• Eyes are the windows to the soul


    Als je wilt over leven:
    1. Probeer niet van het eiland te ontsnappen.
    2. Wees voor het donker binnen in het huis met alle deuren op slot.
    3. Word niet verliefd.

    Een groep jongeren word wakker op een tropisch eiland zonder te kunnen herinneren hoe ze daar terecht zijn gekomen. Ze kennen elkaar niet, maar beseffen als snel dat er reden moet zijn waarom uiteraard deze groep op het eiland is gezet. Ieder van hen heeft een barcode getatoeëerd op de binnenkant van zijn linker pols staan en dit kan maar twee dingen betekenen; ze zijn verkocht of worden verkocht. Verder komen ze er al snel achter dat als ze heel geëmotioneerd raken (bv. heel boos, blij, of in paniek) hun ogen zwart kleuren en ze totaal geen controle meer hebben over hun acties.

    Invullijstje:
    Naam:
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 
    Geslacht:
    Uiterlijk (liefst met foto):
    Innerlijk:
    Verleden:
    Grootste angst:
    Grootste passie:
    Extra(optioneel):


    Rollen: (leeftijd-paginanummer)
    Meisjes (6/6):
    Jessamine Maître - Geleninja (17-1)
    Valentina devereaux - Appelboompje (19-6)
    Taylor Smith - MoonEye (17-1)
    Cheryl Daisy Barton - Hecuba (21-2)
    Stacey green - ArianatorXx (17-3)
    Rosa-Lynn Jones - Noora (21-6)
    Jongens (6/6):
    Ashton Fletcher Irwin - Hecuba (20-5)
    Celyan Nathaniel Harris - Inermis (22-1)
    Leroy Abigail Pipkin - Lazulis (29-2)
    Magnus Lehnsherr - Geleninja (21-4)
    Lucas Austin Robertson - Rejects (17-5)
    River Zac Clifford - Kahuna (18-5)




    Praattopic
    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 10:35 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    luke is prima zo. Een vraagje zou je misschien die gif met zwarte ogen niet in de spoiler kunnen zetten? Dat andere plaatje is groot en het doet het iets raars. Het is een beetje lastig uit te leggen.


    Is het zo goed?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Naam: Rosa-Lynn Jones
    Bijnaam: Roos
    Leeftijd: 21
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Ze is vrij afstandig wanneer ze nieuwe mensen ontmoet. Ze is vrij achterdochtig en is snel bang dat mensen een spelletje met haar spelen. Wanneer ze je echter binnen haar ‘muurtje’ laat, wat enige tijd duurt, is ze lief, vrolijk en spontaan.

    Verleden: Roos is opgegroeid in een liefhebbend gezin. Tot haar 17de had ze een geweldig leven. Ze vertrouwde iedereen en was een open, spontaan en vrolijk meisje. Een paar maanden na haar 17de verjaardag kreeg ze een hersenvliesontsteking, hierdoor werd ze doof. Na zich een aantal weken depressief op haar kamer opgesloten te hebben besloot Roos om er het het beste van te maken. Ze heeft zichzelf, met hulp van haar ouders en zusje, liplezen geleerd. Hierdoor is ze instaat een fatsoenlijk gesprek met iemand te voeren. Wel is Roos vaak gekwetst. Veel mensen wilde niet meer met haar omgaan en lieten haar vallen door haar handicap. Hierdoor is ze achterdochtig geworden en laat ze mensen niet snel meer dicht bij haar komen.

    Grootste angst: Haar zicht verliezen. Hierdoor vindt ze het ook moeilijk als mensen bijvoorbeeld achter haar staan of als ze niet kan zien wat er gebeurt.

    Grootste passie: Kickboksen en judo.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 21:31 ]

    [Is ze goed?]

    Kahuna schreef:
    Naam: River Zac Clifford
    (...)

    Bijnaam: -
    Leeftijd: Achttien jaar.
    Geslacht: Mannelijk.
    Uiterlijk: River heeft zwarte korte haren en donkere ogen, hij heeft een getinte huid door zijn Braziliaanse afkomst en is licht gespierd. Je kunt aan hem zien dat hij veel om zijn uiterlijk geeft en hij ziet er dan ook altijd verzorgd uit. River heeft een schorre stem en meestal een rookgeur over zich heen hangen gemengd met aftershave. Hij heeft een spontane lach en zalmroze lippen. In zijn oren heeft hij meestal zilvere/diamante oorbellen en hij heeft dikke, donkere wenkbrauwen.
    Innerlijk: River is een ingewikkelde jongen en zeker omdat hij soms gewoon twee kanten heeft, hij heeft een drukke, arrogante en wat egoïstische kant die wat sneller uit de hoek komt dan zijn wat lievere kant. Hij is een goede luisteraar maar niet altijd even betrouwbaar, hij kan snel misbruik maken van jou eerlijkheid. River heeft een vlotte babbel en kan wel snel sociaal contact leggen en vrienden maken als hij dat zou willen. Hij heeft een sterke wil en ook een duidelijke mening, wat best handig is zo nu en dan. River is ook best gevoelig en kan zo in huilen uitbarsten, toch wilt hij niet dat mensen denken dat hij makkelijk kan instorten en om geen makkelijk slachtoffer te worden kan hij nog wel eens hard uit de hoek komen.
    Verleden: Hij was niet bepaald populair of geliefd - hij pestte wel eens en was gewoon niet het type waar iedereen mee om wou gaan. Hij had een paar vrienden en zijn voetbalteam waarin hij zich echt een leider voelde omdat hij als aanvoerder werd aangewezen. Voetballen deed hij vaak eigenlijk omdat hij niet echt in vakken of in bepaalde hobby's uitblonk. River had zijn uiterlijk wel altijd mee gehad, hij was namelijk niet de lelijkste plus hij trainde vaak voor voetbal waardoor hij ook een goed lichaam kreeg en een goede conditie. School interesseerde hem niet veel maar zijn vader was een strenge man die hem vaak tot the limits pushte waardoor hij uiteindelijk zijn examen toch heeft gehaald na twee keer te blijven zitten. Met zijn diploma heeft hij eigenlijk weinig gedaan, hij leefde van het geld van zijn ouders en kreeg een last op zijn schouder dat hij moest werken of een eigen huis moest zoeken. Hij ging bij een vriend wonen en had weinig contact met zijn ouders. Behoefte had hij er ook niet echt.
    Grootste angst: Reptielen en hoogtevrees.
    Grootste passie: Voetbal, al van jongs af aan.
    Extra(optioneel): Hij rookt en heeft last van migraine.


    Hij is af (:


    Everything is illuminated by the light of our past.

    luke, roos en river staan er bij!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Tis echt een goed idee, van dat eiland ! ;)


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ik moet vandaag nog leren voor mijn laatste toets, dus waarschijnlijk kijk ik vanavond pas weer of de laatste rollen ingevuld. Als Hecuba en appelboompje hun rollen vandaag in vullen dan zal ik morgen een speeltopic openen.


    ArianatorXx schreef:
    Tis echt een goed idee, van dat eiland ! ;)


    Thanks!!


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ash is klaar, en ik ga nu een mug vermoorden.


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Ash is klaar, en ik ga nu een mug vermoorden.


    succes met het doden van de mug.
    Ashton is goed gekeurd. Een vraag je (totaal niet belangrijk voor de rpg) is hij bang voor eenden of haat hij ze gewoon (beide is goed, vraag het me af). of haat hij eenden en is hij bang voor ze.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik ga morgen op vakantie, maar ik neem mijn tablet mee, dus als ik ergens wifi heb zal ik kijken of ik wat kan reageren, maar dat wordt denk ik weinig.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 22:28 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    geleninja schreef:
    ....dan zal ik morgen een speeltopic openen.


    Jaaa! heb er zin in ;D

    geleninja schreef:
    (...)

    succes met het doden van de mug.
    Ashton is goed gekeurd. Een vraag je (totaal niet belangrijk voor de rpg) is hij bang voor eenden of haat hij ze gewoon (beide is goed, vraag het me af). of haat hij eenden en is hij bang voor ze.


    allebei x)


    Spinning around, I'm weightless.



    Naam: Valentina devereaux
    Bijnaam (optioneel):
    Leeftijd (ouder dan 14, jonger dan 30): 19
    Geslacht: vrouw
    Uiterlijk (liefst met foto): Haar 1.63 maakt haar niet de grootste van de wereld maar 52 kilootjes zorgen wel voor een slank postuur en een lichaam dat in evenwicht is. Het meisje heeft een lichte huidskleur, bruine ogen en van nature bruin haar dat in lange lokken tot halverwege haar rug valt.
    Innerlijk: Valentina is het meisje dat niet altijd bij de les is, en dus soms wat dommere opmerkingen maakt omdat ze niet oplet en dus eigenlijk niet goed weet wat ze zegt. Het is niet altijd slim maar wel een eigenschap waar ze vaak zelf nog wel om kan lachen achteraf. Ondanks dat ze graag met vrienden is en het gezellig heeft is het geen meelopertje. Als ze het ergens mee oneens is of ergens niet aan mee wil doen loopt ze niet achter de rest aan omdat het wel haar vrienden zijn. Dat moesten ze dan maar leren accepteren.
    Verleden: eigenlijk heeft Valentina een vrij makkelijk leven tot nu toe, ouders zijn bij elkaar, ze heeft vrienden waar ze op aan kan en daar durft ze ook heel eerlijk in te zijn. Het enige wat ze mist is een leuke vriend, maar ze is vast beraden om zelfs die ooit te vinden.
    Grootste angst: Valentina is ergens heel bang om alleen te zijn, vooral omdat ze het eigenlijk niet goed kent. Het meisje heeft wel momenten voor haar zelf, daar niet van maar er zijn altijd mensen die voor haar klaar staan etc, en dat weet ze ze zou zich dus ook eigenlijk geen raad weten als ze straks ergens alleen voor komt te staan.
    Grootste passie: Het liefst is dit meisje de hele dag bezig met winkelen, lachen en plezier maken.
    Extra(optioneel):


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    hey dat is davina met sophie d'r achternaam hihi c:


    Spinning around, I'm weightless.