• De stelling van deze week luidt:
    Er bestaat geen 'goede' of 'slechte' muziek.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Fergie schreef:
    Iedereen heeft natuurlijk een eigen stijl. Maar als ik heel eerlijk ben dan moet ik toegeven dat ik die liedjes waar geschreeuwd in wordt geen goede muziek kan noemen. Sorry hoor, maar geschreeuw is geen muziek.


    Wat jij "geschreeuw" noemt, vind ik toevallig enorm mooie muziek. Het is wel muziek, anders zou metalcore/screamo geen muziekgenre zijn. Maar als je zegt dat iedereen een eigen stijl heeft, waarom zou ik dan geen stijl of een slechte stijl hebben? Ik vind bijvoorbeeld de liedjes van Fergie niet mooi, maar dan zeg ik toch ook niet dat het geen muziek is?

    Is het dan wel echt muziek als het slecht is?


    You aren't perfect if your name isn't Ariana Grande.

    Ik ben het oneens met de stelling.
    Er bestaat wel degelijk goede en slechte muziek, alleen is dat voor iedere persoon anders.
    Wat ik defineer als slechte muziek, kan iemand anders natuurlijk nog altijd goed vinden.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Eens. Wat ''goed'' en ''slecht'' is, is voor iedereen anders. Zelfs muziek die heel veel mensen als slecht beschouwen kun je naar mijn mening niet definiëren als ''slecht'', omdat er altijd wel iemand is die het wel als ''goed'' beschouwt. Smaken verschillen gewoon, zo simpel is het.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 20:10 ]


    The universal language of art.

    Nightwarbler schreef:
    Eens.
    Er is geen muziek wat iedereen goed of slecht vind. Het is een persoonlijke mening.


    You dare to gaze upon me?

    Hype schreef:
    Eens. Wat ''goed'' en ''slecht'' is, is voor iedereen anders. Zelfs muziek die heel veel mensen als slecht beschouwen kun je naar mijn mening niet definiëren als ''slecht'', omdat er altijd wel iemand is die het wel als ''goed'' beschouwt. Smaken verschillen gewoon, zo simpel is het.


    .


    • you cant start a fire without a spark •

    Aan de ene kant mee eens. Iedereen heeft zijn eigen mening.
    Maar als ik dan zo eens kijk naar Justin Beiber, Nicki Minaj en dergelijke, dat kan niet als goed worden beschouwd.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Recidivism schreef:
    Aan de ene kant mee eens. Iedereen heeft zijn eigen mening.
    Maar als ik dan zo eens kijk naar Justin Beiber, Nicki Minaj en dergelijke, dat kan niet als goed worden beschouwd.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Recidivism schreef:
    Aan de ene kant mee eens. Iedereen heeft zijn eigen mening.
    Maar als ik dan zo eens kijk naar Justin Beiber, Nicki Minaj en dergelijke, dat kan niet als goed worden beschouwd.


    Sorry hoor, maar ik vind dat dus wél goede muziek. En genoeg andere zijn het met me eens, misschien niet hier op Quizlet. Maar alsnog.

    En mag ik dan vragen, waarom is het slecht?


    wat was dit ookalweer

    Iedereen heeft een eigen stijl.....Dus iedereen beschouwd zijn of haar smaak als goed, terwijl dat de andere het gewoon slecht of bagger of gwn geen muziek vind.


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Oneens. Voor elke persoon apart bestaat er wel goede en wel slechte muziek. Alleen omdat het voor iedereen anders is betekend dit niet dat het niet bestaat.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    DAWSONS schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar ik vind dat dus wél goede muziek. En genoeg andere zijn het met me eens, misschien niet hier op Quizlet. Maar alsnog.

    En mag ik dan vragen, waarom is het slecht?


    You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe
    You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe
    You a stupid hoe, you a, you a stupid hoe


    Noem ik geen goede muziek.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Noem ik geen goede muziek.


    Het klopt niet eens. Ten eerste het is 'you ARE a stupid hoe' in plaats van 'you a stupid hoe'. :W

    [ bericht aangepast op 2 aug 2014 - 21:49 ]


    26 - 02 - '16

    Diancie schreef:
    (...)

    Het klopt niet eens. Ten eerste het is 'you ARE a stupid hoe' in plaats van 'you a stupid hoe'. :W


    Zeg dat maar tegen Nicki Minaj :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Caraphernelia schreef:
    (...)

    Zeg dat maar tegen Nicki Minaj :Y).


    Ik denk dat zat mensen dat al hebben gezegd. Tenminste, ieder beetje 'grammar-nazi' zou dat wel gezegd moeten hebben. (joehoe)


    26 - 02 - '16