• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ga er, hopelijk, naar toe. Ik vind het wel naaiend dat je 16 moet zijn voor sta-plekken - maar ik ga sowieso voor zitplekken als ik die kan bemachtigen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ladris schreef:
    Ik ga er, hopelijk, naar toe. Ik vind het wel naaiend dat je 16 moet zijn voor sta-plekken - maar ik ga sowieso voor zitplekken als ik die kan bemachtigen.

    Vond ik ook al, maar ik ga niet - ik ben niet zo'n hele grote fan :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ladris schreef:
    Ik ga er, hopelijk, naar toe. Ik vind het wel naaiend dat je 16 moet zijn voor sta-plekken - maar ik ga sowieso voor zitplekken als ik die kan bemachtigen.


    Ik ook! (:
    Een paar vriendinnen van mij willen mee en ik ga bij mijn moeder smeken of ze anders niet mee wilt c:


    wat was dit ookalweer

    Ik wil er ook graag naar toe. Als ik überhaupt kaartjes kan bemachtigen twijfel ik wel of ik voor de staan- of zitplaatsen ga.
    Een vorige keer bij One Direction pakte staanplaatsen niet zo goed uit (ik hield de hitte/geduw etc. niet vol).

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:49 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik twijfel echt. Ik heb ten eerste niemand om mee te gaan en ik ben dan op stage en ik weet niet of ik dan vrij kan krijgen ):

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:47 ]


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik zou wel heen willen, maar ik weet niet of ik wel iemand heb om mee te gaan + ik vind bijna een jaar van te voren kaartjes kopen, wel erg ver van te voren. Geen idee of ik dan wel kan.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 14:54 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou echt heel graag willen, alleen ik zit dan dus middenin mijn examenperiode D: ik baal nu behoorlijk :/


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Jup, ik ga samen met Gilinsky en waarschijnlijk gaat er ook nog een vriendin van haar mee. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ladris schreef:
    Ik ga er, hopelijk, naar toe. Ik vind het wel naaiend dat je 16 moet zijn voor sta-plekken - maar ik ga sowieso voor zitplekken als ik die kan bemachtigen.


    Het is niet naaiend. Het is voor je eigen veiligheid, tenzij je omver gelopen wilt worden.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Astris schreef:
    Ik zou wel heen willen, maar ik weet niet of ik wel iemand heb om mee te gaan + ik vind bijna een jaar van te voren kaartjes kopen, wel erg ver van te voren. Geen idee of ik dan wel kan.


    + Dit. En ik zou dan sowieso voor staanplaatsen gaan. ^^ Iemand die dan wilt meeten, zodat we samen kunnen?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2014 - 19:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga waarschijnlijk met Styles en KodaIine als we aan kaartjes kunnen komen :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Heh schreef:
    (...)

    + Dit. En ik zou dan sowieso voor staanplaatsen gaan. ^^ (Iemand die dan wilt meeten, zodat we samen kunnen? (;[/s: )

    Ik zou ook voor staanplaatsen gaan, maar ik moet in februari 5 maanden op stage dus dit valt dan binnen mijn stage. Dus ik hoop serieus dat het concert niet uitverkocht raakt, en ik anders voor weinig op Ticketswap terecht kan.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ga woensdag in de fan voorverkoop kopen :')

    Ik ga staan, gelukkig. Dat vind ik altijd wat leuker c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik ga proberen woensdag kaartjes te krijgen bij de presale :)


    Treat people with kindness

    Heh schreef:
    (...)

    + Dit. En ik zou dan sowieso voor staanplaatsen gaan. ^^ Iemand die dan wilt meeten, zodat we samen kunnen?


    Ik zou wel willen meeten, maar ik heb geen staplaatsen omdat ik nog geen 16 ben ;x


    wat was dit ookalweer