• 5 Seconds of Summer staat 20 mei 2015 in het Ziggo Dome, en de kaart verkoop start vrijdag a.s. om 10 uur.
    Ticketmaster site
    Wie gaat er? En welke kaartje neem je dan?
    "Voor dit concert zijn zitplaatsen en een vak waar je kunt staan. Je mag alleen in het sta-vak naar binnen als je 16 jaar of ouders bent, óf als je 14 of 15 jaar bent met ene begeleider van 18 jaar of ouder. Deze begeleider moet dan ook een kaartje hebben voor de dat sta-val. Als je jonger dan 14 jaar bent, kun je een zitplaats kopen."


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    NinjaTurtle schreef:
    (...)
    Sound check zal dan wel niet bij de presale horen he.
    maar ik lees net dat ze er wel bij zitten. maar dat zal morgen dan wel gewoon duidelijk worden tijdens het doorklikken.


    Op de site van mojo staat dat je die kaarten ook kan kopen tijdens de presale, dus dan zal het er dan wel bij staan. Ik ben benieuwd.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ik ga morgen kaartje bestellen voor zitplaatsen in de presale :D:D:D


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    hopelijk kom ik nu bij mensen te zitten van meer mijn leeftijd (18), bij 1D waren ze allemaal 12 of jonger in mijn vak dan :P

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:42 ]


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    wat zijn platinum tickets?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Astoria schreef:
    hopelijk kom ik nu bij mensen te zitten van meer mijn leeftijd (18), bij 1D waren ze allemaal 12 of jonger in mijn vak dan :P


    Serieus? Om ons stonden allemaal oudere^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Heh schreef:
    wat zijn platinum tickets?


    Sta je helemaal vooraan in speciale vakken.

    Heh schreef:
    (...)

    Serieus? Om ons stonden allemaal oudere^^


    haha waar zat je?? bij mij waren serieus alleen maar ouders met kleine kinderen :P
    en staanplaatsen durf ik toch niet te doen , dadelijk zie ik niks en das dan ook zonde haha

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:46 ]


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Astoria schreef:
    hopelijk kom ik nu bij mensen te zitten van meer mijn leeftijd (18), bij 1D waren ze allemaal 12 of jonger in mijn vak dan :P

    Bij mij zaten er voor me ouders van een jaar of 30 tot 50 en achter ons zaten kinderen van 13 ofzo ..., het was echt raar verdeeld bij ons :P

    AshtonIsCute schreef:
    (...)
    Bij mij zaten er voor me ouders van een jaar of 30 tot 50 en achter ons zaten kinderen van 13 ofzo ..., het was echt raar verdeeld bij ons :P


    maja zijn er denk je echt veel fans van 5sos onder de 14 in nederland ???


    loyalty takes yaers to build, only seconds to destroy

    Astoria schreef:
    (...)

    haha waar zat je?? bij mij waren serieus alleen maar ouders met kleine kinderen :P
    en staanplaatsen durf ik toch niet te doen , dadelijk zie ik niks en das dan ook zonde haha


    Ik stond in vak oranje. ^^
    Weet je nog toen ze die oranje hoed en handdoek erin gooiden? (25-06) Daar stond ik. De meisjes voor me hadden hem gevangen. D:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Flue schreef:
    (...)

    Sta je helemaal vooraan in speciale vakken.

    maar er staat op de site dat dat zitplaatzsen zijn?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Heh schreef:
    (...)

    Ik stond in vak oranje. ^^
    Weet je nog toen ze die oranje hoed en handdoek erin gooiden? (25-06) Daar stond ik. De meisjes voor me hadden hem gevangen. D:


    Ik stond toen ook in vak Oranje c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Flue schreef:
    (...)

    Sta je helemaal vooraan in speciale vakken.


    Volgens mij krijg je door die tickets betere plaatsen aangewezen, maar dat weet ik niet zeker.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 21:55 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Astoria schreef:
    (...)

    maja zijn er denk je echt veel fans van 5sos onder de 14 in nederland ???


    Eerlijk gezegd heb ik geen idee, ik denk het eigenlijk niet....

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 22:04 ]

    MaIfoy schreef:
    (...)

    Volgens mij krijg je door die tickets betere plaatsen aangewezen, maar dat weet ik niet zeker.


    Officiële Platinum Tickets behoren tot de beste tickets voor concerten en andere evenementen die op verzoek van de artiest/organisator van een evenement via Ticketmaster beschikbaar zijn gesteld. Deze tickets geven fans een eerlijke en gegarandeerde toegang tot de best beschikbare tickets voor het evenement/in de zaal.

    dit staat op de site van ticketmaster. maar word er eigenlijk niet veel wijzer van..
    want bij de 5 sos platinum tickets staan alleen zitplaatsen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''