• Welkom op het grote schaamtopic!
    Dit topic is bedoeld om dingen te vertellen waardoor je schaamde of bloosde.
    Iedereen heeft zich vast wel een keer in zijn leven geschaamt voor iets waar die later spijt van kreeg.
    Ik heb zovaak van die momenten. Maar wat voor schaamtelijke momenten heb jij ooit gehad.
    Vergeet niet: iedereen is welkom in de topic!

    Forum regels:

    - Geen dingen plaatsen in dit forum dat met seks of vieze plaatjes te maken heeft.
    - Verboden te ruziën. Als dit gezien word, meldt ik het meteen!
    - Plaats alleen dingen die met dit topic te maken hebben.
    - Mening geven mag altijd!
    - Niet schelden of vloeken.
    - Begandel elkaar met respect.


    Waardoor ik me een keer schaamde:
    We waren weer eens in de supermarkt. Ik was gekke sprongen aan het maken omdat ik blij was.
    Toen was ik naar de cornflakes gesprongen. Ik struikelde over mijn eigen voeten waardoor ik viel.
    Ik knalde keihard met mijn hoofd tegen een doos cornflakes. Mijn hand deed daarom een beetje zeer.
    Ik werd rood omdat al die mensen me gniffelend aankeken. Ik schaamde me rot...


    Veel plezier in dit topic!

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 0:10 ]

    Haha

    Ik schaam me elke keer kapot als ik een paniekaanval midden in de stad krijg. De helft staat te kijken, de helft loopt door, en enkel mijn vrienden helpen me dan ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Autocorrectie. Niet alleen irritant omdat het letterlijk (veranderde net in lekker link) elk woord veranderd goed of niet goed gespeld - het is ook vaak gênant.
    Zo wilde typte ik "ik wil zwemmen" en nadat ik op versturen had gedrukt werd het "ik wil zoenen".
    Mijn vriendin was ook zo van whut? Wtf?!
    Ook heb ik al velen gekwetst doordat autocorrectie van een simpel woord iets anders maakte waardoor mijn hele sms weer eens op z'n kop stond.


    Not all those who wander are lost.

    Ik las daarjuist toen ik dit topic voorbij zag komen in mijn historie per ongeluk "het grote schaamhaartopic". ;x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik las daarjuist toen ik dit topic voorbij zag komen in mijn historie per ongeluk "het grote schaamhaartopic". ;x


    Hahaha

    [ bericht aangepast op 28 feb 2015 - 9:58 ]


    Not all those who wander are lost.

    Haha, ik heb het ook een keer gehad...

    Ik was een keer in de supermarkt, mijn vader reed met de kar. Ik was al een stukje vooruit gelopen en wilde daarna teruglopen naar onze kar. Terwijl ik dat deed keek ik naar de grond en naar wat alle mensen al in hun karretjes hadden gestopt. Toen ik dacht dat ik bij onze kar stond keek ik ook daar in. Daarin lagen onder andere hamburgers.
    Ik zei toen met zo'n heel belachelijk gezicht en een stom stemmetje: 'Ga je hamburgers eten?'
    Toen ik opkeek besefte ik dat het mijn vader niet was en schaamde me diep...
    Ondertussen liep die gast met die hamburgers in zijn kar heel snel wel xd

    Ik kan wel boeken schrijven hierover, maar deze herinner ik me nog het best.
    1.ik was naar de klas aan het stappen over de speelplaats. Terwijl keek ik naar de vogels in de lucht. Alleen, door die vogels zag ik zo een trap niet, flikker ik eraf :$
    2. Ik moest spreekbeurt houden, val ik over het bord
    3.histerische lachbeu tijdens spreekbeurt
    4.toen ik 3 was wou ik een bol stelen uit een automaat.
    Me hand kwam vast te zitten en de eigenaar is me moeten komen helpen...


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Ik ben een keer van de wipwap gepleurd. Ik liet me los en mijn zusje vloog achterover. Oeps... :$

    Ik wandelde onlangs met een vriendin in de stad en liep dicht tegen de winkels,
    plots stapte ik op zo een rooster - waar volgens mij lucht uitkwam -
    en vloog mijn jurk helemaa omhoog. Ik hoop nog steeds dat niemand het zag,
    cause it was pretty awkward!


    I'm becoming the best version of myself.

    Ik was met me bff bij en vriend van haar en toen liet zijn vader en harde boer en ze d8 dst het van mij was


    Life's a bitch so am i

    Ik omhelsde op straat mijn vader, tenminste dat dacht ik :') Het bleek een wildvreemde man te zijn! Heb nog nooit zo'n rooie kop gehad...

    Ik stuurde op Whatsapp laatst naar een jongen uit mijn klas (die groepsbeheerder is van de klassenchat) 'Mag ik weer in de groepschat?'. Maar mijn autocorrectie was het daar niet mee eens en veranderde het naar 'mag ik weer in de groep schat'.


    Spoiler alert: you will save yourself

    - Vroeger heb ik de docent op school ook wel eens mama genoemd. Oh en thuis noemde ik mijn moeder juffrouw.

    - Een keer op school, was de wc beneden propvol. Want je weet wel hoe de meiden naar de wc gaan: met een hele groep en dan staan kletsen. Bovendien zijn er in die wc maar twee hokjes en ik had dus echt geen zin om naar boven te gaan. Ik keek even in de wc van de jongens en er stond niemand. Dus ik vol zelfvertrouwen gaan, denkend dat er neimand was en dat ik heus wel snel genoeg kon zijn. Doe ik de deur open en daar staat een klasgenooit van bijna 30 jaar te pissen. Ik heb geeneens sorry gezegd. Ik wou zo snel mogelijk weg xp.

    - Op de basischool waren de zevende en achtste groepen in een ander gebouw. Elke maandag moesten we naar de andere lopen voor de weekopening die zo saai was. Ik zat een raar spel te spelen met mijn voeten terwijl we naar t andere gebouw liepen. En opeens viel ik en alle jongens van de klas zo van: 'boooee" en de meiden dramatisch met hun handen voor de mond. Nu kan ik wel lachen, maar toendertijd was die boe wel om te schamen xp.

    - Een keer in Amerika, hebben we bij een atractie een fast past (of hoe ze ook noemen) genomen om de hele lange rij te vermijden. Toen t bijna tijd was, gingen we netjes wachten. Er waren maar iets van 5 stoelen ofzo over voor ons en we waren met z'n 6'en. En op de andere rij stoelen was er een andere familie. Anyway, iedereen in mijn famile wist een stoel in te pikken en ik stond dus alleen. Naast mijn oom, zat er een jonge die bij de andere familie hoorde. Hij was zo freaking lief om op te staan. Mijn engels was toen nog lang niet zo goed en ik ben ook nog eens verlegen. Dus ik maar heel lief glimlachen. Ik ging heel blij naast mijn oom zitten en het begon ineens heel vies te ruiken. Ik keek dus naar de familie en zij keken naar mij. Dus ik zei tegen mijn oom: 'een van hun zit een scheet te laten.' Mijn oom zei terug: 'Wat in hemelsnaam hebben ze gegeten.' Daarna stond hij op en ging het stank aan mijn moeder/tante/ neef en nicht vertellen. Die hadden door dat het mijn oom was die alle scheten liet. (bloos) En al die tijd, heeeft de familie naast mij gedacht dat ik degene was met de scheten *SCHAAM*


    -

    Er was bij mij een keer een vriend op bezoek, ik hield m'n ipad in mijn handen. Hij vroeg net ''Wie zou de blunder van de dag maken?'' of zo, en op DAT MOMENT liet ik m'n ipad uit mn handen donderen. perongeluk
    ''Dat doe ik dus,'' zei ik droog en pakte snel de ipad op XDD en toen moest iedereen lachen.

    Mijn broer had ook een keer, we waren in de supermarkt, we hadden veel chocomel nodig van die minipakjes.
    Mijn broer dus naar de minipakjes, daar waren 6 van in zon 1 pak. Hij dus willen pakken, maar ze zaten fking hoog. Hij een pakken.
    BAM BAM BAM.
    Gelijk drie vallen er, allemaal ingedeukt allemaal lawaai, iedereen keek van wtf?

    ohja, en een vriendin vroeg een keer ''wat ga je doen na de vakantie?'' ze bedoelde welk niveau, maar ik had daar geen idee van dus ik zei
    ''naar school''


    en een keer wilde mijn broer laten zien aan een paar vreemden dat hij zn zwembroek onder zn broek aan had.. dat ging fout XDD

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 1:38 ]


    May StarClan light your path.