• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Iemand die hier 18+ is en met wie ik mee mag? Of ja, desnoods alleen om binnen te komen voor de staanplaatsen. ^^

    Net helemaal in de stress, geen geld etc etc, gelukkig is het nu opgelost en alleen nog afwachten of we überhaupt wel aan kaartjes kunnen komen.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MaIfoy schreef:
    Iemand die hier 18+ is en met wie ik mee mag? Of ja, desnoods alleen om binnen te komen voor de staanplaatsen. ^^

    Net helemaal in de stress, geen geld etc etc, gelukkig is het nu opgelost en alleen nog afwachten of we überhaupt wel aan kaartjes kunnen komen.


    Van mij mag je met mij mee, maar dan moeten we hetzelfde vak hebben.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Voor wat voor kaarten gaan jullie morgen/vrijdag?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Eventjes een mijn topics. Als ik kaartjes weet te bemachtigen neem ik zitplaatsen. :3


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    lukesirwin schreef:
    Voor wat voor kaarten gaan jullie morgen/vrijdag?


    Ik ga vrijdag 2 zitplaats kaartjes kopen. (33 euro volgens mij) (:


    wat was dit ookalweer

    Ik wil heeeel graag maar mag waarschijnlijk niet. Ze zijn tenslotte net geweest.

    ik wil wel heel graag, maar ik wil niet alleen ... en ik heb gewoon stage op de woensdag (examenperiode)


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ga hopelijk naar het concert in België. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hopelijk lukt het mij om sound check kaarten te krijgen, anders ga ik denk ook voor zitplaatsen. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik wil ook graag sound check kaarten, haha. Maar die zijn vet duur. ;c

    Ja. Ik twijfel heel erg of ik het wil doen. Ga jij doen of niet?


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    morgen fucking vroeg opstaan. wil echt staanplaatsen. (baby)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    morgen fucking vroeg opstaan. wil echt staanplaatsen. (baby)


    Waar kan je de site voor de voorverkoop vinden? ;x


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    (...)

    Waar kan je de site voor de voorverkoop vinden? ;x

    Staat in de nieuwsbrief van 5sos. staat ook de code in die je er voor moet gebruiken.
    maar volgens mij is het gewoon ticketmaster.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 20:55 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)
    Staat in de nieuwsbrief van 5sos. staat ook de code in die je er voor moet gebruiken.


    Die heb ik dus niet ;$
    (Ik wist niet eens dat er eentje was)

    Wilt iemand hem doorsturen naar mij? ;#


    wat was dit ookalweer