• De stelling van deze week luidt:
    Er bestaat geen 'goede' of 'slechte' muziek.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Nightwarbler schreef:
    Eens.
    Er is geen muziek wat iedereen goed of slecht vind. Het is een persoonlijke mening.


    Nori schreef:
    Geen goede of slechte muziek, hmm?



    :Y)


    Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar er zijn ook uitzonderingen op de regel. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 22:55 ]


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Eens, alles wat muziek is, is goed.
    Ligt er nou maar net aan wie het uitvoeren, wanneer hij/zij/ze niet kan/kunnen zingen is het gewoon slecht.
    Maar sommige zijn uitzonderingen omdat ze grappig zijn.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 6:53 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Slechte muziek bestaat altijd, maar meestal is dat ieders mening: ik haat, haat, HAAT Skrillex! Terwijl het iemand anders idool is.
    Dus... Nou ja, laat maar. Slecht argument.


    A.

    Eigenlijk wat iedereen al zegt: over muzieksmaak valt niet te twisten.
    Ik vind het eigenlijk wel mooi, hoe er voor ieder type mens een soort muziekstijl is. Zelfs voor 'schreeuwmuziek' ( zoals dat vaak genoemd wordt, dit is dus niet specifiek mijn mening ) of typische carnavalmuziek zijn er altijd personen die zich in de tekst of de muziek kunnen vinden , en dat is prachtig.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:02 ]

    Compliance schreef:
    (...)

    Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar er zijn ook uitzonderingen op de regel. :Y)


    Er zijn mensen die da mooi vinden.

    Ieder mens is anders...
    Dus ook iedereen heeft een eigen muziek smaak.
    Ik ben redelijk uitgebreid que muziek smaken, maar ik kom ook regelmatig muziek tegen die mij totaal niet liggen, of niet in mijn straatje passen.
    Maar dat wil niet zeggen dat het slecht is.
    Iedereen bepaalt voor zichzelf wat slecht en goed is.
    En iedereen moet dat respecteren vind ik ;)
    Dus het is een open mening eigenlijk... Tuurlijk vind ik sommige muziek echt bagger en slecht, maar een ander vind het weer mooi.
    Dus voor mij, er bestaat wel degelijk slechte muziek.
    Maar over het algemeen, alles is perfect op zijn eigen manier

    You, know, a lot of people can be very irritated by a huge pop hit because you hear it so much and it becomes very annoying. But the fact that so many people like it, I think, does mean that there’s something fundamentally good about it. I guess “bad music” would be music that nobody likes, but does that actually exist? Maybe. Maybe if the person who made it doesn’t even like it, nobody else could really like it. But how often does that happen? Maybe there is no bad music. So, any music that other people are into, I want to give it a shot. — Ezra Koenig (held ^^)

    eens, iedere mening is goed, er is geen goede of slechte muziek

    er bestaat geen slechte muziek het is de smaak bvan de anders


    Deb took over...

    Eens, ieder heeft zijn of haar eigen smaak en daar hoef je je niet mee te bemoeien als je de muzieksmaak van iemand anders niks vindt.

    Eens , je muziek smaak is nooit slecht, het is gewoon anders


    Ew, people.

    Eens


    Darling, in the end, you've got to be your own hero, because everybody's busy trying to save themselves.

    Eens.

    Dit is natuurlijk zo.

    Hecuba schreef:
    tot op zekere hoogte eens, maar inderdaad: over zanger Rinus kan niemand twijfelen..

    dat is sowieso goede muziek


    Tijd voor koffie.

    Eens. Het is gewoon een kwestie van smaak.


    Fus Ro Dah!

    Iedereen heeft natuurlijk een eigen stijl. Maar als ik heel eerlijk ben dan moet ik toegeven dat ik die liedjes waar geschreeuwd in wordt geen goede muziek kan noemen. Sorry hoor, maar geschreeuw is geen muziek.


    De wereld is een illusie. Niks is wat het lijkt.