• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes (6/6):
    Jessamine Maître - Geleninja (17-1)
    Valentina devereaux - Appelboompje (19-6)
    Taylor Smith - MoonEye (17-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-2)
    Stacey green - ArianatorXx (17-3)
    Rosa-Lynn Jones - Noora (21-6)
    Jongens (6/6):
    Ashton Fletcher Irwin - Hecuba (20-5)
    Celyan Nathaniel Harris - Inermis (22-1)
    Leroy Abigail Pipkin - Lazulis (29-2)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-4)
    Lucas Austin Robertson - Rejects (17-5)
    River Zac Clifford - Kahuna (18-5)




    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 10:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Hecuba schreef:
    is een niet een beetje te mary sue?

    Sorry, is niet mijn topic maar ik kan niet tegen 'perfecte' personages hehe


    Sorry, ik weet zo snel niet waar je het over hebt of wie die een is. Als je het niet in de topic wilt zeggen mag je me ook pben.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    hehhe nee ik typte verkeerd, ik bedoelde ze haha
    had het over die stacey
    maar again; t is niet mijn rpg dus ik bemoei me er verder niet mee c:


    Spinning around, I'm weightless.

    ArianatorXx schreef:
    Naam : Stacey green
    Bijnaam : Stace
    Leeftijd : 17 op 3 mei
    Geslacht : Vrouwelijk
    Uiterlijk : Stacey is een mooie lange dame. Ze heeft blond/bruin haren die heel lang zijn. Door haar onweerstaanbare blik krijgt ze elke jongen op aarde. Haar ogen zijn lichtbruin. Ze heeft een slank figuur. Haar huid is licht getint omdat ze vaak buiten in de zon zit. Ze heeft mooie volle wimpers die ze perfect maakt met een beetje mascara. Ze heeft mooie witte tanden. Ze best wel groot en weegt niet zo veel.
    Innerlijk : Stacey kan Heel Lief zijn, maar vaak is ze een irritant verwent nest die alleen maar aan zichzelf kan denken. Als je haar beter kent, weet je wel dat deze jongedame, een gouden hartje heeft. Ze is alleen bang dat mensen haar niet accepteren als ze zichzelf is. Zeker jongens. Ze wordt Heel snel verliefd en heeft al meerdere vriendjes gehad. Ze kan prachtig zingen, maar dat zegt ze aan niemand. Want achter dat wicht, schuilt er een verlegen meisje. Ze is best wel slim en behaalt ook goeie punten op school.
    Verleden:
    Stacey woont met haar papa en haar twee grote broers van 18 en 21. Vroeger werd ze op school Heel veel gepest omdat ze een beugel en een bril droeg en omdat ze goeie punten behaalde. ''nerd !" Noemden ze haar. Maar het pesten is gestopt toen ze naar het middelbaar ging. Haar beugel en haar bril mochten eraf, ze had prachtige witte tanden! Sindsdien is ze heel populair op haar school. Haar vader is een miljonair, en daarom is ze verwend. Haar mama kreeg toen ze 4 was een auto ongeluk en stierf ... Ze kan er niet tegen als iemand over haar moeder spreken.dat is haar zwakke plek.
    Grootste angst: dat ze weer gepest wordt
    Grootste passie : Zingen
    Foto ;



    Hecuba heeft wel een beetje gelijk. Je rol is heel perfect (je personage is heel mooi en lief enzo). Zou je haar iets minder perfect kunnen maken? Dat is iets leuker voor de rpg.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Hecuba heeft wel een beetje gelijk. Je rol is heel perfect (je personage is heel mooi en lief enzo). Zou je haar iets minder perfect kunnen maken? Dat is iets leuker voor de rpg.


    Ok, maar wat kan ik Dan doen ? ?


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    geleninja schreef:
    (...)

    Hecuba heeft wel een beetje gelijk. Je rol is heel perfect (je personage is heel mooi en lief enzo). Zou je haar iets minder perfect kunnen maken? Dat is iets leuker voor de rpg.


    Moet ik de foto veranderen? Of wat moet ik veranderen ? Tis geen probleem hoor ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ArianatorXx schreef:
    (...)

    Moet ik de foto veranderen? Of wat moet ik veranderen ? Tis geen probleem hoor ;)


    Nee het is niet de foto (en vat dit alsjeblieft niet beledigend op, want zo bedoel ik het niet en ik heb niet zo veel ervaring met rpg's leiden). Het is meer dat je personage het idee geeft dat alles aan haar zo goed is. Ze word beschreven als heel mooi, heeft een beetje een triest achtergrond verhaal, is populair bij jongens en kan verwend zijn, maar is het eigenlijk niet. Dat geeft het idee dat ze perfect is en dat kan in een rpg soms vervelend zijn voor andere spelers, maar soms ook voor jezelf.
    Je hoeft niet heel je personage te veranderen, maar je kan bijvoorbeeld meer uitleggen waar haar angst dat mensen haar niet accepteren vandaan komt. En aangezien ze al mooi en lief is, kan je bijvoorbeeld zeggen dat ze wel mensenslim is (als je begrijpt wat ik bedoel), maar moeite heeft om haar punten op school te halen. Je kan misschien zeggen waarom niemand met haar over haar moeder mag spreken (geeft ze zichzelf de schuld, geeft ze iemand anders de schuld, voelt ze zich eenzaam omdat ze zonder moeder is opgevoed). Is ze misschien bang of op haar hoede rond bepaalde soort mensen omdat ze gepest is?

    Nu heeft iedereen (mens en personages) kleine foutjes of afwijkinkjes. De dingen die ik hier boven noemde zijn maar voorbeelden en waarschijnlijk is het zo als je iets meer op je personage in gaat dat met waarom ze reageren op bepaalde manieren en ze kleine "foutjes" geeft ze ook een stuk leuker is om te schrijven, maar dat is meer mijn eigen mening.
    Ik hoop dat je hier iets mee kan.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    ArianatorXx schreef:
    Naam : Stacey green
    Bijnaam : Stace
    Leeftijd : 17 op 3 mei
    Geslacht : Vrouwelijk
    Uiterlijk : Stacey is een mooie lange dame. Ze heeft blond/bruin haren die heel lang zijn. Door haar onweerstaanbare blik krijgt ze elke jongen op aarde.dit zou ik sowieso weghalen Haar ogen zijn lichtbruin. Ze heeft een slank figuur. Haar huid is licht getint omdat ze vaak buiten in de zon zit. Ze heeft mooie volle wimpers die ze perfect maakt met een beetje mascara. Ze heeft mooie witte tanden. Ze best wel groot en weegt niet zo veel.
    Innerlijk : Stacey kan Heel Lief zijn, maar vaak is ze een irritant verwent nest die alleen maar aan zichzelf kan denken. Als je haar beter kent, weet je wel dat deze jongedame, een gouden hartje heeft. Ze is alleen bang dat mensen haar niet accepteren als ze zichzelf is. Zeker jongens. Ze wordt Heel snel verliefd en heeft al meerdere vriendjes gehad. Ze kan prachtig zingen, maar dat zegt ze aan niemand. Want achter dat wicht, schuilt er een verlegen meisje. Ze is best wel slim en behaalt ook goeie punten op school.
    Verleden:
    Stacey woont met haar papa en haar twee grote broers van 18 en 21. Vroeger werd ze op school Heel veel gepest omdat ze een beugel en een bril droeg en omdat ze goeie punten behaalde. ''nerd !" Noemden ze haar. Maar het pesten is gestopt toen ze naar het middelbaar ging. Haar beugel en haar bril mochten eraf, ze had prachtige witte tanden! Sindsdien is ze heel populair op haar school. Haar vader is een miljonair, en daarom is ze verwend. Haar mama kreeg toen ze 4 was een auto ongeluk en stierf ... Ze kan er niet tegen als iemand over haar moeder spreken.dat is haar zwakke plek.
    Grootste angst: dat ze weer gepest wordt
    Grootste passie : Zingen
    Foto ;



    Dit allemaal bij elkaar maakt haar een grote mary sue haha
    ik heb ervaring met rpg'en, hier en op andere sites, en dit soort personages maken het niet leuker :')
    heb je even gestalkt (sorry) en zag dat je nog niet heel veel ervaring had met RPGen volgens mij, en iedereen maakt dit soort fouten aan het beging hihi


    Spinning around, I'm weightless.

    geleninja schreef:
    (...)

    Nee het is niet de foto (en vat dit alsjeblieft niet beledigend op, want zo bedoel ik het niet en ik heb niet zo veel ervaring met rpg's leiden). Het is meer dat je personage het idee geeft dat alles aan haar zo goed is. Ze word beschreven als heel mooi, heeft een beetje een triest achtergrond verhaal, is populair bij jongens en kan verwend zijn, maar is het eigenlijk niet. Dat geeft het idee dat ze perfect is en dat kan in een rpg soms vervelend zijn voor andere spelers, maar soms ook voor jezelf.
    Je hoeft niet heel je personage te veranderen, maar je kan bijvoorbeeld meer uitleggen waar haar angst dat mensen haar niet accepteren vandaan komt. En aangezien ze al mooi en lief is, kan je bijvoorbeeld zeggen dat ze wel mensenslim is (als je begrijpt wat ik bedoel), maar moeite heeft om haar punten op school te halen. Je kan misschien zeggen waarom niemand met haar over haar moeder mag spreken (geeft ze zichzelf de schuld, geeft ze iemand anders de schuld, voelt ze zich eenzaam omdat ze zonder moeder is opgevoed). Is ze misschien bang of op haar hoede rond bepaalde soort mensen omdat ze gepest is?

    Nu heeft iedereen (mens en personages) kleine foutjes of afwijkinkjes. De dingen die ik hier boven noemde zijn maar voorbeelden en waarschijnlijk is het zo als je iets meer op je personage in gaat dat met waarom ze reageren op bepaalde manieren en ze kleine "foutjes" geeft ze ook een stuk leuker is om te schrijven, maar dat is meer mijn eigen mening.
    Ik hoop dat je hier iets mee kan.



    Ik zl proberen maar als het niet lukt maak ik wel een ander personnage. Dank u voor de Tip ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    hoezo zou dat niet lukken? xd
    Ik wil je best helpen hoor


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam : Stacey green
    Bijnaam : Stace
    Leeftijd : 17 jaar op 3 mei
    Geslacht : Vrouwelijk
    Uiterlijk:
    Stacey is best klein voor haar leeftijd, daar heeft ze het wat moeilijk mee. Ze heeft lange bruine haren die tot onder haar borst komen. Ze draagt ze vaak los, dat geeft haar een vrijheid en wild gevoel. Haar ogen zijn lichtblauw maar lijken ook wel een beetje groen. Ze heeft een mager figuur. Vroeger was ze wat molliger, maar ze voelde zich niet goed. Ze heeft dagenlang niet gegeten. Ze moest in die tijd vaak naar het ziekenhuis. Ze heeft een blanke huid. Haar lippen hebben een lichtroos kleurtje door de lipstick die ze elke ochtend gebruikt.
    Innerlijk : Stacey is een erg verlegen meisje die haar mening voor zichzelf houdt. Ze heeft haar zelfvertrouwen verloren toen ze 13 jaar was. Ze werd gepest omdat ze molig was, elke dag weer. Ze moest er de avond van wenen. Dus va haar verleden praat ze liever niet. Ze zegt ook weinig omdat ze bang is om iets verkeerd te zeggen. Alleen als je haar beter kent kan ze aardig zijn. Ze heeft moeilijkheden om vrienden te maken, en ze heeft er Dan ook weinig. Door het minder zelfvertrouwen, zijn haar punten ook niet zo goed op school.
    Verleden : Stacey woont met haar 2 grote broers in een gezellig huisje aan de kust. Haar ouders waren allebij politie en kregen bij één van hun missie allebij een schot. Sindsdien moeten haar broers op haar passen. Elke week gaat ze naar het graf van haar moeder en vader. Dan laat ze een traantje lopen. Ze werd vanaf haar 13e ook gepest. Het was een mollig kind. Ze heeft lang bijna niets meer gegeten. Haar gezondheid ging niet zo goed en ze moest regelmatig naar het ziekenhuis. Anorexia was niet ver, maar de ze beloofde aan de verpleegster dat ze weer ging eten. Na enkele maanden ging het weer goed. Toen verminderde het pesten. De pesters wisten niet hoe ze haar nog konden kwetsen. Haar grote broers zorgen nu vaak Heel goed voor haar. Maar soms drinken ze, en dan gaat het niet goed! Stacey haat dit ! Ze wordt dan meteen boos.
    Grootste angst : om weer hard gepest te worden en de dood onder ogen te zien,m net zoals haar ouders.
    Grootste passie : Stacey houdt van klassieke dans. Ze beoefent het al 12 jaar. De meeste vinden het kinderachtig maar zij vindt het zo mooi.
    Foto :



    Ik kon Stacey niet meer doen, maar hier is een erg verlegen personnage. Hopelijk is die beter

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 11:15 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Hecuba schreef:
    hoezo zou dat niet lukken? xd
    Ik wil je best helpen hoor


    Dank u d'as wel lief, maar ik heb al iemand anders gemaakt. Want Stacey was te perfect ;)(H)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    ja maar je kan toch dezelfde naam en foto gebruiken of ben ik nou dom :' )


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    ja maar je kan toch dezelfde naam en foto gebruiken of ben ik nou dom :' )


    Lucy vind ik een verlegen naam en de foto van het ander meisje leek wel een meisje met veel zelfvertrouwen


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    een verlegen naam? :') ja maar dat boeit niemand, het gaat erom hoe je ze beschrijft. Ziet mijn personage er heel depressief uit? precies :')


    Spinning around, I'm weightless.

    Maar nn heb ik haar gemaakt ....


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.