• De uitleg heb ik overgenomen van Yoru uit het eerste topic van Camp NaNoWriMo ~ Camp april. De Credits gaan dus naar Yoru.


    De site




    Voor degene die niet weten wat Camp NaNoWriMo is:
    Je stelt zeg maar je eigen doel - dit kan vanaf 10K (10.000) woorden tot 999,999K - en dit probeer je in één maand te schrijven, aan 1 verhaal. Het is een soort van wedstrijd met jezelf. Op de site kan je aangeven dat je in een Cabin wilt en dan kan je 'eisen' stellen - genre, leeftijd, wordgoal - en dan wordt je in een Cabin geplaatst. Deze mensen kan je om hulp vragen, maar dat kan hier - op Quizlet - dus ook.

    Wil je meedoen? Zeg dit dan en als je al een account op NaNoWriMo hebt, geef de username van dit account dan ook op als je dit wil. Titel en wordgoal mag ook ^-^

    Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Storytitle Wordgoal

    Aiedail | rest onbekend.
    Aloha | Meteorsea | The Originals Project: X11 Reboot |
    50k

    Bates | JanaAusten | You can't fix what has been broken |
    50k

    DianePie | rest onbekend.
    Heisuke | Kardia | De nacht
    50k

    Joaq Misschien.
    Lazulis | Lazuliss | Vampire Brothers |
    50k

    Lizor | Lizor | Amphora Cordi. |
    10k

    Lovelydemon | adoratax | The Gifted |
    35k

    Mulford | GreyWolfMoon | I've turned into a monster |
    50k

    Philocalist | xSunshineee | Masks |
    25k

    Quies | Dubio | De Elementen - Deel 2 |
    50k

    Ruskow | Ruskow | Deathly Touch |
    30k

    Scribe | Vipera | Seep tight. |
    15k

    Scrubb | ? | ? |
    30k

    Square | Square | ? |
    10k

    Parachutes | EmptyStairs | Toren van Illusie • verdieping -22 |
    50K

    Hoodings |Eva Luijendijk| Retribution • Styles |
    30k

    Requille| ? | The thorns of the unreal |
    Eichen | mrthl | Control • Divergent |
    10k

    Diaval | Descendants of my imagination |
    35k

    Mylintis | Demesio | ? |
    15k

    Yoru | SoulKey | Angel of Death |
    Ring | FlyingBird | ? |
    16k

    Osric | Cyreon | Of what used to be |
    10k

    Corday |Peblesse | Twist |
    25k

    xemx | xemx | Again || Harry E. Styles |
    20K

    Alteration | ?| ? |
    10k

    Macabre | Lestrange | Animae Desolae |
    25k

    Emrys | Taraluis| ? |
    30k

    Wiarda | Wiarda | Behind the Feathers |
    20k

    Coulson | ElfCitadel | ? |
    10k

    SPECS | ? | Balance - Seth Clearwater |
    15k

    Requille | Vaitille | Thorns of the Unreal |
    20k

    Audacity | Chanice | Limbo
    25K


    Word Wars:
    Doordeweeks:
    16:30 - 17:30
    18:30 - 19:30
    20:00 - 21:00

    's Weekends:
    9:00 - 10:00 (voor de vroege vogels)
    10:00 - 11:00
    11:30 - 12:30
    13:00 - 14:00
    15:00 - 16:00
    19:00 - 20:00
    21:00 - 22:00
    22:30 - 23:30

    Je kan zelf ook altijd in het topic vragen of iemand zin heeft in een Word War. Je hoeft natuurlijk ook niet het hele uur te schrijven.

    Topics
    12

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 11:03 ]


    comfort in c h a o s

    Ik heb in totaal 2068 woorden geschreven wat me op 20 753 woorden brengt. ;3
    Mijn laatste zin klinkt niet zo goed als die niet in context staat, dus mijn laatste paragraaf:

    Not crying worked out until eight AM, when he couldn’t hold back the tears anymore. He had been foolish, he had walked in his bedroom where Claire’s PJ’s were still lying at the foot of the bed, neatly folded the way that only Claire could and would leave her stuff. He hugged the shirt to his torso, taking in her smell, a smell that he missed so much. So freaking much.
          When he closed his eyes, he could see her stare at him again, could see her terrified expression. He could see how much she really had been struggling.
          “Claire,” he whispered broken. His voice was no louder than the wind gushing outside. “Claire.” The tears fell and kept coming. The tidal wave of sadness hit him, it hit him like he had never expected anything to affect him. “I love you Claire. I loved you Claire.”

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:35 ]


    comfort in c h a o s

    924 woorden. Dat klinkt niet als heel veel, maar het is eigenlijk meer dan ik had verwacht aan het einde van het uur. ^^

    Ik zou mijn laatste zin wel willen posten, maar dat geeft een nogal belangrijk deel van het plot weg. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:39 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, en mijn laatste twee zinnen tot nu toe:
    Ik wilde alleen dat ik iets kon zeggen, dat hij iets kon zeggen, maar op dit moment was hij slechts een vreemde ordebewaker voor mij en ik een vreemde burger voor hem, dus er kon niets zijn wat op een connectie wees. Daarom wachtte ik tot Roan de deur achter zich sloot en de tirade van mijn vader zou beginnen.

    Wat misschien ook interessant is: wat is jullie eerste zin, dus waarmee jullie de maand zijn begonnen? (: (Als dit niet al een keer gevraagd is, want dat kan ik gemist hebben.)

    De mijne:
    Heel even nam de neiging bezit van me om haar eens te vertellen hoe weinig ik nu werkelijk had gemeend van die belachelijke eed, en hoezeer die afschuwelijke woorden de hele mensheid hersenspoelden en een richting in duwden, voordat hij doorhad dat het niet de weg was die hij wilde nemen.
    Dit is overigens wel het vervolg van een verhaal dat al begonnen was, dus het is niet de eerste zin van mijn verhaal. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Mijn eerste zin - ook niet van het verhaal, wel nano - is al even awkward als gewoonlijk. [':
    "You are not sleeping on the floor," Cass grumbled, before scooting over in his bed.


    comfort in c h a o s

    Diaval schreef:
    Toch geen gekneusde ribben, maar wel de spieren rond mijn middenrif ernstig geforceerd.
    En dat terwijl ik morgen weer moet gaan werken (wat moeilijk gaat zijn omdat ik heel erg moeilijk kan ademhalen en mijn bovenlichaam amper kan bewegen zonder pijn te hebben)
    Maar goed, misschien kan ik mezelf een beetje troosten door extra veel te schrijven vandaag.
    Iemand zin in een wordwar zo tegen 13uur?


    Oei, hopelijk gaat het weer snel beter!


    16 - 09 - '17

    Mijn eerste zin toen ik begon met NaNoWriMo:
    Ik werd haast op de grond geslingerd door de enorme kracht waarmee de Krijger voor me zijn zwaard gebruikte.

    En mijn laatste zin:
    Het ging allemaal maar vaag langs me heen.


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn eerste zin is niet echt geweldig. Ik heb een hekel aan beginnen en ik kan er uren over nadenken. Maar omdat ik daar geen zin in had met NaNoWriMo heb ik maar het eerste genomen wat in me opkwam, en dat ga ik waarschijnlijk na het kamp nog aanpassen, maar hier zijn de eerst paar zinnen:

    Ik was van weeshuis naar weeshuis getrokken, van pleeggezin naar pleeggezin. Ik was de dochter geweest van een graaf en van een boer, ik was de leerling geweest van een kleermaker en van een genezer. En vandaag was ik de onbetaalde meid van de dikke herbergier Louis, die er plezier in schepte om me te zien kruipen voor al wat leefde.
    Het leven had me maar één ding geleerd: overleven was al wat ik kon doen tot het onvermijdelijke er uiteindelijk een einde aan zou maken.
    Maar ’s nachts, veilig weggestopt in de warmte van mijn bed, veranderde alles.

    Niet echt geweldig, ik weet het, maar goed^^
    Mijn laatste zin: ‘Nou, ik ben blij dat we daar vanaf zijn. Irina is echt…grondig.’ knikte Crowley.
    ‘Ze is een echte feeks, bedoel je.’ bromde ik geïrriteerd, even negerend dat ik net had geleerd dat een dame van mijn stand niet hoorde te vloeken.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 16:17 ]


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Mijn eerste zin is wel de eerste zin van het verhaal. Het is een super origineel begin. :'D
    Hij werd traag wakker.

    Maar ik denk dat de laatste zin van de proloog al beter klinkt.
    Dat was het moment waarop de deur uit zijn scharnieren werd geblazen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn eerste zin is wel de eerste zin van het verhaal. Het is een super origineel begin. :'D
    Hij werd traag wakker.

    Maar ik denk dat de laatste zin van de proloog al beter klinkt.
    Dat was het moment waarop de deur uit zijn scharnieren werd geblazen.


    Inderdaad een super originele eerste zin! :D


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Mijn allereerste zin:
    Catherine seemed to have run out of luck the moment she was born


    Ex astris, sciencia

    Van de prologue is de eerste zin: There is a fine balance between honoring the past and losing yourself in it.
    En het eerste hoofdstuk begint met: Een zachte kreun weergalmde door de kamer.

    En nu ik dat zo compleet uit zijn context gerukt zie moet ik even waarschuwen dat het niet zo dirty is als sommige mogen denken.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    @Mulford: Gaaf :]

    Mijn eerste zin:
    Het was niet alsof het haar niets boeide.

    Laatste:
    Zachtjes, alsof hij tegen zichzelf sprak in plaats van tegen het bevende meisje naast zich, mompelde hij: “Maar we zijn al dood,” en voordat Yalou merkte dat hij zijn ogen weer geopend had, klonk het oorverdovende kabaal, gevolgd door het licht, de stilte, en werd ze verhit wakker.

    Maar ik verander bijna iedere keer wel iets als ik mijn verhaal terug lees, dus dit is misschien niet definitief ^^.


    i put the fun in funeral

    SPECS schreef:
    Van de prologue is de eerste zin: There is a fine balance between honoring the past and losing yourself in it.
    En het eerste hoofdstuk begint met: Een zachte kreun weergalmde door de kamer.

    En nu ik dat zo compleet uit zijn context gerukt zie moet ik even waarschuwen dat het niet zo dirty is als sommige mogen denken.='D


    Het is wel verdacht dat je dat er speciaal bij moet zeggen, haha. :Y)
    Ik vind je openingszin trouwens erg mooi. Dat klinkt meteen als een geweldige quote. ^^


    Ik was van plan om vandaag tenminste 5k te halen, maar dat is tot nu toe niet gelukt en vanavond ben ik er niet. Nu nog maar even schrijven en dan zie ik wel hoever ik kom.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wie heeft er zin in een word war van een half uurtje ergens verder op de avond? Uurtje of 20:00 of 20:30?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Wie heeft er zin in een word war van een half uurtje ergens verder op de avond? Uurtje of 20:00 of 20:30?


    Ik denk dat ik dan net moet eten, dus ik pas :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.