om mee te gaan sporten of om samen huiswerk te maken en ze deden hun best om hem te begrijpen als hij niet uit zijn Spaans kwam. Hij werd fotograaf voor de schoolkrant en zo kreeg hij een voor hem ideale positie binnen de school. Hij kon aan iedere tafel in de pauze zitten (bij de populaire jongens van het voetbal team, de mensen van de kunstklas of de muzikanten), want bijna iedereen kende hem wel van zijn foto’s. Hij was niet populair, maar ook niet onzichtbaar zoals in Engeland. Na zijn middelbare school is hij naar de kunstacademie in Madrid gegaan. Hij heeft in zijn eerste jaar een relatie gehad met een meisje dat schilderkunst studeerde aan dezelfde kunstacademie, maar die relatie is op niets uitgelopen. Hij is nu single.
    Grootste angst: Naalden
    Grootste passie: fotograferen.
    Extra: Hij heeft een ongelofelijk grote hekel aan kokosnoten zonder een bepaalde reden daar achter.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    kokosnoten :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een jongen? Dit is wel mijn eerste jongen, maar ik wil het eigenlijk gewoon proberen. ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Nee wacht, ik FC niet Luke maar Ashton Irwin *rent weg*


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Nee wacht, ik FC niet Luke maar Ashton Irwin *rent weg*


    Ik wilde eigenlijk Luke nemen, maar had niet gezien dat jij hem had ^^


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    nu niet meer, dus nu kan je luke nemen :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Rejects schreef:
    Mag ik een jongen? Dit is wel mijn eerste jongen, maar ik wil het eigenlijk gewoon proberen. ^^


    prima ik zet je er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik ook nog een jongen? C;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hecuba schreef:
    nu niet meer, dus nu kan je luke nemen :3


    Natuurlijk neem ik Luke. Voor als het nu niet duidelijk is: ik faceclaim Luke.
    Anouk!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman