• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle Wordgoal

    Aiedail | rest onbekend.
    Aloha | Meteorsea | The Originals Project: X11 Reboot |
    50k

    Bates | JanaAusten | You can't fix what has been broken |
    50k

    DianePie | rest onbekend.
    Heisuke | Kardia | De nacht
    50k

    Joaq Misschien.
    Lazulis | Lazuliss | Vampire Brothers |
    50k

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi. |
    10k

    Lovelydemon | adoratax | The Gifted |
    35k

    Mulford | GreyWolfMoon | I've turned into a monster |
    50k

    Philocalist | xSunshineee | Masks |
    25k

    Quies | Dubio | De Elementen - Deel 2 |
    50k

    Ruskow | Ruskow | Deathly Touch |
    30k

    Scribe | Vipera | Seep tight. |
    15k

    Scrubb | ? | ? |
    30k

    Square | Square | ? |
    10k

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22 |
    50K

    Hoodings |Eva Luijendijk| Retribution • Styles |
    30k

    Requille| ? | The thorns of the unreal |
    Eichen | mrthl | Control • Divergent |
    10k

    Diaval | Descendants of my imagination |
    35k

    Mylintis | Demesio | ? |
    15k

    Yoru | SoulKey | Angel of Death |
    Ring | FlyingBird | ? |
    16k

    Osric | Cyreon | Of what used to be |
    10k

    Corday |Peblesse | Twist |
    25k

    xemx | xemx | Again || Harry E. Styles |
    20K

    Alteration | ?| ? |
    10k

    Macabre | Lestrange | Animae Desolae |
    25k

    Emrys | Taraluis| ? |
    30k

    Wiarda | Wiarda | Behind the Feathers |
    20k

    Coulson | ElfCitadel | ? |
    10k

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater |
    15k

    Requille | Vaitille | Thorns of the Unreal |
    20k

    Audacity | Chanice | Limbo
    25K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    12

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 11:03 ]


    comfort in c h a o s

    Mijn laatste zin was overigens:

    Als laatste waren er ook nog twee tongen duidelijk in beeld, die niet alleen zo langs elkaar bewogen dat het eruitzag alsof het Sanders intentie was om zijn tong zo ver in Quinns keel te steken dat ze moest overgeven, maar ook nog eens groot gevaar liepen tussen al die tegen elkaar kletterende tanden.


    Ik ben zo goed in het schrijven van romantiek. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jakkes Jip.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Woa Jip, volgens mij hebben we je sterke kant gevonden hier. Indrukwekkend. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wiarda schreef:
    Mijn laatste zin was overigens:
    Als laatste waren er ook nog twee tongen duidelijk in beeld, die niet alleen zo langs elkaar bewogen dat het eruitzag alsof het Sanders intentie was om zijn tong zo ver in Quinns keel te steken dat ze moest overgeven, maar ook nog eens groot gevaar liepen tussen al die tegen elkaar kletterende tanden.


    Ik ben zo goed in het schrijven van romantiek. :')


    Hahaha


    16 - 09 - '17

    Goed, het hele weekend niks geschreven; ik geef mijn werk lekker de schuld. :Y)
    Morgen ga ik even een flinke inhaalslag proberen te maken. Ik wilde eigenlijk vannacht beginnen, maar dat gaat 'm toch niet helemaal worden. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ugh, ik zit al bijna twee dagen vast met schrijven. Ik heb de ideeën en inspiratie en zo, maar ik krijg het niet neergeschreven zoals ik wil.


    16 - 09 - '17

    Ik houd niet eens van voetbal, en toch heeft het er op een of andere manier voor gezorgd dat ik het hele weekend bijna niets heb geschreven. :')

    Mijn laatste zin:

    “Quidditch,” zei Oliver, alsof hij het woord proefde op zijn tong.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Mijn laatste zin was overigens:
    Als laatste waren er ook nog twee tongen duidelijk in beeld, die niet alleen zo langs elkaar bewogen dat het eruitzag alsof het Sanders intentie was om zijn tong zo ver in Quinns keel te steken dat ze moest overgeven, maar ook nog eens groot gevaar liepen tussen al die tegen elkaar kletterende tanden.


    Ik ben zo goed in het schrijven van romantiek. :')


    Verfrissend. Het is weer eens iets anders dan "their tongues battled for dominance". :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yes, eindelijk weer kunnen schrijven, heb nu al 10256 woorden (:
    Ik ga mijn goal omhoog gooien, het wordt nu 15k.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 5:21 ]


    16 - 09 - '17

    3 Dagen niets kunnen schrijven (hoewel ik het niet zo erg vond, want ik heb echt een geweldig weekend achter de rug ^^)
    En nu moet ik eerst naar de dokter, want volgens mij heb ik mijn ribben gekneusd :( (vraag me maar niet hoe dat in een geweldig weekend past)
    Maar daarna ga ik toch maar weer proberen een spurtje te doen.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Toch geen gekneusde ribben, maar wel de spieren rond mijn middenrif ernstig geforceerd.
    En dat terwijl ik morgen weer moet gaan werken (wat moeilijk gaat zijn omdat ik heel erg moeilijk kan ademhalen en mijn bovenlichaam amper kan bewegen zonder pijn te hebben)
    Maar goed, misschien kan ik mezelf een beetje troosten door extra veel te schrijven vandaag.
    Iemand zin in een wordwar zo tegen 13uur?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Diaval schreef:
    Toch geen gekneusde ribben, maar wel de spieren rond mijn middenrif ernstig geforceerd.
    En dat terwijl ik morgen weer moet gaan werken (wat moeilijk gaat zijn omdat ik heel erg moeilijk kan ademhalen en mijn bovenlichaam amper kan bewegen zonder pijn te hebben)
    Maar goed, misschien kan ik mezelf een beetje troosten door extra veel te schrijven vandaag.
    Iemand zin in een wordwar zo tegen 13uur?


    Ik! Misschien half twee? dat red ik tenminste zekerweten.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik doe ook mee. :3


    comfort in c h a o s

    Diaval schreef:
    Toch geen gekneusde ribben, maar wel de spieren rond mijn middenrif ernstig geforceerd.
    En dat terwijl ik morgen weer moet gaan werken (wat moeilijk gaat zijn omdat ik heel erg moeilijk kan ademhalen en mijn bovenlichaam amper kan bewegen zonder pijn te hebben)
    Maar goed, misschien kan ik mezelf een beetje troosten door extra veel te schrijven vandaag.
    Iemand zin in een wordwar zo tegen 13uur?


    Wat naar voor je. ;( Hopelijk gaat het snel beter! Rond 13.30 kan ik wel omdat dat voor SPECS beter uitkomt. Misschien stop ik iets eerder. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ach jeetje, wat naar. D: Hopelijk valt het mee hoeveel last je ervan hebt op je werk.

    Ik doe om half twee ook wel mee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.