• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Tamara, ga ook met kyle mee c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Tenace schreef:
    (...)

    Ik zou wel willen meeten, maar ik heb geen staplaatsen omdat ik nog geen 16 ben ;x


    Volgend jaar toevallig ook nog niet?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    @Britt JAAAAA KYLE, WAAR BEN JE.

    @Heh. Nope :c


    wat was dit ookalweer

    Ik ga waarschijnlijk alleen omdat een vriendin van mij me heeft laten zitten. Ik ga proberen voor staanplaatsen denk ik, hoewel ik niet weet of ik wel zin heb om de hele dag in m'n eentje in de rij te gaan staan.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik heb gewoon school met de kaartverkoop, mijn vriendinnen ook, one ouders moeten werken dus dat schiet niet op :/ Ook weet ik nog niet eens of ik uberhaupt wel mag,aangezien ik ook nog naar Andre Rieu ga. Ligt er dus aan hoe duur de kaartjes zijn, maar ik zou wel enorm graag willen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wacht, wat, die kaartjes zijn maar 33 tot 43 euro. Dafaq, das goedkoop. Andre Rieu is 2 tot 3x zo duur haha. Nou ja, hopelijk lukt het om mijn ouders over te halen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    Ik heb gewoon school met de kaartverkoop, mijn vriendinnen ook, one ouders moeten werken dus dat schiet niet op :/ Ook weet ik nog niet eens of ik uberhaupt wel mag,aangezien ik ook nog naar Andre Rieu ga. Ligt er dus aan hoe duur de kaartjes zijn, maar ik zou wel enorm graag willen


    even naar de wc en dan op je telefoon kaartjes kopen zou ik zeggen :')


    Spinning around, I'm weightless.

    M'n moeder stelde voor om samen te gaan. :'D
    Waarschijnlijk ga ik met haar of een vriendin.


    Do what people say you can't.

    IK MAG C:

    I dont care wanneer kaartverkoop is. Ik. Moet. En. Zal. Gaan. Maar waarschijnlijk doet mijn ma t voor me c:


    wat was dit ookalweer

    Jepp, ik kom samen met mn beste vriendin ^^
    Wij hebben zitplaatsen omdst we nog geen 16 zijn en we echt geen zin hebben in een ouder-dan-18-jarig persoon die met ons mee gaat ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik denk dat ik gewoon alleen ga. Dat ik wel een kaartje koop, met voor de zekerheid een annuleringsverzekering erbij.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Theekopje schreef:
    Ik zou echt heel graag willen, alleen ik zit dan dus middenin mijn examenperiode D: ik baal nu behoorlijk :/


    There is nothing more badass than being yourself

    Heh schreef:
    Ik denk dat ik gewoon alleen ga. Dat ik wel een kaartje koop, met voor de zekerheid een annuleringsverzekering erbij.


    Ik weet niet met wat voor reden je annuleringsverzekering erbij neemt, maar Ticketmaster of Mojo (ben vergeten wie) heeft gezegd dat eindexamen niet geld als reden voor annuleren.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Hecuba schreef:
    (...)

    even naar de wc en dan op je telefoon kaartjes kopen zou ik zeggen :')


    Lukt niet als je toetsweek hebt en telefoons ten strengste verboden zijn.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vinception schreef:
    (...)

    Lukt niet als je toetsweek hebt en telefoons ten strengste verboden zijn.

    Oh nee ja dan niet :/


    Spinning around, I'm weightless.