• De stelling van deze week luidt:
    Er bestaat geen 'goede' of 'slechte' muziek.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    - Ik wilde eveneens nog melden dat ik wel vind dat we elkaar zijn muzieksmaken wel kumnen accepteren, maar ik zit op mijn mobiel en die werkt niet mee, waardoor ik niet onderaan mijn post kan komen. -
    Oneens. Ik vind dat er wel goede en slechte muziek bestaat. Als een Engelse zanger gebrek aan Engels heeft, zoals dat het gramaticaal niet goed is, dan kan ik dat best slechte muziek
    noemen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat is dit nou weer voor een idiote stelling. Natuurlijk is dat zo. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woodhouse schreef:
    Technisch gezien natuurlijk wel, maar over smaak valt nog altijd niet te twisten...


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eens, iedereen heeft zijn favoriete muziek. De ene vindt die muziek goed en de andere kan die dan weer slecht vinden.


    16 - 09 - '17

    Als mening van mij als individu vind ik bepaalde muziek slecht, terwijl die muziek wel anderen aan kan trekken. Ik denk dat dat iets is dat je voor jezelf bepaalt. In algemene zin zullen er veel meer meningen zijn, en dat maakt dat muziek voor mij slecht kan zijn en voor een ander niet.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Als mening van mij als individu vind ik bepaalde muziek slecht, terwijl die muziek wel anderen aan kan trekken. Ik denk dat dat iets is dat je voor jezelf bepaalt. In algemene zin zullen er veel meer meningen zijn, en dat maakt dat muziek voor mij slecht kan zijn en voor een ander niet.

    Hehe, iemand die het naar mijn idee helemaal heeft uitgedokterd! Dit is precies hoe ik erover denk (: Goede en slechte muziek bestaat dus wel degelijk.


    Hamartia

    Hemingway schreef:
    Eens, wat betreft het mening-argument. Natuurlijk verschilt iedereen van smaak en dan is er geen 'goede' of 'slechte' muziek.
    Maar er is wel kwalitatief minder goede of kwalitatief betere muziek, als je het vanuit een technisch aspect bekijkt. Muziek die beter in elkaar zit dan andere muziek. Dat maakt de muziek dan nog niet 'goed' of 'slecht', maar kan wel verschil uitmaken.


    Smaken verschillen. De een vind Hardcore goeie muziek en pop slechte muziek en de andere denkt dan weer andersom :)


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Eens Het is maar net wat je eigen mening is. Muziek zelf is niet goed of slecht het is de mening die wij eraan plakken wat het vervolgens goed of slecht maakt.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Dit is een kwestie van eigen mening. Ik kan niet echt goed zeggen of ik het hier nou eens of oneens mee ben.

    Butera schreef:
    Eens, dat ligt geheel aan de persoon zelf.


    Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.

    Ten eerste dit vind ik een slechte stelling

    Natuurlijk ben ik er mee eens. Er is geen goede of slechte muziek. Dat is slechts een kwestie van smaak. Wel vind ik dat veel mensen veel te snel vooroordelen hebben en weinig tot geen respect tonen. Een voorbeeld: ik ben een huge fan van country muziek. Maar alle artiesten waar ik naar luister worden afgerkraakt. Waarom? Omdat het geen pop of rock is. Dat is het enige wat nog geaccepteerd wordt als goede muziek.


    just sm:)e en the world smiles with you

    Muziek is muziek. Iedereen heeft een bepaalde smaak, dus iedereen vind bepaalde muziek goed of slecht.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Mee eens


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Dit is eem rare stelling ! Als er geem goede of slechte muziek is is er niks :
    Kijk maar , als er geen goeie muziek bestaat is het slecht kaar als er geen slechte muziek bestaat dst ks er tog niks ?


    -

    eens

    alle muziek die mensen op een of andere manier helpt,of door hun gevoelens weer te geven, of een door een bepaalde ervaring te omschrijven waarin mensen zichzelf terugvinden of op nog een andere manier, is goed en aangezien alle muziek dat wel voor iemand doet, al is het alleen de zanger(es)/ band zelf, is alle muziek goed


    Be brave, even when you're not. Pretend to be, no one can tell the difference