• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes (6/6):
    Jessamine Maître - Geleninja (17-1)
    Valentina devereaux - Appelboompje (19-6)
    Taylor Smith - MoonEye (17-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-2)
    Stacey green - ArianatorXx (17-3)
    Rosa-Lynn Jones - Noora (21-6)
    Jongens (6/6):
    Ashton Fletcher Irwin - Hecuba (20-5)
    Celyan Nathaniel Harris - Inermis (22-1)
    Leroy Abigail Pipkin - Lazulis (29-2)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-4)
    Lucas Austin Robertson - Rejects (17-5)
    River Zac Clifford - Kahuna (18-5)




    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 10:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Rejects schreef:
    (...)

    Natuurlijk neem ik Luke. Voor als het nu niet duidelijk is: ik faceclaim Luke.
    Anouk!


    Floooor <3 Leuk dat je Luke neemt ^^ :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 16:50 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik neem nog een meisje als dat mag ;-)
    Ik doe het niet als iemand wil die nog geen rol heeft

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 19:46 ]


    A horse of course

    Okay lemme see, Ashton...


    Spinning around, I'm weightless.

    Lijkt me leuk om mee te doen! Kan ik misschien een meisje reserveren? :]



    Naam: Ashton Fletcher Irwin
    Bijnaam (optioneel): Ash, Ashy
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 20 (want hij is jarig op 07-07 c:)
    Geslacht: Mannelijk
    Uiterlijk (liefst met foto): Ashton heeft lichtbruin/donkerblond haar wat hij vaak verstopt onder een beanie of een bandana. Met zijn 1.82 meter is hij niet verassend groot maar ook niet erg klein. Zijn ogen zijn hazel/groen. Als hij lacht, verschijnen er kuiltjes in Ashton's wangen. Daarnaast heeft hij schijnbaar erg grote handen. Zijn haar zit vaak een beetje warrig, en er staat altijd een vrolijke lach op zijn gezicht. Ook draagt Ashton vaak veel armbandjes. Dit doet hij om zijn littekens te verbergen.
    Daarnaast is hij een seksgod


    Innerlijk: Tegenwoordig is Ashton een ongelooflijk vrolijke jongen, die overal grapjes om maakt en die je bijna overal om ziet lachen. Hij heeft er geen moeite mee om af en toe lekker gek te doen, en wil graag dat iedereen altijd vrolijk is. Dit is wel een tijdje anders geweest. Ashton is een tijdje erg depressief geweest, en deed aan automutilatie. Dit allemaal door zijn donkere verleden. Hij heeft zich altijd een soort minderwaardig gevoeld. Waardoor hij zijn depressie ontwikkelde is niemand echt duidelijk, en hij zal er dan ook niet echt veel met mensen over praten. Hij is hier uiteindelijk mee gestopt, en hoewel hij het nog altijd bij zich zal dragen, is het niet iets waar hij nu nog veel van laat merken. Als hij het moeilijk heeft, tekent hij een vlinder op zijn pols. Sommige mensen zullen dit misschien raar vinden, maar voor hem is het een manier om het vol te houden, dus dat zal hij ook gewoon doen. Ook voor anderen doet hij dit wel eens. Ashton is erg zorgzaam, en soms een beetje verwijfd. Hij kan ook erg kinderachtig doen, maar dit is vooral omdat hij geleerd heeft om te genieten van het leven.
    Grootste angst: Ashton haat eenden.
    Grootste passie: Drummen, bananenmilkshakes, op IKEA meubelen spelen.
    Extra(optioneel): Ashton is bi.

    Half gebaseerd op ash, half op mijn fantasie :3

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 18:19 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam: Lucas Austin Robertson

    Bijnaam (optioneel): Luke

    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 17 jaar, waar een jaar bij komt op 16 juli.

    Geslacht: Mannelijk

    Uiterlijk (liefst met foto):
    Luke is een slanke, ietwat magere, maar lange jongen. Met zijn 1.81 is hij niet de langste jongen ooit, maar ook zeker niet de korste. Opvallend aan Lukes uiterlijk is zijn blonde haar, dat hij iedere dag omhoog zet met behulp van gel. Het tweede opvalspuntje is zijn lippiercing. Deze heeft hij genomen nadat een geweldige relatie kapot ging. Hij wilde geen nieuwe relaties en nam daarom de piercing; als teken van "Met piercing zoenen is raar.". Dit valt natuurlijk erg mee en zijn er stiekem nog steeds meisjes op hem verliefd.

    Innerlijk: Luke is een serieuze jongen. Zo ziet het er tenminste wel uit, maar wanneer Luke met zijn vrienden is, heeft hij zo zijn rare dingen. Hij kan net als zijn vrienden erg vreemd doen en diep van binnen soms nog wel gekker. Lukes vrienden drinken wanneer ze kunnen, maar Luke mag hieraan nog niet meedoen. Hij is namelijk 17 en mag dus officieel niet drinken. Luke heeft zo zijn vreemde blije buien bij zijn vrienden, maar heeft ook heel andere kant. Wanneer hij alleen is, kan hij zichzelf erg slecht laten voelen. Drie jaar geleden woonde hij ver van waar hij nu woont. Hij werd daar erg gepest. Er was niet echt een reden, waarschijnlijk verveelden de pesters zich gewoon en gingen ze hem daardoor pesten. Dit heeft zijn zelfvertrouwen heel erg omlaag gehaald. Dit laat hij echter niet echt zien in zijn doen, maar het heeft hem echt gebroken van binnen. Wanneer hij alleen is, begint hij te twijfelen over zichzelf. Hij verwijt zich zelf allerlei dingen, wat dan weer een minderwaardigheidscomplex veroorzaakt. Dit heeft hij erg vaak. Hij heeft al meerdere malen zelfmoord proberen te plegen, wat dan op het laatste moment mislukte. Ook gebruikt hij drugs. Bij zijn vrienden doet hij alsof hij niet drinkt en zich goed aan de regels houdt, maar wanneer hij alleen is zuipt hij zichzelf kapot.
    Luke is een populaire jongen. Zijn vrienden zijn erg geliefd bij de meisjes. Hij denkt dat hij er een beetje achteraan loopt als een los dingetje, maar hij is echter ook erg populair onder de meisjes. Hij is niet geïntresseerd op meisjes. Hij heeft een relatie die erg ongelukkig afliep, dus was dat de laatste relatie voor hem.

    Grootste angst: Hij is bang dat iemand hem opnieuw zal breken.

    Grootste passie: Luke houdt heel erg van muziek. Wanneer hij een depressieve bui heeft, probeert hij dit te verwerken in nummers. Dit is echter een groot geheim, net als zijn scars.

    Extra:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:17 ]


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Noora schreef:
    Lijkt me leuk om mee te doen! Kan ik misschien een meisje reserveren? :]


    Is goed ik zet je er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Is goed ik zet je er bij.


    Coolie! thanks! zal gelijk aan mijn rol beginnen ;D

    Laat mijn tweede jongen maar vallen ;3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hecuba een van je foto's bij ashton doet het niet.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Naam: River Zac Clifford






    Bijnaam: -
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk: River heeft zwarte korte haren en donkere ogen, hij heeft een getinte huid door zijn Braziliaanse afkomst en is licht gespierd. Je kunt aan hem zien dat hij veel om zijn uiterlijk geeft en hij ziet er dan ook altijd verzorgd uit. River heeft een schorre stem en meestal een rookgeur over zich heen hangen gemengd met aftershave. Hij heeft een spontane lach en zalmroze lippen. In zijn oren heeft hij meestal zilvere/diamante oorbellen en hij heeft dikke, donkere wenkbrauwen.
    Innerlijk: River is een ingewikkelde jongen en zeker omdat hij soms gewoon twee kanten heeft, hij heeft een drukke, arrogante en wat egoïstische kant die wat sneller uit de hoek komt dan zijn wat lievere kant. Hij is een goede luisteraar maar niet altijd even betrouwbaar, hij kan snel misbruik maken van jou eerlijkheid. River heeft een vlotte babbel en kan wel snel sociaal contact leggen en vrienden maken als hij dat zou willen. Hij heeft een sterke wil en ook een duidelijke mening, wat best handig is zo nu en dan. River is ook best gevoelig en kan zo in huilen uitbarsten, toch wilt hij niet dat mensen denken dat hij makkelijk kan instorten en om geen makkelijk slachtoffer te worden kan hij nog wel eens hard uit de hoek komen.
    Verleden: Hij was niet bepaald populair of geliefd - hij pestte wel eens en was gewoon niet het type waar iedereen mee om wou gaan. Hij had een paar vrienden en zijn voetbalteam waarin hij zich echt een leider voelde omdat hij als aanvoerder werd aangewezen. Voetballen deed hij vaak eigenlijk omdat hij niet echt in vakken of in bepaalde hobby's uitblonk. River had zijn uiterlijk wel altijd mee gehad, hij was namelijk niet de lelijkste plus hij trainde vaak voor voetbal waardoor hij ook een goed lichaam kreeg en een goede conditie. School interesseerde hem niet veel maar zijn vader was een strenge man die hem vaak tot the limits pushte waardoor hij uiteindelijk zijn examen toch heeft gehaald na twee keer te blijven zitten. Met zijn diploma heeft hij eigenlijk weinig gedaan, hij leefde van het geld van zijn ouders en kreeg een last op zijn schouder dat hij moest werken of een eigen huis moest zoeken. Hij ging bij een vriend wonen en had weinig contact met zijn ouders. Behoefte had hij er ook niet echt.
    Grootste angst: Reptielen en hoogtevrees.
    Grootste passie: Voetbal, al van jongs af aan.
    Extra(optioneel): Hij rookt en heeft last van migraine.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:42 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Inermis schreef:
    Laat mijn tweede jongen maar vallen ;3


    Oké ik zal het aanpassen.

    Voor de rest: Ik zet jullie rollen er bij als ze helemaal ingevuld zijn.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Luke is denk ik klaar. Ik heb zijn verleden verwerkt in zijn innerlijk. Is dit erg?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Rejects schreef:
    Luke is denk ik klaar. Ik heb zijn verleden verwerkt in zijn innerlijk. Is dit erg?


    luke is prima zo. Een vraagje zou je misschien die gif met zwarte ogen niet in de spoiler kunnen zetten? Dat andere plaatje is groot en het doet het iets raars. Het is een beetje lastig uit te leggen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.